CustomOffice fjerner dit papirarbejde og øger din bundlinje

  • Digital tidsregistrering, der minimerer risikoen for fejl 
  • Bliv effektiv, og sikr korrekt fakturering
  • Skræddersyet opsætning tilpasset dit behov
  • Fast tilknyttet konsulent og fri support
  • Adgang via hjemmeside, tablet og mobil
Afspil video

Nem, digital tidsregistrering giver store fordele

Drømmer du om mindre papirarbejde, mere effektivisering og større overblik i arbejdsdagen?

CustomOffice tilbyder et funktionelt og overskueligt system målrettet entreprenører, maskinstationer og andre med medarbejdere på farten og store maskiner. Vi tilpasser altid løsningen specifikt til din virksomhed, og du nyder samtidig godt af værktøjer udviklet til din branche.
app_menu

Kalender

Med CustomOffice får du en kalender, der viser alt, du har behov for. Så kan du altid se, hvem der er på arbejde, og hvor langt de er nået.

Tidsregistrering

CustomOffice gør det nemt for medarbejdere at tidsregistrere via smartphone og beder automatisk om relevante informationer.

Dokumentation

Er du ude på en opgave, kan du tage billeder til dokumentation af udført arbejde eller til at registrere en skade, der skal tages hånd om.

Løn

Lønnen beregnes automatisk, og alle medarbejdere kan opsættes med individuelle lønaftaler og overenskomster.

Faktura

Fakturaen er færdig med opgaven. Den overføres til dit økonomisystem, så snart du har godkendt en dagseddel med ét klik på en knap.

Andre systemer

Ingen grund til at sige farvel til gode værktøjer. CustomOffice kan tilpasses til at tale sammen med dine andre systemer.

Gør din virksomhed mere effektiv

Maskinstation

Få en lettere arbejdsstruktur med CustomOffices effektive tidsregistrering og funktionalitet med sprøjtejournaler, markkort og meget andet.

Entreprenør

CustomOffice er udviklet til entreprenører som ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.

Vognmand

CustomOffice er udviklet til vognmænd der ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.

Nem tidsregistrering med digitale dagsedler

Tidsregistrering integreret i arbejdsdagen

CustomOffice hjælper dig med at holde nemt styr på dagsedler og tidsregistrering ved kun at spørge om det nødvendige og gøre brug af forhåndenværende data.

Udfyld med få tryk på telefonen

Når en oplysning er indtastet, popper den automatisk op, hvor der er brug for den. Det betyder, at medarbejderen kan udfylde sin dagseddel med få tryk på sin telefon.

Integreret med faktureringssystemet

Når en opgave er færdig, sender CustomOffice automatisk dagsedlen direkte til faktureringssystemet - nemt og lige til.

Hvorfor vælge CustomOffice?

Med din CustomOffice-løsning får du en digitaliseringskonsulent med tilhørende apps til iOS- og Android-enheder, som afklarer jeres processer og tilpasser systemet.

Udviklet til din virksomhed

CustomOffice giver jer en mere effektiv virksomhed, i det vi understøtter jeres nuværende dagligdag. Vores løsning tilpasser sig jeres virksomhed, og hvad I har af specifikt behov.

Løbende samarbejde

Gode systemer bliver aldrig færdige, men udvikler sig sammen med din forretning. Det gør vi til en fast pris uden overraskelser - også når nye behov opstår.

Integration til eksisterende systemer

CustomOffice integreres med jeres andre gode systemer og binder dem sammen i ét samlet, velfungerende værktøj.

CustomOffice kan bruges af alle

Alle kan bruge CustomOffice! Du kan tilføje opdateringer via tale, og appen er udviklet i et visuelt design, der gør den tilgængelig for alle - også for ordblinde.

Spar tid og penge, og få potentielt en bedre bundlinje

CustomOffice hjælper din virksomhed til smartere drift med mindre papirarbejde og bedre bundlinje via digital omstilling. 

Vores løsning hjælper til øget overblik over, hvor medarbejderne befinder sig, og hvor langt de er med en sag og med at oprette nye opgaver.

Vi sælger ikke en hyldevare. Vi leverer et skræddersyet produkt, der er tilpasset din virksomhed.

Resultatet før skat var i gennemsnit 67 % bedre for CustomOffice kunder, da vi sammenlignede alle offentlige regnskaber blandt maskinstationerne i Danmark i perioden fra 2019-2020.*

Sådan kommer du i gang

Vi ved, hvor vigtigt det er at have et godt system, og det skal ikke tage dig lang tid at komme i gang med det. Derfor har vi udviklet en proces, som gør os i stand til at tage dig fra papir til 100% digital på kun 30 dage. Prøvetiden er desuden gratis!

Lad os tage en snak

Vi tager udgangspunkt i eksisterende rutiner, bevarer det, der virker, og identificerer alle områder, hvor du kan få en lettere hverdag, spare tid og penge.

Udvikling og lancering

CustomOffice får jeres IT-løsninger til at tale sammen, så du ikke skal taste de samme tal ind flere steder. Integration til økonomisystem er med i opstartsprisen.

Tillykke du er digital

Vi hjælper dig og dine medarbejdere gennem den digitale omstilling. Vi sikrer, at fordelene er synlige for alle ansatte, at I er tilfredse og får fuldt udbytte.

Prøv CustomOffice gratis i 30 dage

Få en personlig online demo af CustomOffice

Kundernes udtalelser:

Er digitalisering vigtig for din forretning?

CustomOffice hjælper med digitalisering

Vi udvikler og designer vores egen software

Erfaring er vigtigt

Vi deler vores viden på området, så du får indblik i systemets funktioner. Udvikling sker løbende og i samspil med vores kunder.

Kom hurtigt fra start

Hvis ikke app'en er let at betjene, så risikerer du at tabe nogle undervejs. Vi opsætter og underviser - og vi kører ikke, før det virker!

Ingen 'gør det selv'-løsning

De fleste har prøvet at købe noget, som så let ud men endte med at kræve mange timers arbejde. Vi opsætter og underviser - hos dig!

Disse virksomheder har valgt CustomOffice
CustomOffice leverer softwareløsninger til maskinstationer, entreprenører og vognmænd i hele Danmark.