nyheder

Nyheder

Publiceret 20.02.2020

Sikkerhedsdatablade, kopi af kørekort og information om pårørende

Vi har opdateret CustomOffice med ny funktionalitet, der gør det nemt for jer at gemme kontaktinformation til nærmeste pårørende samt at overholde lovkrav til arbejdsmiljø og sikkerhed.

Nærmeste pårørende

Skulle uheldet være ude, så skal man kunne kontakte nærmeste pårørende. Normalt har man det stående hjemme på kontoret i en mappe - men man har det ikke tilgængeligt, når man er ude på opgaver.

Vi har nu lavet den mulighed, at alle medarbejder kan tilføje deres kontaktoplysninger under deres egen profil.

Det er kun administrator og medarbejderen selv, der kan se disse oplysninger.


Gyldigt kørekort?

Færdselslovens §65 pålægger arbejdsgivere kun at stille køretøjer til disposition for personer, der har gyldigt kørekort.

Derfor skal I have kopier af kørekortet liggende, hvis der senere opstår tvivl. I skal løbende (eksempelvis årligt) have kopierne fornyet.

Vi har nu gjort det muligt for jer at gemme relevante filer under MEDARBEJDERE på fanen DOKUMENTER.
Når I f.eks.har den årlige MUS samtale, så kan I nu let med appen tage et billede af medarbejderens kørekort, sprøjtecertifikat, truckcertifikat, personlige APV oplysninger og lignende dokumenter.

Det er kun administratorer og medarbejderen selv, som kan se disse filer.


Sikkehedsdatablade, APV m.v.

Det er et krav, at alle medarbejdere har adgang til sikkerhedsdatablade, arbejdspladsvurderinger m.v. Vi har derfor oprettet et område i appen, hvor man kan lægge disse dokumenter, så de altid er til rådighed for medarbejderen - uanset hvor han er.

Dokumenterne kan oprettes/fjernes af administrator under menupunket DOKUMENTER.
Dokumenterne kan ses af medarbejderne under OPGAVE - INFO, via knappen ÅBNE DOKUMENTER.


Ris, ros og gode ideer

Husk du altid er velkommen til at komme med ris, ros, forslag og ideer! Det kan du nemt gøre ved at sende os en mail.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.