Den Digitale Entreprenør
Slip for papirarbejdet og fokuser på din kerneforretning
Brug CustomOffice's brugervenlige og intuitive system til at organisere arbejdsopgaver og planlægge din virksomheds fremtid med vigtige data og rapporter.









Spar tid, undgå fejl og få styr på forretningen
– på én platform
- Planlægning for Entreprenører på farten
- Med alle nødvendige funktioner og informationer lige ved hånden på mobilen bliver det nemt for entreprenører at oprette kunder, opgaver og medarbejdere eller styre deres adgang.
- Tidsregistrering og løn for Entreprenører
- CustomOffice's brugervenlige app hjælper entreprenører med præcis tidsregistrering uden fejl, herunder registrering af ferie, fravær og arbejdstid.
- Hurtig fakturering for Entreprenører
- Når lederen har godkendt dagsedlen, opretter CustomOffice automatisk en fakturakladde i dit faktureringssystem, så entreprenørvirksomheden kan fakturere kunderne hurtigere og mere effektivt.
Læs vores gratis e-bog og kickstart din digitale transformation i dag!
CustomOffice er ikke blot en digital løsning – det er din specialdesignede partner til enhver enhed, fra computere til smartphones. Vores team dykker ned i din entreprenør-virksomheds unikke processer, forbereder dig på den digitale transformation og afdækker områder med mulighed for forbedring og effektivisering.
Tag det næste skridt mod en mere digital fremtid sammen med CustomOffice. Download vores gratis e-bog, skrevet specielt til dig der overvejer at blive mere digital og tage CustomOffice med på rejsen. Klik her for at downloade og kickstart din digitale transformation!
Nem tidsregistrering på farten - med din mobiltelefon
Med CustomOffice bliver tidsregistrering en integreret og problemfri del af arbejdsdagen. Medarbejdere skal blot indtaste eller indtale et par detaljer, når en opgave startes og afsluttes.
- Reduceret tastearbejde
- Alle oplysninger om en opgave er samlet i mobilappen, så medarbejderne ikke skal besværes med at indtaste ordrenumre, navne, adresser og opgavetyper manuelt.
- Brugervenlig app til entreprenører
- CustomOffice er en brugervenlig app, der passer til alle - også medarbejdere, der har udfordringer med sprog eller læsning. Det er nemt at registrere tidsforbrug og opgavedetaljer samt kommunikere om arbejdsprocessen.
- Billeder som dokumentation
- CustomOffice giver dig mulighed for at bruge billeddokumentation i dit arbejde som entreprenør ved at uploade billeder til skyen for de forskellige opgaver.


Mål tiden på det, der skaber værdi for din entreprenør-virksomhed
Få nem adgang til information om enkelte opgaver for at skabe et overblik over tidsforbrug og arbejdsressourcer.
- Farvekoordinerede timer-knapper
- Personliggør tidsregistrering ved at opsætte timer-knapper med farvekoordinering, der passer til din entreprenør-virksomhed.
- GPS-oplysninger
- Log og dokumentér tidsforbrug og lokation undervejs i arbejdsprocessen.
- Rapportering
- Få indsigt i og dokumentation for forskellige aspekter af arbejdet, såsom effektiv tid (fakturering), pause, ventetid, driftstop, tomkørsel og meget mere.
Hvad siger vores kunder?

Maskinfører, Egekærslund

“Det fungerer super fint og effektivt. Jeg kan let registrere min arbejdstid og se, hvad der tidligere er blevet lavet. Det kræver ikke så meget og er hurtigt at blive sat ind i.”

Vogn Maskinstation

“Vi havde et andet system, men det her er skræddersyet til maskinstationer og kan alligevel tilpasses vores eget behov.”

Faurkilde.dk

“Det er en kæmpe hjælp for os, jeg kunne på ingen måde nå at fakturer alle de kunder, som jeg gør på en arbejdsdag. Dejligt at det ” hænger ” så fint sammen med e-conomic. Supporten er super god, vi får altid den hjælp vi efterspørger.🙂”

CMC Maskinstation

“Vi kører alt digitalt, også arbejdssedler og ordrestyring. Vi har CustomOffice, hvor kunder og marknumre er lagt ind i systemet. Det minimerer risikoen for misforståelser.”

Andersens Maskinstation

“Digitalisering er jo mange ting, men vi har i de sidste par år haft CustomOffice, og det er en kæmpe lettelse for både mig og kontordamen – som i øvrigt også er min hustru.”

Rasmus Fisker
Langelund Transport ApS

“Selv når der er mest travlt, så har vi et godt overblik. Det sparer utroligt meget manuelt arbejde, og så er der styr på dokumentationen.”

Gangegaardens Maskinstation

“Vi har fået et meget bedre overblik, vi er blevet meget bedre til at hjælpe hinanden. Vi kan se, hvad hinanden laver. Man kan godt sige, at CustomOffice er den 3. kontormedarbejder her.”
Ledelse for entreprenører
CustomOffice er designet til entreprenør-virksomheder med maskiner og medarbejdere på farten. Værktøjet hjælper med at øge overblikket over medarbejdernes placering, opgavestatus og oprettelse af nye opgaver.
- Overarbejdsmuligheder
- Ønsker du at vide, hvem der kan arbejde over i weekenden? Medarbejdere kan nemt give en "tommelfinger op" og dermed svare på spørgsmålet i app'en.
- Nærmeste pårørende
- Hvis en medarbejder kommer ud for en ulykke, kan du gemme kontaktoplysninger og nemt kontakte deres nærmeste pårørende.
- Dokumentation for kørekort
- For at sikre, at dine medarbejdere har de nødvendige kørekort til at betjene maskinerne, kan du dokumentere dette med et tidsstempel og foto i app'en.


Nem kommunikation for entreprenører
Effektiv kommunikation med medarbejdere omkring arbejdsopgaver og relevant information er essentiel. CustomOffice tilbyder både en beskedfunktion og informationstavler for at lette kommunikationen.
- Informationstavle
- Projicer den aktive kalender eller GPS-lokationer for dine medarbejdere på kontorets storskærm, så du nemt kan holde styr på arbejdsprocesserne.
- Send beskeder
- Har dine medarbejdere sjældent fysisk fremmøde på kontoret? Hold dem opdateret via den digitale opslagstavle.
- Delingen af dokumenter
- Medarbejdere kan nemt få adgang til vigtige dokumenter, såsom GIS-kort, maskininformation, sikkerhedsinstruktioner, kemikalieinformation og APV, gennem dokumentdeling. Derved eliminerer du behovet for fysiske papirer og sikrer, at al information er lige ved hånden.
CustomOffice er som skabt
til entreprenører
Systemet er designet til at gøre det nemt at oprette og håndtere nye opgaver, hvilket gør kunder og marker let tilgængelige for entreprenører. Med vores integration til Uniconta er det nemmere end nogensinde at forbinde din daglige drift med din økonomistyring.
- Gør det digitale skift
- Tag springet ind i den digitale verden, og læg gule sedler og papirkalendere bag dig.
- Alle skal kunne bruge det
- Det skal være enkelt og brugervenligt at oprette arbejdsopgaver. Derfor får du personlig instruktion i de funktioner, du skal bruge, i stedet for at skulle læse en lang vejledning.
- Automatiseret fakturering baseret på tidsregistrering
- CustomOffice's intelligente tidsregistrering reducerer risikoen for fejl. Fakturakladder sendes automatisk til dit økonomisystem baseret på registreret arbejdstid.


Optimeret til entreprenører: Mand eller maskine
Entreprenører skifter ofte mellem forskellige maskiner. Vi har gjort det nemt at navigere mellem dem uden en masse ekstra klik.
- Tidsregistrering
- Når medarbejderen registrerer sin arbejdstid, tælles det automatisk både som løn og effektiv arbejdstid.
- Småmaskiner
- Under arbejdsprocessen kan medarbejderen vælge småmaskiner og tilføje dem til fakturaen. De er alle oprettet som varer med priser pr. time/dag/måned.
- Store maskiner
- Når medarbejderen bruger store maskiner, kræver opgaven, at tiden fordeles mellem mandetimer og maskinetimer, hvilket gør det nemt at skelne mellem de to ressourcer.
Materialelister
På mobilen kan det være svært at overskue en længere vareliste. Få varelisten med på farten og vis billeder.
- Faste varer
- Arbejdsområder, som bruges ofte, kan vise en kort liste over udvalgte varer, der bruges jævnligt
- Farvoritter
- Når man vælger at tilføje flere produkter på en opgave, kan man med fordel se favoritvarer, som bliver lagt øverst på listen.
- Billeder af varer
- På den måde kan alle nemt følge med og undgå misforståelser.


Kontrol af udført kloakarbejde
Når medarbejderen udfører sit kloakarbejde, er det muligt at holde kontrol med kvalitetssikringen.
- Kontrollog
- Når kloakarbejdet udføres, beder CustomOffice medarbejderen vælge, hvilken kontrol han vil udføre og logge tidspunktet for udførslen.
- Dokumentation
- Svarene fra app'en gemmes på projektet og kan til enhver tid trækkes ud af systemet som en pdf til kunden.
- GPS-styring
- Når loggen indmeldes, gemmer vi automatisk medarbejderens GPS-position, hvis man ønsker det.
Containere og køreplader
Med CustomOffice's Container- & kørepladelog er det let at levere, tømme og afhente hos kunderne. Vores kortvisning i Google Maps viser dig præcist, hvor den står.
- Let at udføre
- Hvis man skal finde frem til containeren eller kørepladerne ude på pladsen, så er det vigtigt, at det er let at se og overskue.
- Google Maps-vejvisning
- Turen kan oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren kommer frem til lossepladsen, kan han scanne vejesedlen.
- Kort og dokumenter
- Dokumenter om ruten indeholder vejsedler og lagersteder. Få nemt overblik over det, du skal bruge.

Skoventreprenør
Det er et krævende arbejde at drive en moderne entreprenørvirksomhed inden for skovdrift, og skal driften for alvor effektiviseres, drejer det sig ikke kun om at få styr på dagsedlerne.
- Fil træet i skoven
- Hvis man skal finde frem til stakken i skoven, så er det vigtigt, at det er let at udføre og overskue. Derfor har vi lavet vores skovnings-log.
- Google Maps-vejvisning
- Opgave kan oprettes hjemmefra med priser. Når chaufføren så vælger opgaven, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.
- Sporbarhed af certificeret træ
- Træ eller flis bliver oftetere dokumenteret med fuld sporbarhed. Det betyder, at vi skal dokumentere mængder hentet og bragt via systemet.
Rutekørsel
Ruteplanlægning kan være lidt af en udfordring – men med CustomOffice bygger vi ruterne for dig. Du kan aflevere lister til vintertjeneste, græsslåning og kloakservice m.m.
- Let at udføre
- Vi har udarbejdet en tjekliste, som gør det nemt for dig at udføre og overskue ruten, som ofte køres i dårligt vejr og tidligt om morgenen.
- Google Maps-vejvisning
- Ruten oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren så vælger ruten, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.
- Kort og dokumenter
- Dokumenter om ruten og pladsen, der skal ryddes, kan gemmes på stedet. Det gør det nemt at huske det, du skal bruge.

Værkstedsopgaver
Når opgaven skal afsluttes, kan medarbejderen notere, hvis der er fejl på en maskine. Så er der ikke brug for de gule sedler på værkstedet.
- Liste over opgaver
- Vi udpeger markerne med præcise hektarantal baseret på Landbrugsstyrelsens kortdatabase.
- Serviceopgaver
- Hvis der er faste rutiner omkring servicering af bestemte maskiner, så kan vi oprette opgaver til dem og sikre de bliver udført til tiden.
- Tidligere udførte opgaver
- Med servicelisten kan du tilgå historikoversigten over maskinens tidligere udførte opgaver med noter og billeder.
Brændstoftillæg
Prisen for diesel har med krigen i Ukraine fået stor betydning for jeres samlede omkostninger. Derfor har vi introduceret et modul til at sende regningen videre.
- Afregnes efter forbrug
- Det er muligt at afregne efter maskinernes forbrug eller som et fasttillæg pr. område.
- Indekseret pr måned
- Dieseltillægget ændres månedsvis efter behov og fordeles derefter automatisk på fakturaen.
- Fremgår af fakturaen
- Oplysninger om olie- eller dieseltillæg fremgår særskilt og gennemskueligt på kundens fakturaer.

Med CustomOffice kan du sige
farvel til papirarbejde
Med CustomOffice på farten får maskinføreren funktioner til indtastning af informationer, som kan bruges direkte til fakturering af kunden og egen lønseddel. Så skal lederen blot godkende arbejdet med et enkelt klik.
- Fakturaen er færdig med opgaven
- Godkend medarbejdernes dagsedler, og få oplysningerne til fakturaerne direkte overført til dit økonomisystem.
- Tilføj materialer på fakturaen
- Få alt med på fakturaen ved at få en reminder om materialer og småmaskiner.
- Integration til økonomisystemer
- e-conomic kan snakke sammen med CustomOffice. Hvilket betyder vi hele tiden spejler kunder, varer og varegrupper. Desuden bygger vi dine fakturakladder i e-conomic.
- Integration til lønsystemer
- I CustomOffice opsætter vi lønmodeller, som automatisk kan beregne løn til dine medarbejdere. Vi kan integrere DataLøn, Lessor og Gratisal.

Dokumentation for veludført arbejde
Vi indsamler de nødvendige oplysninger undervejs, så du nemt kan dele dem med kunden og trække rapporter.
- Billeder fra opgaverne
- Har du brug for billeddokumentation til indberetning af skader eller til kunden, kan du udtrække uploadede billeder som pdf-filer og billedfiler.
- Rapportering til kunderne
- Slutkunden kan få en færdig PDF med indholdet af en opgave, herunder information om afstande, gods, vægt og volumen.
- Transportjournaler
- Når medarbejderen har logget tid og sted, så kan du til enhver tid trække en journal, der viser alle bevægelser på stedet.
Containere og køreplader
Med CustomOffice's Container- & kørepladelog er det let at levere, tømme og afhente hos kunderne. Vores kortvisning i Google Maps viser dig præcist, hvor den står.
- Let at udføre
- Hvis man skal finde frem til containeren eller kørepladerne ude på pladsen, så er det vigtigt, at det er let at se og overskue.
- Google Maps-vejvisning
- Turen kan oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren kommer frem til lossepladsen, kan han scanne vejesedlen.
- Kort og dokumenter
- Dokumenter om ruten indeholder vejsedler og lagersteder. Få nemt overblik over det, du skal bruge.

Med CustomOffice kan du som entreprenør sige
farvel til papirarbejde
Med CustomOffice på mobilen kan medarbejderne i din entreprenørforretning på én gang danne grundlaget for fakturering af kunden og deres egen lønseddel. Som leder skal du herefter blot godkende de udførte arbejdsopgaver og fokusere på at drive din forretning.
Standard
Medarbejderne taster deres opgaver og timer i app'en. CustomOffice beregner løn og bygger faktura i e-conomic.-
Op til 10 brugere
-
App til iOS og Android
-
Egen server
-
Opgavelister & arkiv
-
Integration til økonomisystem*
-
Integration til lønsystem*
-
Fri support på telefon og mail
-
Digitaliseringskonsulent
Professionel
CustomOffice spiser de gulesedler, holder styr på lager, værkstedsopgaver, Google Maps og meget mere.-
Op til 50 brugere
-
NYHED: Brændstoftillæg
-
Værkstedsmodul
-
Billeddokumentation
-
Internet Markkort
-
Ordre og projektstyring
-
Visuel lagerstyring
-
Maskinanalyse
-
GPS sporing af opgaver
Beregn din besparelse lige her
Prøv at klikke og trække i nedenstående model, og se, hvor mange penge du kan spare (eller tjene) hver måned allerede det første år. Andet år falder prisen, og besparelsen bliver endnu højere.
Digitalisering af entreprenører
Digitaliseringen har givet helt nye muligheder for entreprenører, der i dag har fået adgang til en digital værktøjskasse, som for kun få år tilbage var forbeholdt de helt store virksomheder.
- Hvorfor skal man være digital?
- I bund og grund fordi det giver en bedre og mere konkurrencedygtig forretning. Og vejen til bedre bundlinje er brolagt med fordele, der gør hverdagen nemmere for både ejer, medarbejdere og kontoret.
- Digitaliseringens gevinster
- Ved at være dygtige, opfindsomme og omhyggelige giver vi vores kunder teknologiske løsninger, som både de og deres kunder kan drive fordel af.
- Dokumentation og ansvarlighed
- Med let adgang til dokumentation, viser man ansvarlighed over for kunder og signalerer en bæredygtig profil.
Kundernes erfaringer med CustomOffice
Her finder du et lille udvalg af forskellige kunder, som har valgt CustomOffice til at digitalisere deres hverdag.