#KontorPåHjul2018-09-20T15:45:57+00:00

#KontorPåHjul

Alle oplysninger tilgængelige på telefon/tablet

Tænk hvis maskinførerne slet ikke havde brug for at ringe til kørselslederen, og tænk hvis kørselslederens telefon ikke hele tiden ringede, så han kunne få ro til sit øvrige arbejde.

Med CustomOffice kan dette, og mere til, blive til virkelighed. CustomOffice til maskinstationer og entreprenører er et online system, som er skræddersyet til at lette hverdagen for unødige administrative byrder, som ofte havner ved medarbejderne, og påvirker den effektive tid ved kunderne.

Sådan gør CustomOffice din maskine til et kontor på hjul

Som maskinfører har du en personlig smartphone eller tablet med på opgave. Med den kan du selv finde telefonnumre på kunder, markkort og andet, som du kan få brug for, og som du tidligere måtte ringe til driftslederen for at få. Oplysningerne ligger gemt under opgaven som du skal udføre, så de er nemme at finde. De er tilgængelige lige meget om du har mobildækning eller ej.  Eventuelle oplysninger, som du indtaster i telefonen, bliver sendt videre når der atter er dækning.

Fordele:

  • Du kan finde alle de oplysninger som du har brug for på din telefon/tablet
  • Du aktiverer tidtagnings-appen på din telefon når du starter opgaven, og afslutter den igen når opgaven er udført
  • Når du har afgivet alle oplysninger, sender systemet en digital dagseddel direkte til bogholderen
  • Systemet er nemt at bruge for dem, der har svært ved at læse og skrive. (Systemet er intuitivt og bruger farvekoder. Det har også stavekontrol)
  • Du kan selv indtaste nye opgaver direkte ind i systemet
  • Maskinførerne kan altid se dit arbejdsprogram på telefonen, så du kan vurdere hvor stor en madpakke du skal have med
  • Det er nemt at rapportere fejl og mangler til værkstedet.

Med CustomOffice kan du med et enkelt tryk melde tilbage, om du har tid til at arbejde over. Det kan du læse mere om på #Meretid

Læs magasinet: