nyheder

Nyheder

Publiceret 15.04.2020

Satellitkort, lokationer og email af logdata

Vi har lanceret en række nye funktioner, der har været efterspurgt af mange.

lazysrcset can not create srcset from null

Satellitkort

Vi har nu fået lavet det således, at vi kan bruge Google Maps og derved også satellitkort. På den måde bliver alting mere detaljeret, og det er nemmere at udpege arbejdssteder.


lazysrcset can not create srcset from null

Arbejdssteder

I bestræbelserne på at gøre alting nemmere, har vi ny slået alle typer af steder sammen. Vi har nu samlet dem alle under en “hat” med betegnelsen LOKATIONER

I vil nu kunne gå ind under de enkelte kunder og finde en samlet fane der hedder LOKATIONER - her kan i rette i navne og adresser, samt slå forskellige lokationer sammen. En rigtig god funktion til oprydning af de forskellige steder.

Derudover har vi lavet et “fælles sted” hvor I kan oprette/rette i alle lokationer på tværs af kunder - gå blot ind under INDSTILLINGER og fanen LOKATIONER - så kan man også her, rette og oprette på tværs af kunder.

Det er nu også muligt at udpeget et bestemt sted via kort - så man f.eks. kan angive en helt nøjagtig position for et afhentningssted eller hvor man f.eks. har placeret en stak.

Denne funktion kommer automatisk frem når man opretter en ny lokation (arbejdssted).


lazysrcset can not create srcset from null

Logdata via email

Nu kan man gå direkte ind på en opgave med transportlog og andre logs og sende dem direkte fra opgaven.

Det gør du via det lille brev-ikon ved siden af pdf-ikonet - tryk på det, og du kan sende loggen direkte til dine kunder eller andre. Mailadressen tages direkte fra din kunde, men du har mulighed for at ændre den, ligesom du også kan ændre emne og tekst inden du sender mailen.

Under den enkelte kunde har du mulighed for at angive en log-mailadresse, ellers finder appen kundens generelle mailadresse. Findes der ikke nogen mailadresse - efterlades feltet tomt.


Ris, ros og gode ideer

Husk du altid er velkommen til at komme med ris, ros, forslag og ideer! Det kan du nemt gøre ved at sende os en mail.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.