funktioner

Tidsregistrering på mobil - til medarbejdere på farten

Med CustomOffices mobilapp bliver digital tidsregistrering hurtigt en integreret del af dine medarbejderes hverdag.

Tidsregistrering integreret i arbejdsdagen

Præcis registrering af tidsforbrug er en forudsætning for at drive en sund forreting, men det kan være vanskeligt at få det til at fungere, hvis medarbejderne pålægges en administrativ byrde, når de skal udfylde dags- og timesedler.

Med CustomOffice bliver tidsregistreringen en integreret del af arbejdsdagen, så man blot skal indtaste - eller indtale - nogle få detaljer, når en opgave startes og sluttes. Alle oplysninger om en opgave er samlet i mobilappen, hvorfor medarbejdere aldrig skal bøvle med selv at indtaste ordrenumre, navne, adresser og opgavetype, men blot opdatere med de få specifikke detaljer, som opgaven kræver.

Brugervenlig app for alle medarbejdertyper

CustomOffice gør det nemt at for alle at registrere deres tidsforbrug og detaljer om opgaverne - det gælder også for medarbejdere, der kæmper med sprog eller læsning.
For at gøre vores app hurtig og intuitiv for alle anvendes der klare farver, tydelige ikoner og et letlæseligt sprog. Statusopdateringer og dokumentation kan indgives via tale.

Automatisk fakturering ud fra tidsregistrering

CustomOffices intelligente tidsregistrering eliminerer risikoen for fejl og giver større præcision. Via en samlet løsning til ordrehåndtering, opgavestyring og tidsregistrering får du det fulde overblik over, hvad du har lavet for kunderne, hvad der er blevet brugt, hvor meget der er blevet kørt, og hvor langt tid det har taget.

Med tidsregistreringen indarbejdet som del af det naturlige arbejdsflow opnår du større præcision med et minimum af manuelle arbejdsgange. Det betyder, at du kan fakturere kunderne langt hurtigere og med præcise detaljer om den udførte opgave.

Tidsregistrering og økonomisystemer

Når en opgave markeres som afsluttet i CustomOffice, bliver alle tidsregistreringer automatisk sendt til faktureringssystemet. Herefter kan du om nødvendigt tilpasse fakturaen inden den sendes til kunden.

CustomOffice taler sammen med økonomisystemer som Microsoft C5, Agromat C5, Microsoft NAV, NAV Agromat, e-conomic og Ø90.

Prøv CustomOffice med 30 dages tilfredshedsgaranti

Udfyld formularen og lad os kontakte dig – så er du godt på vej til at kunne prøve CustomOffices mange fordele uden risiko via vores 30 dages tilfredshedsgaranti.

Case:

Brdr. Rasmussen fik digitaliseret tidsregistreringen, da de indførte CustomOffice

Brdr. Rasmussen A/S i Kibæk er skiftet til CustomOffice, og har fået alle medarbejdere til at tage løsningen til sig. Ud over at håndtere dagsedlerne, bruger virksomheden CustomOffice i handlen med halm

Læs case om tidsregistrering

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.