Præcis information til kunder og myndigheder via CustomOffice | CustomOffice - genvejen til digitalisering!

Nyt fra CustomOffice

Publiceret 12.12.2019

Præcis information til kunder og myndigheder via CustomOffice

Martin Børsting Maskinstation i Skive har fået bedre arbejdsgange efter introduktion af CustomOffice.

Søren Børsting, medindehaver af maskinstationen, fortæller, at virksomheden skiftede til CustomOffice efter at have fået løsningen anbefalet af kolleger i branchen.

Maskinstationen var kommet mindre heldigt fra start med et andet system, men CustomOffices branchekendskab og -fokus gav dem mod på at prøve igen, hvilket de ikke har fortrudt.

Styr på opgaver, medarbejdere og status

Martin Børsting Maskinstation har 20 ansatte, og beskæftiger sig med landbrugsarbejde og transport. Medarbejderne befinder sig som oftest langt fra kontor og maskinhaller, hvorfor det tidligere var noget af en udfordring at holde styr på, hvor alle befandt sig, hvad de lavede og hvor langt de var med opgaverne.

Det har ændret sig markant efter introduktion af CustomOffice, der giver et så godt overblik over alle igangværende og kommende opgaver, at Søren Børsting altid kan give kunder præcis information, når de ringer for status.

Nem transportlog

Ud over et stærkt forbedret overblik har samabejdet med CustomOffice også hjulpet maskinstationen med håndtering af OGJ-bekendtgørelsen, Fødevarestyrelsens krav til sporbarhed af organiske gødningsstoffer og jordforbedringsmidler.

CustomOffice har udviklet en transportlog, der gør det særdeles nemt at lokalisere de enkelte læs, hvor der blev kørt fra og til samt dato og tidspunkt for transporten. Fødevarestyrelsen har forholdt sig til den meget automatiserede transportlog fra CustomOffice, og de har godkendt den som fuldgyldig dokumentation, hvilket gør det meget nemmere at håndtere styrelsens krav.

Indflydelse på funktionaliteten

Martin Børsting Maskinstation havde prøvet kræfter med digitalisering af arbejdsgangene før CustomOffice, og da det ikke havde været en særligt god oplevelse, var medarbejderne lidt på hælene, da et nyt system skulle introduceres, fortæller Søren Børsting.

Medarbejderne tog dog hurtigt systemet til sig, da de mærkede CustomOffices kendskab til branchen og deres hverdag. Christian Fruergaard, der er maskinfører på Martin Børsting Maskinstation, fremhæver muligheden for at påvirke løsningen som et af de store plusser ved CustomOffice.

Det er rart med en løsning, hvor al funktionaliteten ikke bare er dikteret, men hvor man kan komme med forslag og se at der hele tiden bliver arbejdet på at lave produktet bedre og bedre.

I dag er der ikke længere nogen medarbejdere, der savner tiden med kuglepen og papir.

Prøv CustomOffice med 30 dages tilfredshedsgaranti

Udfyld formularen og lad os kontakte dig – så er du godt på vej til at kunne prøve CustomOffices mange fordele uden risiko via vores 30 dages tilfredshedsgaranti.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.