Tag kontoret med i lommen

maskinfører med mobil
Del artiklen

Hvorfor skal det være svært at arbejde på farten? Med papirlapper flydende i bilen og på skrivebordet er det i hvert fald nærmest umuligt, og hvem har tid til at sidde fast på kontoret?

Med CustomOffice bliver det let at tage kontoret med på farten

Med CustomOffice har du altid dit kontor med i lommen – du kan få komplet overblik over opgaver, vigtige dokumenter og informationer. Du og dine medarbejdere har nemt adgang til alle funktioner fra din PC, tablet eller mobil uden begrænsninger.

Vi hos CustomOffice skal ikke bare gøre dit papir digitalt. Vi skal og vil gøre din hverdag lettere, skabe overblik og give dig mulighed for at få det samme overblik, som de store virksomheder har.

Vi arbejder for at udfordre den normale måde at tænke digitalisering. Vi flytter nemlig ikke bare papiret i det samme format ind i systemet. Vi forsøger at tænke smarte løsninger ind, der giver mærkbare resultater for de administrative opgaver og et bedre arbejdsliv.

Hvad er dit mål for en lettere arbejdsdag? Så finder vi den kortest mulige vej at nå derhen.

Hvilke arbejdsprocesser kan digitaliseres?

Hos CustomOffice udvikler vi effektive driftsløsninger til din branche – og til din virksomhed, så I får mere frihed. Vi ved, at gule sedler og manuelt tastearbejde kan være rene tidsrøvere og samtidig noget, der binder en til skrivebordet.

De arbejdsprocesser, som med fordel kan digitaliseres og tages med på farten er:

  • Dagsedler og tidsregistrering
  • Oprettelse af kunder
  • Dokumentation
  • Bogføring og fakturering – systemer, der taler sammen
  • Kalender
  • GPS-lokation
  • Andre processer, der vil skabe mere effektivitet.

…og listen fortsætter.

Vi gør dig uafhængig af eksterne rådgivere, så du bliver meget klogere på din virksomhed, og hvordan du mere effektivt kan drive din forretning, så du kan tjene flere penge. Og så skader det ikke, at vi samtidig sparer en masse papir.

I alt, hvad vi gør, tror vi på at udfordre status quo. Den bedste måde at gøre det på er at gøre vores systemer brugervenlige for dig og dine medarbejdere.

5 gode grunde til at investere i digitale løsninger

Digitaliseringen er en god investering i din forretning. Hvis du gerne vil overbevises endnu mere om, hvordan frihed og digitalisering hænger sammen, så får du her 5 gode grunde til at digitalisere virksomhedens arbejdsprocesser:

1.     Effektive og papirfrie arbejdsprocesser og styr på informationer

Du slipper først og fremmest for bunkevis af papir, der synligt bugner på skrivebordet og informationer, som forsvinder i mængden.

De digitale værktøjer kan bruges til at opbevare data og gøre informationerne hurtigt tilgængelige, hvor de skal bruges. Det kan f.eks. være, når en kunde lægger en bestilling, og der skal hentes oplysninger som opgavens omfang, lokation og faktureringsoplysninger ind. Det kan også være dokumentation og tidsregistrering, dine medarbejdere skal bruge. Alt lige ved hånden.

Det er ikke alle medarbejdere, der tager turen forbi kontoret flere gange dagligt. Informationer videregives måske typisk over telefonen eller via papirsedler. Når alle oplysninger ligger i systemet, mindsker I også risikoen for fejl, som kan koste tid og penge. Der er ingen håndskrift, der skal afkodes, og tvivl om informationer, for oplysningerne sker automatisk.

2.     Mere tid og fokus på det, der skaber værdi for virksomheden

Tid er lig med penge. Og bliver tiden opslugt af manuelle arbejdsprocesser og at finde informationer, der står på den ene eller anden lap papir, så er den ikke brugt så produktivt, som den kunne. Det kan der blive lavet om på ved at effektivisere det daglige, administrative papirarbejde ud med digitale værktøjer.

3.     Større overblik

Du kan få en forbedret indsigt i virksomheden og kan nemt koordinere medarbejderne arbejdsopgaver. Samtidig kan dine medarbejdere få et overblik over dagens kunder og opgaver, som skal løses – uden nødvendigvis at skulle svinge forbi kontoret.

4.   Brugervenlighed – nå ud til alle medarbejdere

Hvis du har medarbejdere eller kunder, som er udfordret på sprog eller læsning, kan digitale løsninger også være en hjælp i deres hverdag. Der er f.eks. funktioner, der kan være med til at gøre informationer nemmere at navigere i. På den måde er der en særlig stor gevinst at benytte digitale løsninger.

Det betyder også, at medarbejdere på farten kan få alle informationer på samme tid.

5.     Hold trit med konkurrenterne

Det er vigtigt at være relevant for sine kunder og ikke kun tilbyde et forældet papirsystem. Hvis dine kunder ikke skal et smut forbi dine konkurrenter, så vær på forkant med digitale løsninger og en optimering af brugeroplevelsen, så dine kunder vender tilbage.

Følg med den digitale udvikling

Digitaliseringen stiller krav til virksomheders produktivitet og konkurrenceevne. Det er vigtigt at holde sig opdateret på den front, så man som virksomhed ikke sakker bagud og mister relevans på markedet.

De mange potentialer, som den digitale udvikling fører med sig, kan kort sagt skabe værdi for din virksomhed. Det kræver også en investering fra dig og dine medarbejdere at tage hul på at blive digital. Det er nemlig ikke noget, der sker ved et trylleslag. Gør digitalisering til en prioritet for at skabe tid og værdi for alle medarbejdere.

Sådan får du kontoret med dig

Vil du gerne have mere tid og mindre papirarbejde? Der behøver ikke være langt fra tanke til handling. Vi hjælper dig og din virksomhed med at effektivisere og finde frem til de digitale potentialer, som du kan få mest muligt ud af.

Vi synes ikke, det kan være rigtigt, at det skal koste en kvart million, hvis man vil opgradere sit IT-system og få det tilpasset til ens behov. Det har vi ændret på ved, at du hos os kan købe et system til maksimalt 30.000 kr. i opstart og maksimalt 5.000 kr. om måneden. Det er væsentligt billigere end lignende skræddersyede produkter på markedet.

Og hos CustomOffice er prisen selvfølgelig også med god service inkluderet. Det betyder, at vi i samarbejde med jer løbende udvikler på løsningen, så I får de funktioner, I har brug for – og bliver grundigt oplært i at bruge dem.

Tag kontakt til os allerede i dag, og lad os hjælpe jer til mere tid og effektivitet.

Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk