Funktioner2018-09-27T13:19:13+00:00

Funktioner, der gør det lettere for maskinføreren

Se chefens fordele længere nede 

Tidsregistrering har aldrig været lettere

  • Det tager kun 1 minut med CustomOffice mobilapp.
  • App’en er let at bruge og den stiller kun relevante spørgsmål.
  • Når du har udført en opgave, husker den dine maskiner til næste gang.
  • Du kan altid rette tiden, hvis du f.eks. har glemt en pause.
  • Når det er tid til løn, kan du se dit samlede tidsforbrug i appen.

Alle kan bruge CustomOffice!

  • App’en følger Google’s designmanual, derfor er den let at bruge – og lynhurtig.
  • For at gøre den hurtig og intuitiv, anvendes der farver, tal og et letlæseligt sprog.
  • Det er desuden muligt at indtale noter, ved at tale til direkte til mobilen.
  • Er du ordblind bliver du EKSTRA glad for CustomOffice… 🙂

Tag billeder af veludført arbejde

  • Er du ude på en opgave, kan du tage billeder til dokumentation eller vidensdeling.
  • Billederne gemmes i skyen og så dine kollegaer også kan se dem på deres skærm.
  • Billederne kan være til stor nytte, hvis det er svært at beskrive en skade eller løsning.
  • Hos CustomOffice har vi ingen begrænsninger i mængden af billeder – skyd løs!

Fejlbeskeder sendes automatisk til værkstedet

  • Opstår der problemer med maskinen, så kan du let indrapportere det med appen.
  • For at lette forklaringerne, kan du tage billeder som anvendes i rapporten om fejlen.
  • Hvis der er maskiner som holder stille, kan kollegaerne let finde derud.
  • Værkstedet har deres eget menupunkt, hvor de kan prioritere interne opgaver.

Med CustomOffice mobilapp kan du arbejde offline

  • Mister din mobil eller tablet internetforbindelsen, så er der ingen grund til panik.
  • CustomOffice gemmer løbende informationer om opgaver, kunder, kort og maskiner.
  • Du kan fortsætte opgaver offline, men også starte nye opgaver, hos nye kunder.
  • Du kan arbejde samtidig på flere forskellige enheder (f.eks. tablet og mobil).

Sprøjtejournalen stiller de lovpligtige spørgsmål

  • Alle der benytter pesticider kender til det dokumentationsarbejde der medfølger.
  • CustomOffice tilpasses til jeres arbejdsområder og stiller kun nødvendige spørgsmål.
  • Nu har du altid et overblik over hvor og hvilke sprøjtemidler der er blevet anvendt.
  • Findes der kvalitetskrav i din virksomhed, kan vi hjælpe dig med at overholde dem.

Funktioner, der gør det lettere for chefen

Se bogholderens fordele længere nede 

Det er let at oprette nye opgaver

  • De fleste af vores kunder arbejder, som vejret tillader det.
  • Hvis opgaven gemmes i CustomOffice, kan medarbejderne selv “plukke” dem.
  • Det gør det lettere at uddelegere arbejdet på tværs af virksomheden.
  • Bruger du digitale markkort, er det let at udpege lokationen.

Én kalender der viser alt

  • Med kalenderen kan du se hvem der er på arbejde og hvor langt de er nået.
  • Kalenderen spørger automatisk, hvem der har mulighed for at arbejde over.
  • Maskinføreren kan selv registrere nye opgaver, så de kan arbejde mere selvstændigt.
  • Klikker du på menuen “fravær”, får du vist en uge-kalender med ferie og overarbejde.
  • Du bestemmer selv hvem, og i hvilken rækkefølge medarbejderne skal vises.

Fakturaen er færdig med opgaven

  • Når du har godkendt dagsedlen, så er systemet klar til fakturering.
  • Med ét enkelt tryk på en knap, overføres alle opgaverne til økonomisystemet.
  • Herefter kan du stadig tilpasse fakturaen – inden den sendes til kunden.
  • Fordi dine data ligger gemt i skyen, kan du altid se opgaven i CustomOffice.
  • Vi tilpasser gerne systemet, såfremt du har særlige ønsker til gebyrer mv.

Let adgang til rapporter

  • Du kan løbende lave statistikker, som giver et godt overblik over det udførte arbejde.
  • Få et indsigt i timeforbrug, maskiner og noterne på hver enkelte kunde.
  • Få et samlet overblik over tidsforbruget mellem transport, klargøring og værksted.
  • Mål dine maskiners effektivitet, så du ved om de har været investeringen værd.

Find dine medarbejdere på Google Maps

  • Ved hjælp af telefonens GPS signal kan du med app’en, se hvor dine medarbejdere er.
  • Slut med lange og uforklarlige beskrivelser af hvor de er, når maskinen går i stykker.
  • Med få meters nøjagtighed, kan du se præcis hvor dine kollegaer befinder sig.
  • En praktisk funktion, hvis du skal hente en kollega, aflevere mad eller brændstof.

Færdig rapport efter endt kørsel

  • Chaufføren registrere alt i én app’en, også hvad og hvor det er hentet/leveret.
  • Transport-loggen giver mulighed for at registrere distance, mængde og volumen.
  • App’en giver mulighed for at registrere informationer, som vejning og fugtprocent.
  • Slutkunden kan få en færdig PDF, med et overblik over hele forløbet og indholdet.
  • CustomOffice er godkendt som oprindelsesdokumentation til transport af biogas.

Effektiv kommunikation

  • CustomOffice giver mulighed for at sende beskeder til enkelte eller alle ansatte.
  • Du kan endda se hvem der har læst beskeden, hvis du har en stram deadline.
  • Send gerne statusrapportering ud, for at holde dine ansatte opdaterede.
  • Undgå unødvendige SMSer og opkald.

Bestilling af mad (direkte til kroen)…

  • App’en kan bruges til mange ting, også det praktiske som madbestilling.
  • Send en automatisk forespørgsel ud, om medarbejderne ønsker at bestille frokost.
  • Har man aftenhold, kan en lignende forespørgsel sendes ud særskilt.
  • Hvis maden skal leveres hjælper vores Google Maps funktion…

Funktioner, der gør det lettere for bogholderen

Se maskinførens fordele øverst

Færdig lønrapport på under 5 minutter!

  • Når lederen har godkendt dagsedlerne, så er systemet klar til lønrapporteringer.
  • Man vælger blot en periode og modtager en færdig PDF / Excel rapport.
  • Vi kan håndtere alle danske overenskomster, men tilpasser også andre.
  • BEMÆRK: Medarbejderne kan også se deres arbejdstimer i appen!

CustomOffice leveres “All Inclusive”

  • Vi sørger for at din virksomhed er godt klædt på til et systemskifte.
  • Systemet er nemt at anvende, selv for dem der ikke er stærke med smartphones.
  • Du spare masser af tid uden papirarbejdet, og vi hjælper dig hele vejen!
  • Vi har samlet alt i ét system, der klarer næsten alle dine daglige processer.
  • Gode råd koster ikke ekstra – og det gør daglige spørgsmål heller ikke.

Integration til økonomisystemer