Ledige stillinger

Digitaliseringskonsulent, Midtjylland

Brænder du for at hjælpe kunderne med at forbedre deres processer og gøre dem digitale? Har du drivkraften til at sikre at kundens behov bliver fulgt til dørs? Trives du med kundekontakt? Så grib muligheden, og bliv digitaliseringskonsulent hos CustomOffice.

Digitalisering giver en sundere forretning

Som digitaliseringskonsulent ved CustomOffice består jobbet i at lytte og observere, for derved at finde frem til kundens behov, og omsætte det til rådgivning og træning. På den måde er konsulenten med til at fremdrive værdiskabende digitaliseringsresultater ved kunden.

Ved CustomOffice er princippet, at vi møder kunden, på kundens niveau, og så løfter vi kundens digitaliseringsproces trin for trin - intet software uden støtte - et trin ad gangen. 

Alle kunder er forskellige - på forskellige stadier, og det er din opgave at finde niveauet og klarlægge behovet for næste trin, og dermed hjælpe kunden igennem de forskellige trin i en kontinuerlig forandringsproces.

Indledningsvis er det første trin, at gennemføre en forandringsproces ved kunden - som hjælper kunden igennem det første og vigtigste trin, nemlig indsamling af data ude ved kilden, og føre disse data igennem en kontrol og videre direkte ind på fakturaen.

Opstartsfasen er den vigtigste fase i hele CustomOffice-forløbet, da hele grundlaget for den videre digitalisering skabes her, og tilliden til CustomOffice som langsigtet partner cementeres.


Jobbet som digitaliseringskonsulent er derfor, at guide kunden igennem de forskellige faser, på en hurtig og effektiv måde - samtidig med at tilliden til CustomOffice, som en troværdig partner, bibeholdes. 

Dine opgaver er således følgende:

  • Afdække kundens nuværende behov.
  • Lave en opsætning og tilpasning af kundens system, med støtte fra backoffice.  
  • Undervise og træne, både de administrative medarbejdere såvel som app-brugere.
  • Følge op på kunderne efter det netop gennemførte trin, og sikre at de har fået den ønskede værdi ud af forløbet.
  • Yde support til alle vores kunder i samarbejde med resten af teamet.

Derudover skal du være med til at forbedre vore egne interne processer, således at vi altid har en tidssvarende og optimeret proces inden for kundeservice. Herunder forbedring af vidensdatabase, forums og andre Customer Experience Management (CEM) tiltag.

Kendskab til regnskab og ledelse er en fordel.

Vi forestiller os ikke at du har en bestemt baggrund, men at du trives med at hjælpe kunderne.

Det beskriver dig, at du:

  • er en stærk kommunikator, som kan undervise og træne kunderne.
  • er nysgerrig og sætter en ære i at forstå kunders arbejdsområder og behov. 
  • er modig og tør spørge ind til, eller direkte udfordre kundens vaner.
  • er serviceminded.
  • har grundlæggende IT kompetencer - (kendskab til e-conomic eller C5, NAV er en fordel).
  • har grundlæggende kendskab til regnskabsteknik.
  • har projektledererfaring, herunder erfaring med forandringsledelse, interessenthåndtering.
  • skal kunne lide at arbejde med agile udviklingsmetoder, og være god til både at arbejde selvstændigt og som del af et team.

Da vi i øjeblikket har fokus på maskinstationer, entreprenører og lignende brancher, er kendskab til disse brancher en fordel, men ikke en nødvendighed.

Vi løfter i fællesskab og interessere os for digitalisering

Vi tilbyder dig at komme med på et lille, men stærkt sammentømret team - hvor alle har forståelsen for at fællesskab giver synergi.
Du skal påregne at en stor del af dit arbejde foregår ude ved kunderne, som ligger fordelt i hele landet.

Har du ikke fået svar på alle dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte Per Ole Rothmann, (COO) på telefon +4525703776. Vi behandler ansøgningerne løbende.. Vi glæder os til at høre fra dig.


CustomOffice er en virksomhed som tror på at digitale systemer skal tilpasses til mennesker – ikke omvendt. Vigtigheden af at hverken konsulenter eller software kan stå alene sætter vi i højsædet. Vi giver mindre og mellemstore virksomheder muligheden for at opnå de samme vækstfordele ved digitalisering, som normalt kun er forbeholdt store virksomheder.

Et godt og velfungerende system er baseret på, at det konstant udvikles og tilpasses til den aktuelle forretnings behov.

Vi arbejder indenfor forskellige brancher, men denne stilling vil indledningsvis have fokus på maskinstationer, entreprenører, skovservice og anlægsgartnere.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.