Hos CustomOffice er vi stolte af at transformere vognmænd, maskinstationer og entreprenører digitalt og hjælpe med at gøre deres hverdage og virksomheder mere effektive. Jørgen fra vognmandsforretningen Jens Buhl & Sønner med 16 ansatte er et godt eksempel på dette. Vi har taget en snak med indehaver Jørgen om rejsen fra skepsis til en digitalt forvandlet hverdag fuld af effektivitet, tid og overskud.
Fra tradition til innovation – en helt ny hverdag for Jørgen og Jens Buhl & Sønner
Jørgen har været vognmand siden 1986 og brugte i over et årti et andet tidsregistreringsprogram. Som mange andre i branchen var han overbevist om, at dette program var det bedste på markedet. Overgangen til CustomOffice var derfor ikke uden forbehold. Men efter at have talt med kolleger i branchen, der allerede brugte CustomOffice, hvor anbefalingerne var særdeles varme, besluttede Jørgen at give det en chance: “Vi troede, vores gamle program var det bedste, der fandtes, men det var det ikke. Det blev gjort til skamme, da vi lærte CustomOffice at kende”, siger Jørgen.
Før implementeringen af CustomOffice var faktureringen en stor udfordring for Jørgen og hans chauffører. “Nogle af chaufførerne kunne godt gå tre-fire dage, før de fik afleveret køresedler,” forklarer han. Dette resulterede i forsinkelser og mangel på overblik. Der var altid noget, der hang, og det administrative arbejde var en konstant byrde. Jørgen, som er vognmand og ikke bogholder, fandt dette meget udfordrende.
Med CustomOffice har hverdagen ændret sig markant. “I dag er vi faktureret op hver eneste dag med det arbejde, som vi lavede i går. Vi har styr på alle faktureringer fra dagen før næste morgen klokken 9.00 senest”, siger Jørgen. Dette har ikke kun lettet det administrative pres men også skabt en mere effektiv og strømlinet arbejdsproces. Jørgens ellers skeptiske chauffører – mange af dem med mange år i vognmandsbranchen – har nu også fundet stor værdi i det nye system.
En masse ekstra tid og overskud: Den nye virkelighed
En af de største fordele, Jørgen har oplevet, efter han og Jens Buhl & Sønner startede med at
benytte sig af CustomOffice, er den markante stigning i tid og overskud: ”Jeg har fået markant mere tid og overskud. At jeg med det samme kan klare køresedler via telefonen, når jeg er ude på ture, er en kæmpe fordel”, siger Jørgen.
Netop den ekstra tid og det ekstra overskud er i lige så høj grad tilfældet for Jørgens chauffører, som det er for Jørgen selv. Dette giver et samlet og markant mere effektivt Jens Buhl & Sønner.
Undervisning fra start var nøglen – en klar anbefaling til andre i branchen
En vigtig del af overgangen til CustomOffice for Jørgen og resten af Jens Buhl & Sønner var den
undervisning, som Jørgen og hans team modtog fra CustomOffice ved samarbejdets begyndelse: “Jamen helt fra start blev vi sat utrolig godt ind i programmet. Michael fra CustomOffice blev hos
os, indtil vi var fortrolige med det. I dag er vi meget glade for at ringe til Michael og Rasmus fra CustomOffice, som af og til hjælper os, når vi har brug for det”.
Jørgen udtrykker i det hele taget sin store tilfredshed med CustomOffice hele vejen igennem og tøver ikke med at anbefale det til andre i branchen: “Jeg vil klart anbefale CustomOffice til andre i branchen”, siger han.
Hos CustomOffice er vi meget glade for at have bidraget til en hverdag med mere tid og overskud for Jørgen og resten af Jens Buhl & Sønner. Er du klar til at forvandle din virksomhed digitalt ligesom Jørgen? Kontakt os i dag, og oplev forskellen med CustomOffice.