Digitalisering for entreprenører
slip for papirarbejdet

Organisér arbejdet, medarbejdere og administrative opgaver samt tidsregistrér let og hurtigt med CustomOffice.

Planlægning på farten

Alle funktioner og informationer, du skal bruge, er lige ved hånden med mobilen. Det er dermed nemt at oprette kunder, opgaver, medarbejdere eller lukke for deres adgang.

Tidsregistrering og løn

Få hjælp til præcis tidsregistrering uden fejl med CustomOffices brugervenlige app. Her kan du bl.a. registrere ferie, fravær og arbejdstid.

Hurtig fakturering

Når lederen har godkendt dagsedlen, opretter CustomOffice automatisk en fakturakladde i dit faktureringssystem.

Morten Bonde fra Kloakmesteren i Odder

Skræddersyet til dig som entreprenør

CustomOffice er en digital løsning til computere, tablets og smartphones, som bliver tilpasset løbende til din virksomhed af vores konsulenter. De klæder dig godt på til digitaliseringen af jeres arbejdsprocesser og ser, hvor der er optimeringspotentialer.

Tidsregistrering på farten
med mobiltelefonen

Med CustomOffice bliver tidsregistreringen en integreret del af arbejdsdagen, så man blot skal indtaste – eller indtale – nogle få detaljer, når en opgave startes og sluttes. 

Mindre at taste

Alle oplysninger om en opgave er samlet i mobilapp'en, hvorfor medarbejdere aldrig skal bøvle med selv at indtaste ordrenumre, navne, adresser og opgavetype.

Brugervenlig app

CustomOffice er brugervenlig for alle - også medarbejdere, der er udfordret med sprog eller læsning. Det er nemt at registrere tidsforbrug og detaljer om opgaverne samt at kommunikere om arbejdet.

Billeder som dokumentation

I CustomOffice kan du bruge billeddokumentation i arbejdet ved uploade billeder til skyen på de forskellige opgaver.

Mål tid på det, der giver værdi for virksomheden

Information på de enkelte opgaver kan let hentes ned for at skabe et overblik over tid og arbejdsressourcer.

Timer-knapper med farver

Få personliggjort tidsregistrering ved at få opsat timer-knapper med farvekoordinering.

GPS-information

Tidsforbrug og lokation kan logges og dokumenteres undervejs.

Rapportér

Få indblik i og dokumentation på: Effektiv tid (fakturering), Pause, Ventetid, Driftstop, Tomkørsel m.fl.

Ledelse

CustomOffice er udviklet til virksomheder med maskiner og medarbejdere på farten. Værktøjet hjælper til øget overblik over, hvor medarbejderne befinder sig, hvor langt de er med en sag og med at oprette nye opgaver.

Mulighed for overarbejde

Vil du gerne vide, hvem der kan arbejde over i weekenden? Medarbejderne kan let smide en "tommelfinger op"!

Nærmeste pårørende

Kommer en ansat uheldigt afsted, så kan du gemme kontaktoplysninger og få fat på dennes nærmeste pårørende.

Dokumentation for kørekort

Kører dine medarbejdere i maskinerne, skal du kunne dokumentere, at du har set deres kørekort. Det gøres med tidsstempel og foto i app'en.

Kommunikation

Det er vigtigt at kommunikere med medarbejderne omkring arbejdsopgaver med den relevante information. Du får både besked-funktion og informationstavler med CustomOffice.

Informationstavle

Smid den aktive kalender eller GPS-lokation på dine medarbejdere op på kontorets storskærm, så du nemt kan følge med i arbejdsgangen.

Send beskeder

Møder medarbejderne sjældent fysisk op på kontoret? Så kan de nemt blive briefet via den digitale opslagstavle.

Delingen af dokumenter

Medarbejderne kan let tilgå de vigtige dokumenter om fx GIS-kort, maskiner, sikkerhed, kemi og APV gennem dokumentdeling. Du er ikke afhængig af fysiske papirer, men kan have alt lige ved hånden.

Funktioner skabt til branchen
entreprenører

Nye opgaver oprettes direkte i systemet, og derfor skal alle kunder og marker være let tilgængelige.

Ingen papir

Hop med på den digitale omstilling, og lad de gule sedler og papirkalendere ligge.

Alle skal kunne bruge det

Det skal være let og brugervenligt at oprette arbejdsopgaver. Derfor skal du ikke læse én lang vejledning, men du får personlig instruering i de funktioner, du skal bruge.

Automatisk fakturering ud fra tidsregistrering

Med CustomOffices intelligente tidsregistrering er fejl ikke en mulighed. Fakturakladder bliver sendt direkte til jeres økonomisystem.

Mand vs. maskine

Entreprenører skifter flittigt mellem mange maskiner. Det har vi forsøgt at gøre let uden en masse ekstra tryk.

Tidsregistrering

Når medarbejderen logger sin arbejdstid, så tæller det automatisk til løn og som effektiv arbejdstid.

Småmaskiner

Undervejs kan medarbejderen vælge småmaskiner og putte dem i kurven. De er alle oprettet som varer med pris pr. time/dag/måned.

Store maskiner

Bruger medarbejderen store maskiner, kræver opgaven, at medarbejderen fordeler tiden mellem mandetimer og maskinetimer.

Materialeliste

På mobilen kan det være svært at overskue en længere vareliste. Vi har gjort det muligt at få den med på farten og vise billeder.

Faste varer

Arbejdsområder, som bruges ofte, kan vise en kort liste over udvalgte varer, der bruges jævnligt

Farvoritter

Når man vælger at tilføje flere produkter på en opgave, kan man med fordel se favoritvarer, som bliver lagt øverst på listen.

Billeder af varer

Hvis dine medarbejdere kæmper med ordene, kan vi hjælpe ved at sætte billeder på udvalgte varekategorier og varer. Så kan alle være med.

Kontrol af udført kloakarbejde

Når medarbejderen udfører sit kloakarbejde, er det muligt at holde kontrol med kvalitetssikringen.

Kontrollog

Når kloakarbejdet udføres, beder CustomOffice medarbejderen vælge, hvilken kontrol han vil udføre og logge tidspunktet for udførslen.

Dokumentation

Svarene fra app'en gemmes på projektet og kan til enhver tid trækkes ud af systemet som en pdf til kunden.

GPS-styring

Når loggen indmeldes, gemmer vi automatisk medarbejderens GPS-position, hvis man ønsker det.

Containere og køreplader

Med CustomOffice's Container- & kørepladelog er det let at levere, tømme og afhente hos kunderne. Vores kortvisning i Google Maps viser dig præcist, hvor den står.

Let at udføre

Hvis man skal finde frem til containeren eller kørepladerne ude på pladsen, så er det vigtigt, at det er let at se og overskue.

Google Maps vejvisning

Turen kan oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren kommer frem til lossepladsen, kan han scanne vejesedlen.

Kort og dokumenter

Dokumenter om ruten indeholder vejsedler og lagersteder. Få nemt overblik over det, du skal bruge.

Skoventreprenør

Det er et krævende arbejde at drive en moderne entreprenørvirksomhed inden for skovdrift, og skal driften for alvor effektiviseres, drejer det sig ikke kun om at få styr på dagsedlerne.

Fil træet i skoven

Hvis man skal finde frem til stakken i skoven, så er det vigtigt, at det er let at udføre og overskue. Derfor har vi lavet vores skovnings-log.

Google Maps-vejvisning

Opgave kan oprettes hjemmefra med priser. Når chaufføren så vælger opgaven, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.

Sporbarhed af certificeret træ

Træ eller flis bliver oftetere dokumenteret med fuld sporbarhed. Det betyder, at vi skal dokumentere mængder hentet og bragt via systemet.

Rutekørsel

Ruteplanlægning kan være lidt af en udfordring – men med CustomOffice bygger vi ruterne for dig. Du kan aflevere lister til vintertjeneste, græsslåning og kloakservice m.m.

Let at udføre

Vi har udarbejdet en tjekliste, som gør det nemt for dig at udføre og overskue ruten, som ofte køres i dårligt vejr og tidligt om morgenen.

Google Maps-vejvisning

Ruten oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren så vælger ruten, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.

Kort og dokumenter

Dokumenter om ruten og pladsen, der skal ryddes, kan gemmes på stedet. Det gør det nemt at huske det, du skal bruge.

Værkstedsopgaver

Når opgaven skal afsluttes, kan medarbejderen notere, hvis der er fejl på en maskine. Så er der ikke brug for de gule sedler på værkstedet.

Liste over opgaver

Alle reparationsopgaver samles på en liste, så intet glemmes. Du har mulighed for at prioritere opgaver efter behov eller nummer.

Tjeklister

Hvis der er en fast procedure til service på den enkelte maskine, kan vi oprette tjeklister til dem, som medarbejderen skal udfylde.

Tidligere udførte opgaver

Med servicelisten kan du tilgå historikoversigten over maskinens tidligere udførte opgaver med noter og billeder.

Brændstoftillæg

Prisen for diesel har med krigen i Ukraine fået stor betydning for jeres samlede omkostninger. Derfor har vi introduceret et modul til at sende regningen videre.

Afregnes efter forbrug

Det er muligt at afregne efter maskinernes forbrug eller som et fasttillæg pr. område.

Indekseret pr måned

Dieseltillægget ændres månedsvis efter behov og fordeles derefter automatisk på fakturaen.

Fremgår af fakturaen

Oplysninger om olie- eller dieseltillæg fremgår særskilt og gennemskueligt på kundens fakturaer.

Med CustomOffice kan du sige
farvel til papirarbejde​

Med CustomOffice på farten får maskinføreren funktioner til indtastning af informationer, som kan bruges direkte til fakturering af kunden og egen lønseddel. Så skal lederen blot godkende arbejdet med et enkelt klik.

Fakturaen er færdig med opgaven

Godkend medarbejdernes dagsedler, og få oplysningerne til fakturaerne direkte overført til dit økonomisystem.

Tilføj materialer på fakturaen

Få alt med på fakturaen ved at få en reminder om materialer og småmaskiner.

Integration til økonomisystemer

Økonomisystemer som Microsoft C5, Navision (NAV), Business Central (BC) og e-conomic kan snakke sammen med CustomOffice.

Integration til lønsystemer

I CustomOffice opsætter vi lønmodeller, som automatisk kan beregne løn til dine medarbejdere. Vi kan integrere DataLøn, Lessor og Gratisal.

Dokumentation for veludført arbejde

Vi indsamler de nødvendige oplysninger undervejs, så du nemt kan dele dem med kunden og trække rapporter.

Billeder fra opgaverne

Har du brug for billeddokumentation til indberetning af skader eller til kunden, kan du udtrække uploadede billeder som pdf-filer og billedfiler.

Rapportering til kunderne

Slutkunden kan få en færdig PDF med indholdet af en opgave, herunder information om afstande, gods, vægt og volumen.

Transportjournaler

Når medarbejderen har logget tid og sted, så kan du til enhver tid trække en journal, der viser alle bevægelser på stedet.

Rapportering

Hvis du er træt af at skulle dokumentere, kommer CustomOffice dig til undsætning.

Effektivitet

Find ud af, hvordan timerne bliver brugt og fordelt ved at få adgang til en statistik.

Ordrestatistik

Med et ordrekort kan du få overblikket over det samlede timeantal og materialeforbrug.

Maskinanalyse

Dit økonomisystem kan spille sammen med en maskinanalyse og trække en dækningsbidragsanalyse over dine maskiner.

Ingen ubehagelige overraskelser
faste månedspriser

Hos CustomOffice får du 30 dages tilfredshedsgaranti, så du kan få vores system i fingrene og prøve det af, inden du vælger at binde dig. Ønske om funktioner, integration med øvrige systemer og antal ansatte du har, spiller ind på prisen.

Standard

Medarbejderne taster deres opgaver og timer i app'en. CustomOffice beregner løn og bygger faktura i e-conomic.
fra 125
kr/dag
  • Op til 10 brugere
  • App til iOS og Android
  • Egen server
  • Opgavelister & arkiv
  • Integration til økonomisystem*
  • Integration til lønsystem
  • Fri support på mail og telefon
  • Digitaliseringskonsulent
  • Rabat efter 12 måneder

Professionel

CustomOffice spiser dine gule sedler, holder styr på lager, værkstedsopgaver, Google Maps og meget mere.
fra 175
kr/dag
  • Op til 50 brugere
  • Værkstedsmodul
  • Billeddokumentation
  • GPS sporing af opgaver
  • Ordre og projektstyring
  • Visuel lagerstyring
  • Kontrol lister og rapporter
  • Materiel og småmaskinelister
  • NYHED: Brændstoftillæg
Popular

Beregn din besparelse

Prøv at klikke og trække i nedenstående model og se hvor mange penge du kan spare (eller tjene) hver måned allerede det første år. Andet år falder prisen og besparelsen bliver endnu højere.

2
Timer/dag
250
kr/timen
Hver måned kan du spareKr. 

Digitalisering af entreprenører

Digitaliseringen har givet helt nye muligheder for entreprenører, der i dag har fået adgang til en digital værktøjskasse, som for kun få år tilbage var forbeholdt de helt store virksomheder. 

Hvorfor skal man være digital?

I bund og grund fordi det giver en bedre og mere konkurrencedygtig forretning. Og vejen til bedre bundlinje er brolagt med fordele, der gør hverdagen nemmere for både ejer, medarbejdere og kontoret.

Digitaliseringens gevinster

Ved at være dygtige, opfindsomme og omhyggelige giver vi vores kunder teknologiske løsninger, som både de og deres kunder kan drive fordel af.

Dokumentation og ansvarlighed

Med let adgang til dokumentation, viser man ansvarlighed over for kunder og signalerer en bæredygtig profil.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Vores servere er gemt i EU, originalen i et land og backup i et andet. På den måde er du godt sikret.

Vores app til iOS og Android er bygget til at kunne arbejde offline. Mister du mobildækning, kan du arbejde videre lokalt. Når forbindelsen genetableres, synkroniseres kun forskellen.

CustomOffice er en service inklusiv en konsulent. Derfor modtager du hver måned en faktura pr. e-mail. Den kan betales via faktura, leverandørservice, kreditkort eller betalingsservice.

GPS-sporing kan aktiveres i CustomOffice. Hvis man gør det, så beder app’en om accept fra brugeren, som således kan afvise delingen. Vi kan ligeledes bede medarbejderen om at godkende jeres it-politik i samme omgang.

Vi tør godt love, du ikke kommer til at opleve, at der ingen forbindelse er til serveren. Mest fordi det er din egen server. Vi deler nemlig ikke data mellem vores kunder, og det gør serveren utrolig stabil og hurtig.

Prisen afhænger at dit behov for funktionalitet og størrelsen på din virksomhed. Inden du starter, får du lov til at prøve gratis, og din månedspris bliver fast – uden overraskelser!

Det mener vi bestemt, for ordblinde kan benytte tale-til-tekst på mobilen og se tal i stedet for ord. Samtidig må I ikke glemme, at vi selv kommer ud og underviser.

Vi er ikke et økonomisystem, men synkroniserer med dem. Det er derfra, vi trækker informationer som kundeoplysninger, varer og maskiner. Vi bygger desuden fakturakladder direkte i økonomisystemet.

Kundernes erfaringer med CustomOffice

Her finder du et lille udvalg af forskellige kunder, som har valgt CustomOffice til at digitalisere deres hverdag. Lad dig gerne inspirere:

Tilfredse kunder

CustomOffice leverer softwareløsninger til entreprenører i hele Danmark