Digital omstilling

Digital omstilling for skoventreprenører

Det er et krævende arbejde at drive en moderne entreprenørvirksomhed inden for skovdrift, og skal driften for alvor effektiviseres, drejer det sig ikke kun om at få styr på dagsedlerne, men om at integrere alle procedurer - fra registrering af en opgave til allokering af medarbejdere, dokumentation, fakturering og løn.

Hos CustomOffice ved vi, at nye digitale værktøjer kun bliver en succes, hvis medarbejderne tager godt imod dem. Det sikrer vi ved at levere et skræddersyet produkt, der gør en forskel for både medarbejdere og ledere i din virksomhed.

CustomOffice er udviklet specifikt til skoventreprenører og andre virksomheder, der har medarbejdere på farten, ude i parker og skove og som betjener store maskiner. Vi leverer ikke et standardprodukt, men sikrer relevans, nytteværdi og effektivitet ved at tilpasse det til din entreprenørvirksomhed og dine øvrige systemer. Vi hjælper også med indfasningen blandt dine medarbejdere.



Nu får vi registreret pauser, tid på værkstedet og transport mere nøjagtigt, fordi det typisk indtastes med det samme ude hos kunden og ikke lang tid efter. Det giver en mere præcis aflønning og fakturering.Skoventreprenør Lars Kildegaard, LK Skovservice

Et godt eksempel på, hvor CustomOffice gør en forskel, er udfyldelsen af dagsedler og ugesedler, hvor mange bruger unødigt meget tid på at få medarbejderne til at udfylde dem korrekt og med alle nødvendige oplysninger. Dette løser CustomOffice ved at gøre tidsregistreringen til en naturlig del af arbejdsflowet for skovarbejdere, så du altid får de informationer, du har behov for.

Ved hjælp af én samlet app har alle i firmaet mulighed for at følge arbejdsopgaverne fra start til slut. Al praktisk information som adresse, opgavetype, instruktioner og maskiner er registreret på opgaven, og dine medarbejderne kan nemt tilføje noter, dokumentation og billeder via smartphones og tablets.

Vi tager udgangspunkt i din virksomhed

CustomOffice er ikke kun et digitalt produkt, som du installerer på computere, tablets og smartphones. Vores konsulenter går aktivt ind i den digitale omstilling, og hjælper til med at kortlægge din entreprenørvirksomheds optimeringspotentiale og hjælper til med indfasningen af de nye værktøjer.



En virksomhed med seks maskinførere vil typisk opnå besparelse på omkring 16.000 kroner om måneden ved at bruge CustomOffice, og investeringen vil have tjent sig selv hjem på under et halvt år.

Ved at vælge CustomOffice kan du sige farvel til krøllede dagsedler og ulæselige noter. Det hele klares ved hjælp af smartphones/tablets, så du helt slipper for papir.

Skal der beskeder ud til medarbejderne, så kan den daglige leder anvende systemet til at vælge, hvilke personer der skal have samme besked, om det er en eller flere, og ved få tryk sende den afsted – helt uden at skulle bruge tid på at ringe til dem. En meget brugbar detalje er, at du altid kan se, hvem der har læst beskeden.

GPS og opgavestyring

Via CustomOffice kan du med få meters nøjagtighed se, hvor dine medarbejdere befinder sig. Det kan du for eksempel bruge til at dokumentere, hvor du har været under udførelse af opgaver, til at registrere tid brugt på transport - eller du kan bruge det til at lokalisere maskiner der skal til reparation eller have brændstof.

Når frokosten nærmer sig, er det nemt at koordinere, hvem der skal spise med og at bestille mad. Her kan GPS-signalet igen være en fordel, hvis maden skal leveres.

Nogle af CustomOffices fordele i entreprenørers hverdag:

Prøv CustomOffice med 30 dages tilfredshedsgaranti

Udfyld formularen og lad os kontakte dig – så er du godt på vej til at kunne prøve CustomOffices mange fordele uden risiko via vores 30 dages tilfredshedsgaranti.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.