En samlet løsning til dagsedler, opgaver og regnskab

CustomOffice tilbyder funktionalitet målrettet entreprenører, maskinstationer og andre med medarbejdere på farten og store maskiner.

Dagsedler og tidsregistrering til medarbejdere på farten

CustomOffice sender automatisk dagsedlen direkte til faktureringssystemet. Systemet hjælper dig med at holde styr på dagsedler og tidsregistrering ved kun at spørge om det nødvendige og gøre brug af forhåndenværende data.

Læs mere om digitale dagsedler

CustomOffice hjælper dig med at holde styr på opgaverne

CustomOffice er udviklet til virksomheder med maskiner og medarbejdere på farten. Vores løsning hjælper til øget overblik over, hvor medarbejderne befinder sig, hvor langt de er med en sag og med at oprette nye opgaver.

Opgavestyring i CustomOffice

Effektiv kommunikation

Hvad ville det betyde for dig eller din driftsleder, hvis du kunne udveksle den nødvendige information med dine medarbejdere mere effektivt? Med CustomOffice kan du undgå unødige opkald og sms'er.

Kommunikation via CustomOffice

Vil du prøve en mere effektiv drift af din virksomhed via CustomOffice?

CustomOffice har alle de funktioner, du skal bruge til at organisere opgaver, medarbejdere og til at holde styr på de administrative opgaver. Kontakt os på +45 89 88 50 03 eller lad os ringe dig op.

GPS Position

Via telefonens GPS kan du dokumentere, hvor du har været på en opgave eller hvilken rute du har kørt. Det kan du bruge til fakturering og dokumentation til dine kunder - eller til at gøre det nemmere at finde hinanden i hverdagen.

GPS i CustomOffice