Viden om
CustomOffice

Hos CustomOffice er vi ikke blot it-konsulenter, men digitaliseringseksperter, der fokuserer på at lave gode, online værktøjer, som er nemme at bruge og skaber værdi i hverdagen.

Tilbage i 2015 havde Varde Maskinstation en konkret udfordring, hvor mængden af dagsedler på papir var stigende, nye lovkrav skulle dokumenteres, og de økonomiske nøgletal kunne først ses, når det var for sent at reagere. Det blev startskuddet for CustomOffice, der siden har bidraget til at skabe overblik via de digitale dagsedler.

Dengang var dagsedler på papir og Mayland-kalenderen det vigtigste værktøj til at løse opgaverne på en simpel måde. Det var bare ikke hurtigt og effektivt, og i de værste tilfælde forsvandt dagsedlerne, så medarbejderen ikke kunne få sin løn, kunden kunne ikke få en faktura, og virksomheden tabte penge.

I dag bruger mere end 100 virksomheder CustomOffice-systemet til løbende at få værdifuld feedback fra medarbejderne med digitale dagsedler samt naturligvis den færdige faktura og lønafregning.

CustomOffice ApS blev stiftet af Anders Franz Terkelsen og Arild Martin Møller Haugstad i september 2015, og senere samme år idriftsatte vi et cloud-system for vores første kunde. Siden da har vi udviklet mange typer af  cloud-systemer – og udvidet vores teknologiplatform løbende med opdateringer og nye features til glæde for vores kunder, som benytter dem dagligt.

Hos CustomOffice er vi ikke blot it-konsulenter, men digitaliseringseksperter, der fokuserer på at lave gode, online værktøjer, som er nemme at bruge og skaber værdi i hverdagen. Vores firma reflekterer jyske værdier, og vi dyrker en virksomhedskultur af perfektionisme, forståelse og glæde. Vi elsker at udvikle software, og vi har det rigtig sjovt, mens vi gør det – begejstringen stopper aldrig.

Digitalisering af brancher

Vi ønsker at revolutionere ledelsesarbejdet, digitalisere rutineopgaver, forenkle processer og skabe overblik over forretningen, så du kan få mere overskud!

Vision

Vi vil skabe fremtidens metode til digitalisering af brancher
- med mennesket i centrum.

Mission

Vi hjælper virksomheder med at digitalisere, så de kan optimere arbejdsgange og slippe for administrativt og bureaukratisk bøvl. Gevinsten kan de bruge på deres passion for jobbet til gavn for både deres medarbejdere, kunder og virksomhed.

Medarbejdere

Direktør

Anders Franz Terkelsen

Operativ direktør

Per Ole Rothmann

Teknisk direktør

Arild Martin Møller Haugstad

Softwareudvikler

Michael Nielsen

Digitaliseringskonsulent

Carsten Holm Christensen

Digitaliseringskonsulent

Martin Rosier Lassen

Salgs- & Marketingchef

Svend Peter Vestergaard

Kundesupporter

Rasmus Mikkelsen

Kontaktoplysninger og åbningstider

Åbningstider

Mandag – torsdag: Kl. 8:00 – 16:00

Fredag: Kl. 8:00 – 15:00