Nem tidsregistring og digital omstilling for entreprenører
Skal driften for alvor effektiviseres, drejer det sig ikke kun om at få styr på dagsedlerne, men om at integrere alle procedurer - fra registrering af en opgave til allokering af medarbejdere, dokumentation, fakturering og løn.
CustomOffice er udviklet specifikt til entreprenører og andre virksomheder, der har medarbejdere på farten, ude på byggepladser og som arbejder med store maskiner. Vi leverer ikke et standardprodukt, men sikrer relevans, nytteværdi og effektivitet ved at tilpasse det til din virksomhed og dine øvrige systemer. Vi hjælper også med indfasningen blandt dine medarbejdere.
Et godt eksempel er tidsregistrering og dagsedler, hvor mange bruger unødigt meget tid på at få medarbejderne til at udfylde dem korrekt og med alle nødvendige oplysninger. Dette løser CustomOffice ved at gøre tidsregistreringen til en naturlig del af arbejdsflowet, så du altid får de informationer, du har behov for.
Nu får vi registreret pauser, tid på værkstedet og transport mere nøjagtigt, fordi det typisk indtastes med det samme ude hos kunden og ikke lang tid efter. Det giver en mere præcis aflønning og fakturering. Skoventreprenør Lars Kildegaard, LK Skovservice
Ved hjælp af én samlet app har alle i firmaet mulighed for at følge arbejdsopgaverne fra start til slut. Al praktisk information som adresse, opgavetype, instruktioner og maskiner er registreret på opgaven, og dine medarbejderne kan nemt tilføje noter, dokumentation og billeder via smartphones og tablets.
Vi tager udgangspunkt i din virksomhed
CustomOffice er ikke kun et digitalt produkt, som du installerer på computere, tablets og smartphones. Vores konsulenter går aktivt ind i den digitale omstilling, og hjælper til med at kortlægge din virksomheds optimeringspotentiale og hjælper til med indfasningen af de nye værktøjer.
En virksomhed med seks maskinførere vil typisk opnå besparelse på omkring 16.000 kroner om måneden ved at bruge CustomOffice, og investeringen vil have tjent sig selv hjem på under et halvt år.
Ved at vælge CustomOffice kan du sige farvel til krøllede dagsedler og ulæselige noter. Det hele klares ved hjælp af smartphones/tablets, så du helt slipper for papir.
Skal der beskeder ud til medarbejderne, så kan den daglige leder anvende systemet til at vælge, hvilke personer der skal have samme besked, om det er en eller flere, og ved få tryk sende den afsted – helt uden at skulle bruge tid på at ringe til dem. En meget brugbar detalje er, at du altid kan se, hvem der har læst beskeden.
GPS og opgavestyring
Via CustomOffice kan du med få meters nøjagtighed se, hvor dine medarbejdere befinder sig. Det kan du for eksempel bruge til at dokumentere, hvor du har været under udførelse af opgaver, til at registrere tid brugt på transport - eller du kan bruge det til at lokalisere maskiner der skal til reparation eller have brændstof.
Når frokosten nærmer sig, er det nemt at koordinere, hvem der skal spise med og at bestille mad. Her kan GPS-signalet igen være en fordel, hvis maden skal leveres.
Nogle af CustomOffices fordele i entreprenørers hverdag: