Digital omstilling

Tidsbesparelse og øget overblik på Langelund Maskinstation

CustomOffice giver en mere præcis registrering af tiden end de gamle dagsedler, og der bliver sparet meget tid hos maskinstationen Langelund med 25 medarbejdere.

Det var planen, at maskinstationen Langelund i Sønderjylland ville køre dobbelt den første tid både med dagsedler og digital registrering, men en del af de 25 medarbejdere gik direkte over til det digitale system i CustomOffice.



Før kom folkene med dagsedler, som de skulle føre over i en bog og derfra skulle bogholderen taste oplysningerne ind. Det tog 1½-2 dage at lave løn. Nu tager det to timer. Rasmus Fisker

»Det var simpelthen for let for dem, og de så ingen grund til at udfylde dagsedler, så vi fik dem aldrig«, fortæller den ene af de to driftsledere, Rasmus Fisker, maskinstationen Langelund.

»Vi er to driftsledere på, og når den ene er ude af huset, skulle vi før bruge meget tid på at overdrage opgaver. Nu er det slet ikke nødvendigt, at vi taler sammen. Man efterlader bare sin telefon, og alle opgaver er beskrevet i systemet«, fortæller Rasmus Fisker.

Nem og præcis registrering af tid

»CustomOffice registrerer på minutter, mens vi før brugte fem minutters intervaller. Det giver i sig selv en mere præcis registrering, men det er i det hele taget lettere for medarbejderne at være præcise og udfylde tidsforbruget efterhånden. Det giver kunderne mere præcise afregninger.«

Desuden oplever vi nu, at kunder ringer og kan få svar med det samme, hvornår vi kan løse en opgave, fordi vi eksempelvis kan se, om nogle enheder er under transport og kan omdirigeres, siger han.

Rasmus Fisker har svært ved at gøre op, hvordan det gavner forretningen økonomisk, men han slår fast, at både driftsleder og kontorpersonale i øvrigt har fået frigjort noget tid, som kan bruges på andre opgaver.

Prøv CustomOffice med 30 dages tilfredshedsgaranti

Udfyld formularen og lad os kontakte dig – så er du godt på vej til at kunne prøve CustomOffices mange fordele uden risiko via vores 30 dages tilfredshedsgaranti.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.