Den #Digitale Entreprenør2018-09-21T10:38:19+00:00

Den #Digitale Entreprenør

Det vigtigste kriterie for en succesfuld digitalisering af ens virksomhed er, at medarbejderne finder det naturligt og at det er behageligt, at anvende de nye digitale værktøjer. Der skal være en mærkbar fordel ved at bruge systemerne.

Digitalt kontor uden forlagte noter

Nu er det slut med de krøllede dagsedler og forlagte noter. Med CustomOffice foregår det hele ved hjælp af smartphones/tablets.

Ved hjælp af én samlet app, har alle i firmaet mulighed for at følge arbejdsopgaverne, uden at der bliver skabt tvivl om opgavens præcisering. Praktiske informationer som adresse, opgavetype og hvem der er på opgaven, kan findes her. Medarbejderne kan nemt tilføje noter, dokumentation og billeder som er tilknyttet til den enkelte opgave, kun ved hjælp af deres smartphones/tablets.

Skal der beskeder ud til medarbejderne, så kan den daglige leder anvende systemet til at vælge, hvilke personer der skal have samme besked, om det er en eller flere, og ved få tryk sende den afsted – helt uden at skulle bruge tid på at ringe til dem. En anden smart detalje ved systemet er, at du kan se hvem der har læst beskeden.

Fælles om opgaven

Ved hjælp af GPS-signalet, kan kontoret hurtigt registrere hvor den enkelte medarbejder er, og skulle der opstå et problem eller et drift/maskinstop, så kan hjælpen hurtigt komme.

CustomOffice systemet holder styr på tidsforbruget af de enkelte opgaver – og er der brugt mere tid end først antaget, kan der hurtigt handles på dette.

Når frokosten nærmer sig, kan der koordineres hvem der vil spise sammen, eller hvis der skal bestilles mad.
Her kan GPS-signalet igen være en fordel, hvis maden skal leveres.