nyheder

Nyheder

Publiceret 19.08.2020

Webinar - Hvad hvis regninger bare blev betalt til tiden?

Hos CustomOffice interessere vi os meget i at spare tid ved at gøre tingene smartere. Derfor har vi allieret os med Rogier.ai, som har udviklet et system der inkludere et godkendelsesflow fra mobilen og automatisk betaling i banken.

Spar op til 90% af den tid du og dit team bruger på at få godkendt, betalt og bogført regninger. Brug tiden på de ting, der virkelig giver værdi.

Agenda

kl. 10:00 Introduktion til Roger.ai v/ Steffen Kjellberg

Kl. 10:30 Stil spørgsmål

Dato

Torsdag d. 27. august kl. 10:00

Tilmelding

Send mail til kontakt@customoffice.dk

Vi har afsat 30 minutter til en gennemgang af systemet og hvor du efterfølgende kan stille spørgsmål til Roger.

Kunne du tænke dig at få en demo af systemet kan det arrangeres ved at skrive til kontakt@customoffice.dk.

Bogholderi på auto-pilot

Roger lever sammen med dit økonomisystem, og lader dig opsætte simple regler, der kan automatisere alt lige fra kreditorstyring til regningsbetaling - og kan endda klare bogføringen helt uden manuelt arbejde.

Med Roger får du….

Gennemsnitlig reduktion i månedlige udgifter til bogholdere og revisorer

Nedgang i menneskelige fejl i bogholderi, godkendelse og betalinger

Skalér dine udgifter 10x eller mere før du skal ansætte flere i regnskabsafdelingen

Hvorfor CustomOffice?

Med CustomOffice får du en samlet løsning til dagsedler, ordre- og opgavehåndtering, medarbejderadministration, fakturering og økonomistyring.

  • Tidsregistrering og dagsedler
    Nem tidsregistrering via smartphone med alle nødvendige oplysinger
  • Styr på medarbejdere, opgaver og maskiner
    Altid fuldt overblik over, hvem der er på arbejde, og hvad der skal laves.
  • Nem og effektiv fakturering
    Fakturaen er færdig med opgaven, og overføres automatisk til dit økonomisystem

Tilmeld nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.