Vidensdeling for CustomOffice kunder
Deltag til CustomOffice's gratis arrangement på Hotel Eyde i Herning torsdag d. 6. februar 2020, og bliv klogere på de mange nye muligheder inden for digitalisering og automatisering.
Kom og påvirk udviklingen
Det er jer som kunder, der har den største viden om brugen af CustomOffice. Derfor inviteres I ind til en formiddag, hvor vi sammen deler viden om, hvordan netop I får mest muligt ud af systemerne.
På mødet får du desuden en grundig gennemgang af de nyeste funktioner og statistik muligheder.
Først til mølle
Hver kunde/virksomhed kan stille med 2 mand og vi har maksimalt 100 ledige pladser.
Alle deltagere er velkommen til at deltage til frokost og netværk efterfølgende.
Program for dagen
Tid | Program |
---|---|
kl. 09.00 | Velkomst og kaffe |
Gennemgang af nye funktioner | |
Vidensdeling - Hør hvordan andre bruger ordre- og projektstyring, samt hvilke økonomisystemer de benytter | |
Hvad skal vi udvikle og prioritere i 2020? | |
Kl. 12:00 | FROKOST |
Arrangementet afholdes på Best Western Plus Hotel Eyde, Mindegade, Herning.
Lidt om baggrunden
CustomOffice er en digital løsning, der er skræddersyet til virksomheder som maskinstationer, entreprenører og vognmænd. Vi har over de seneste år oparbejdet mange praktiske erfaringer, som vi gerne vil dele. Derfor inviterer vi ejere, driftsledere og bogholdere til konference, så I kan få succes med overgangen fra papir til IT.