Den Digitale Entreprenør
Slip for papirarbejdet og fokuser på din kerneforretning

Brug CustomOffice's brugervenlige og intuitive system til at organisere arbejdsopgaver og planlægge din virksomheds fremtid med vigtige data og rapporter.

Planlægning for Entreprenører på farten

Med alle nødvendige funktioner og informationer lige ved hånden på mobilen bliver det nemt for entreprenører at oprette kunder, opgaver og medarbejdere eller styre deres adgang.

Tidsregistrering og løn for Entreprenører

CustomOffice's brugervenlige app hjælper entreprenører med præcis tidsregistrering uden fejl, herunder registrering af ferie, fravær og arbejdstid.

Hurtig fakturering for Entreprenører

Når lederen har godkendt dagsedlen, opretter CustomOffice automatisk en fakturakladde i dit faktureringssystem, så entreprenørvirksomheden kan fakturere kunderne hurtigere og mere effektivt.

Entreprenør
Morten Bonde fra Kloakmesteren i Odder

Skabt med entreprenøren i fokus

CustomOffice er ikke blot en digital løsning – det er din specialdesignede partner til enhver enhed, fra computere til smartphones. Vores team dykker ned i din entreprenør-virksomheds unikke processer, forbereder dig på den digitale transformation og afdækker områder med mulighed for forbedring og effektivisering.

Nem tidsregistrering på farten -
med din mobiltelefon

Med CustomOffice bliver tidsregistrering en integreret og problemfri del af arbejdsdagen. Medarbejdere skal blot indtaste eller indtale et par detaljer, når en opgave startes og afsluttes.

Reduceret tastearbejde

Alle oplysninger om en opgave er samlet i mobilappen, så medarbejderne ikke skal besværes med at indtaste ordrenumre, navne, adresser og opgavetyper manuelt.

Brugervenlig app til entreprenører

CustomOffice er en brugervenlig app, der passer til alle - også medarbejdere, der har udfordringer med sprog eller læsning. Det er nemt at registrere tidsforbrug og opgavedetaljer samt kommunikere om arbejdsprocessen.

Billeder som dokumentation

CustomOffice giver dig mulighed for at bruge billeddokumentation i dit arbejde som entreprenør ved at uploade billeder til skyen for de forskellige opgaver.

dokumentation på arbejdspladsen
mobil med customoffice

Mål tiden på det, der skaber værdi for din entreprenør-virksomhed

Få nem adgang til information om enkelte opgaver for at skabe et overblik over tidsforbrug og arbejdsressourcer.

Farvekoordinerede timer-knapper

Personliggør tidsregistrering ved at opsætte timer-knapper med farvekoordinering, der passer til din entreprenør-virksomhed.

GPS-oplysninger

Log og dokumentér tidsforbrug og lokation undervejs i arbejdsprocessen.

Rapportering

Få indsigt i og dokumentation for forskellige aspekter af arbejdet, såsom effektiv tid (fakturering), pause, ventetid, driftstop, tomkørsel og meget mere.

Ledelse for entreprenører

CustomOffice er designet til entreprenør-virksomheder med maskiner og medarbejdere på farten. Værktøjet hjælper med at øge overblikket over medarbejdernes placering, opgavestatus og oprettelse af nye opgaver.

Overarbejdsmuligheder

Ønsker du at vide, hvem der kan arbejde over i weekenden? Medarbejdere kan nemt give en "tommelfinger op" og dermed svare på spørgsmålet i app'en.

Nærmeste pårørende

Hvis en medarbejder kommer ud for en ulykke, kan du gemme kontaktoplysninger og nemt kontakte deres nærmeste pårørende.

Dokumentation for kørekort

For at sikre, at dine medarbejdere har de nødvendige kørekort til at betjene maskinerne, kan du dokumentere dette med et tidsstempel og foto i app'en.

travlhed på kontoret
Entreprenør

Nem kommunikation for entreprenører

Effektiv kommunikation med medarbejdere omkring arbejdsopgaver og relevant information er essentiel. CustomOffice tilbyder både en beskedfunktion og informationstavler for at lette kommunikationen.

Informationstavle

Projicer den aktive kalender eller GPS-lokationer for dine medarbejdere på kontorets storskærm, så du nemt kan holde styr på arbejdsprocesserne.

Send beskeder

Har dine medarbejdere sjældent fysisk fremmøde på kontoret? Hold dem opdateret via den digitale opslagstavle.

Delingen af dokumenter

Medarbejdere kan nemt få adgang til vigtige dokumenter, såsom GIS-kort, maskininformation, sikkerhedsinstruktioner, kemikalieinformation og APV, gennem dokumentdeling. Derved eliminerer du behovet for fysiske papirer og sikrer, at al information er lige ved hånden.

CustomOffice er som skabt
til entreprenører

Systemet er designet til at gøre det nemt at oprette og håndtere nye opgaver, hvilket gør kunder og marker let tilgængelige for entreprenører.

Gør det digitale skift

Tag springet ind i den digitale verden, og læg gule sedler og papirkalendere bag dig.

Alle skal kunne bruge det

Det skal være enkelt og brugervenligt at oprette arbejdsopgaver. Derfor får du personlig instruktion i de funktioner, du skal bruge, i stedet for at skulle læse en lang vejledning.

Automatiseret fakturering baseret på tidsregistrering

CustomOffice's intelligente tidsregistrering reducerer risikoen for fejl. Fakturakladder sendes automatisk til dit økonomisystem baseret på registreret arbejdstid.

Online tidsregistrering med customoffice
Entreprenør

Optimeret til entreprenører: Mand eller maskine

Entreprenører skifter ofte mellem forskellige maskiner. Vi har gjort det nemt at navigere mellem dem uden en masse ekstra klik.

Tidsregistrering

Når medarbejderen registrerer sin arbejdstid, tælles det automatisk både som løn og effektiv arbejdstid.

Småmaskiner

Under arbejdsprocessen kan medarbejderen vælge småmaskiner og tilføje dem til fakturaen. De er alle oprettet som varer med priser pr. time/dag/måned.

Store maskiner

Når medarbejderen bruger store maskiner, kræver opgaven, at tiden fordeles mellem mandetimer og maskinetimer, hvilket gør det nemt at skelne mellem de to ressourcer.

Materialelister

På mobilen kan det være svært at overskue en længere vareliste. Få varelisten med på farten og vis billeder.

Faste varer

Arbejdsområder, som bruges ofte, kan vise en kort liste over udvalgte varer, der bruges jævnligt

Farvoritter

Når man vælger at tilføje flere produkter på en opgave, kan man med fordel se favoritvarer, som bliver lagt øverst på listen.

Billeder af varer

På den måde kan alle nemt følge med og undgå misforståelser.

materialeliste
Entreprenør

Kontrol af udført kloakarbejde

Når medarbejderen udfører sit kloakarbejde, er det muligt at holde kontrol med kvalitetssikringen.

Kontrollog

Når kloakarbejdet udføres, beder CustomOffice medarbejderen vælge, hvilken kontrol han vil udføre og logge tidspunktet for udførslen.

Dokumentation

Svarene fra app'en gemmes på projektet og kan til enhver tid trækkes ud af systemet som en pdf til kunden.

GPS-styring

Når loggen indmeldes, gemmer vi automatisk medarbejderens GPS-position, hvis man ønsker det.

Containere og køreplader

Med CustomOffice's Container- & kørepladelog er det let at levere, tømme og afhente hos kunderne. Vores kortvisning i Google Maps viser dig præcist, hvor den står.

Let at udføre

Hvis man skal finde frem til containeren eller kørepladerne ude på pladsen, så er det vigtigt, at det er let at se og overskue.

Google Maps-vejvisning

Turen kan oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren kommer frem til lossepladsen, kan han scanne vejesedlen.

Kort og dokumenter

Dokumenter om ruten indeholder vejsedler og lagersteder. Få nemt overblik over det, du skal bruge.

lastbilchauffør

Skoventreprenør

Det er et krævende arbejde at drive en moderne entreprenørvirksomhed inden for skovdrift, og skal driften for alvor effektiviseres, drejer det sig ikke kun om at få styr på dagsedlerne.

Fil træet i skoven

Hvis man skal finde frem til stakken i skoven, så er det vigtigt, at det er let at udføre og overskue. Derfor har vi lavet vores skovnings-log.

Google Maps-vejvisning

Opgave kan oprettes hjemmefra med priser. Når chaufføren så vælger opgaven, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.

Sporbarhed af certificeret træ

Træ eller flis bliver oftetere dokumenteret med fuld sporbarhed. Det betyder, at vi skal dokumentere mængder hentet og bragt via systemet.

Rutekørsel

Ruteplanlægning kan være lidt af en udfordring – men med CustomOffice bygger vi ruterne for dig. Du kan aflevere lister til vintertjeneste, græsslåning og kloakservice m.m.

Let at udføre

Vi har udarbejdet en tjekliste, som gør det nemt for dig at udføre og overskue ruten, som ofte køres i dårligt vejr og tidligt om morgenen.

Google Maps-vejvisning

Ruten oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren så vælger ruten, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.

Kort og dokumenter

Dokumenter om ruten og pladsen, der skal ryddes, kan gemmes på stedet. Det gør det nemt at huske det, du skal bruge.

Maskinstation

Værkstedsopgaver

Når opgaven skal afsluttes, kan medarbejderen notere, hvis der er fejl på en maskine. Så er der ikke brug for de gule sedler på værkstedet.

Liste over opgaver

Alle reparationsopgaver samles på en liste, så intet glemmes. Du har mulighed for at prioritere opgaver efter behov eller nummer.

Serviceopgaver

Hvis der er faste rutiner omkring servicering af bestemte maskiner, så kan vi oprette opgaver til dem og sikre de bliver udført til tiden.

Tidligere udførte opgaver

Med servicelisten kan du tilgå historikoversigten over maskinens tidligere udførte opgaver med noter og billeder.

Brændstoftillæg

Prisen for diesel har med krigen i Ukraine fået stor betydning for jeres samlede omkostninger. Derfor har vi introduceret et modul til at sende regningen videre.

Afregnes efter forbrug

Det er muligt at afregne efter maskinernes forbrug eller som et fasttillæg pr. område.

Indekseret pr måned

Dieseltillægget ændres månedsvis efter behov og fordeles derefter automatisk på fakturaen.

Fremgår af fakturaen

Oplysninger om olie- eller dieseltillæg fremgår særskilt og gennemskueligt på kundens fakturaer.

Entreprenør

>>Læs mere om brændstoftillæg

Med CustomOffice kan du sige
farvel til papirarbejde​

Med CustomOffice på farten får maskinføreren funktioner til indtastning af informationer, som kan bruges direkte til fakturering af kunden og egen lønseddel. Så skal lederen blot godkende arbejdet med et enkelt klik.

Fakturaen er færdig med opgaven

Godkend medarbejdernes dagsedler, og få oplysningerne til fakturaerne direkte overført til dit økonomisystem.

Tilføj materialer på fakturaen

Få alt med på fakturaen ved at få en reminder om materialer og småmaskiner.

Integration til økonomisystemer

e-conomic kan snakke sammen med CustomOffice. Hvilket betyder vi hele tiden spejler kunder, varer og varegrupper. Desuden bygger vi dine fakturakladder i e-conomic.

Integration til lønsystemer

I CustomOffice opsætter vi lønmodeller, som automatisk kan beregne løn til dine medarbejdere. Vi kan integrere DataLøn, Lessor og Gratisal.

Dokumentation for veludført arbejde

Vi indsamler de nødvendige oplysninger undervejs, så du nemt kan dele dem med kunden og trække rapporter.

Billeder fra opgaverne

Har du brug for billeddokumentation til indberetning af skader eller til kunden, kan du udtrække uploadede billeder som pdf-filer og billedfiler.

Rapportering til kunderne

Slutkunden kan få en færdig PDF med indholdet af en opgave, herunder information om afstande, gods, vægt og volumen.

Transportjournaler

Når medarbejderen har logget tid og sted, så kan du til enhver tid trække en journal, der viser alle bevægelser på stedet.

Forside
Forside

Rapportering

Hvis du er træt af at skulle dokumentere, kommer CustomOffice dig til undsætning.

Effektivitet

Find ud af, hvordan timerne bliver brugt og fordelt ved at få adgang til en statistik.

Ordrestatistik

Med et ordrekort kan du få overblikket over det samlede timeantal og materialeforbrug.

Maskinanalyse

Dit økonomisystem kan spille sammen med en maskinanalyse og trække en dækningsbidragsanalyse over dine maskiner.

Ingen ubehagelige overraskelser med CustomOffice - altid fast månedspris

Hos CustomOffice får du 30 dages tilfredshedsgaranti, så du kan få vores system i fingrene og prøve det af, inden du vælger at binde dig. Ønske om funktioner, integration med øvrige systemer og antal ansatte du har, spiller ind på prisen.

Standard

Medarbejderne taster deres opgaver og timer i app'en. CustomOffice beregner løn og bygger faktura i e-conomic.
fra 125
kr/dag
  • Op til 10 brugere
  • App til iOS og Android
  • Egen server
  • Opgavelister & arkiv
  • Integration til økonomisystem*
  • Integration til lønsystem
  • Fri support på mail og telefon
  • Digitaliseringskonsulent

Professionel

CustomOffice spiser dine gule sedler, holder styr på lager, værkstedsopgaver, Google Maps og meget mere.
fra 175
kr/dag
  • Op til 50 brugere
  • NYHED: Brændstoftillæg
  • Værkstedsmodul
  • Billeddokumentation
  • GPS sporing af opgaver
  • Ordre og projektstyring
  • Visuel lagerstyring
  • Kontrol lister og rapporter
  • Materiel og småmaskinelister
Popular

Beregn din besparelse

Prøv at klikke og trække i nedenstående model og se hvor mange penge du kan spare (eller tjene) hver måned allerede det første år. Andet år falder prisen og besparelsen bliver endnu højere.

2
Timer/dag
250
kr/timen
Hver måned kan du spareKr. 

Digitalisering af entreprenører

Digitaliseringen har givet helt nye muligheder for entreprenører, der i dag har fået adgang til en digital værktøjskasse, som for kun få år tilbage var forbeholdt de helt store virksomheder. 

Hvorfor skal man være digital?

I bund og grund fordi det giver en bedre og mere konkurrencedygtig forretning. Og vejen til bedre bundlinje er brolagt med fordele, der gør hverdagen nemmere for både ejer, medarbejdere og kontoret.

Digitaliseringens gevinster

Ved at være dygtige, opfindsomme og omhyggelige giver vi vores kunder teknologiske løsninger, som både de og deres kunder kan drive fordel af.

Dokumentation og ansvarlighed

Med let adgang til dokumentation, viser man ansvarlighed over for kunder og signalerer en bæredygtig profil.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.

Få et uforpligtende tilbud

Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk