Nyt fra CustomOffice

Publiceret 22.11.2018

Få økonomisk overblik med Retio

Bruger du CustomOffice til tidsregistrering, samt registrering af maskiner og materialer? Så kunne du have brug for en bogholder der har specialiseret sig i e-conomic.

Retio er et moderne revisionshus, hvor digitaliseringen er blevet en naturlig og integreret del af arbejdsgangen. Foruden traditionelle bogholderiopgaver arbejder vi også med at finde rundt i junglen af de mange digitale økonomisystemer. Det gør vi for at kunne præsentere netop de systemer, der kan give værdi til jeres virksomhed. Med en digitalisering af jeres bogholderi kan I nemlig spare både tid og penge – OG få et dybere indblik i jeres regnskaber.

Dine fordele med Retio

Det dybere indblik kunne eksempelvis være et dashboard over den økonomiske situation, der løbende opdateres – nærmest i realtid. Det giver ro i maven at kunne tage beslutninger baseret på, hvordan det ser ud netop nu i jeres virksomhed – og ikke kun på baggrund af gisninger. Men digitaliseringen af bogholderiet kan særligt være med til at spare tid. Eksempelvis med en app, hvorfra du kan godkende og betale regninger. Her kan du godkende og sende fakturaer til betaling, hvorefter de bliver bogført korrekt i økonomisystemet.

En anden opgave kunne være at afhjælpe det evige problem med, at løse bilag og alle de små kvitteringer bliver væk. Det kan nemt fikses med et intelligent Mastercard, som automatisk minder jer om at tage et billede af kvitteringen med det samme. På den måde bliver kvitteringerne gemt digitalt klar til bogføring. Det er selvfølgelig kun tre konkrete eksempler på, hvad Retio kan hjælpe med.

Vi kan meget mere end det. Vores fornemmeste opgave er at give ro i maven, men også at kunne effektivisere processerne i virksomhederne, så du får mere tid til at drive forretning.

Download Retio Onepager

For yderligere oplysninger kan du kontakte Jonas Martinsen på tlf.: 60 53 54 92 eller jm@retio.dk. Website: retio.dk/det-digitale-bogholderi

Prøv CustomOffice med 30 dages tilfredshedsgaranti

Udfyld formularen og lad os kontakte dig – så er du godt på vej til at kunne prøve CustomOffices mange fordele uden risiko via vores 30 dages tilfredshedsgaranti.

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.