Priser på CustomOffice

Prøv CustomOffices mange fordele helt uden risiko - vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti, så du kan afprøve vores løsning uden at binde dig til noget.
Priserne kan du betragte som et medlemsskab - når du har tilmeldt dig, kommer der ingen ekstra regninger og systemet udvikler vi løbende efter branchens behov.

Alle pakker har 30 dages tilfredshedsgaranti. Læs mere

Standard

Pris per måned

DKK 3.495

Vores mindste pakke, der tilbyder den primære funktionalitet med digitale dagsedler og lønrapporter. Læs om opstartsudgifter

Se opstartsudgifter

  • Oprettelse af nye opgaver
  • Digitale dagsedler
  • Vis vej med Google Maps
  • Lønrapport som pdf
  • Færdige faktura via økonomisystemet
  • Uddannelse og træning
Mest populære

Professionel

Pris per måned

DKK 4.995

Fuld adgang til al funktionalitet og du er selv med til at præge behovet for udvikling af nye funktioner som matcher branchens behov. Læs om opstartsudgifter

Se opstartsudgifter

  • Adgang til al funktionalitet
  • Overførsel til lønsystem
  • GPS logging og kortvisning
  • Analyse og effektivitetsrapporter
  • Gratis udvikling til branchen
  • Skræddersyet opsætning

Boost

Pris per måned

Fra DKK 9.995

Denne løsning henvender sig til de lidt større virksomheder, der vil benytte CustomOffice-funktionalitet på tværs af selskaber. Læs om opstartsudgifter

Se opstartsudgifter

  • Kan købes efter behov
  • Brugere på tværs af selskaber
  • Deling af opgaver mellem selskaber
  • Specialudvikling efter ønske
  • Integration til andre systemer
  • Benyttes hvis funktionaliteten ligger ud over branchens normale behov
Generelt Standard Professionel
Ubegrænset antal brugere
Hvad end du har 2 eller 50 brugere, så er prisen fast pr. måned.
App til iOS og Android
Søger du én app, som får ros for brugervenlighed? Så bliver dine medarbejdere glade for CustomOffice.
Værktøjer til medarbejdere Standard Professionel
Kan arbejde Offline
Ingen grund til at bekymre sig om dårlig dækning. Alle dine data er tilfængelige offline.
Telefonnumre til kunder
Medarbejderne kan nu selv ringe til kunden = mindre bøvl!
Find vej med Google Maps
Ét klik fra opgave til arbejdssted i Google Maps, er vel okay? :-)
Fotodokumentation
Dokumentér ulykker, veludført arbejde eller scan dine vejesedler.
Værkstedsopgaver
Når en opgave er udført, spørges efter fejl ved maskinen, som oprettes på værkstedslisten.
Import af markkort
Alle danske marker er registrere i EU's database, vi har gjort det let at importeret dem.
Omregning af enheder
Nogle gange hældes noget på i kilo, men på fakturaen skal det leveres i liter.
Personlige dokumenter
Du kan gemme kopi af kørekort, kursusbeviser og andet dokumentation.
Fælles dokumentmappe
Del sikkerheds-anvisninger og vigtige dokumenter med medarbejderne.
Værktøjer for lederen Standard Professionel
Send beskeder til alle
Ét system til drift er rigeligt, derfor behøver du ikke sende SMS og mail ved siden af.
Visning af planlagte opgaver
Se alle dine planlagte opgaver, i listevisning efter dato, klokkeslæt, type eller kunde.
Samlet kalenderoversigt
Uanset hvor dine medarbejdere er i verden, vises de online i kalenderen.
Godkendelse af dagssedler
Tid er penge derfor skal du kunne godkende 20 mænds dagsedler på under 10 min.
Projektstyring
Et simpelt værktøj til dine projekter med dokumenter og opgavestyring.
Madbestilling
Hvis medarbejderne skal have mad på farten eller det skal registreres til lønnen.
Ruteplanlægning
Se dine lokationer i google maps visning, så du let kan planlægge turen rundt.
Maskinkalender
Hvem brugte maskinen sidst? Er den booket i næste uge? Hvor er maskinen?
Ferie og fraværskalender
Nu kan du planlægge ferien, uden det konfliker med hverdagen.
Nærmeste pårørende
Hvem skal du kontakte hvis uheldet er ude? CustomOffice gør det let at bevare overblikket.
Ordrestyring
Få visuelt overblik over dine indkommende ordre og brug træk-slip funktionen.
Værktøjer for chefen Standard Professionel
Lønrapport som pdf
Fortæl os hvordan dine medarbejdere skal aflønnes, så trækker du selv rapporten.
Tidsfordeling mand/maskine
Bruger vi tiden fornuftigt? Hvem er mest effektiv? Kan vi blive bedre?
Lagerstyring med GPS
Hvor meget har vi på lager? Hvor er lageret ud i skoven? Få det hele vist på Google Maps.
Kundejournal
Gem huskelister på kunder, så uanset hvem der arbejder der, så får de besked.
Statistik
Træk statistikker på dine kunder, se hvad de har aftaget gennem tiden.
Budget
Lav et mini budget på dine kunder og følg den løbende afsætning.
Tid og fakturering Standard Professionel
Tilføj materialer på fakturaen
Få en reminder om småmaskiner du glemmer og tilføj flere fra økonomisystemet.
Rabatter og særpriser
Overfør særlige priser til økonomisystemet, så kunderne kan afregnes korrekt.
Integration til økonomisystem
Det koster ikke ekstra at vi overfører dine faktura direkte til økonomisystemet.
Overførsel til lønsystem
Har du mange regler og tillæg? Ingen problem. Vi kan udregne ALT og overføre det til lønsystemet.
Dokumentation og rapportering Standard Professionel
Rapportering
Se nøgletal mens virksomheden er i drift. Det sikre overblik og handlekraft.
Sprøjtejournal
Det kan være dyrt ikke at have styr på brugen af kemi, derfor har vi indbygget en sprøjtejournal.
Transport-rapportering
Når en vare transporteres, kan vi registrere turen undervejs med tid og sted og rapportere via email.
Udbyttemåling
Hvor meget har vi høstet? Hvor mange meter rør har vi solgt? Hvor meget sand er leveret?
Oprindelse af biogas
Når gylle skal flyttes, er det vigtigt at kunne dokumentere hvorfra, hvor meget og hvor det er leveret.
Kvalitetskontrol
Hold styr på kvalitetssikringen, vi kan dokumentere alle opgaver med foto og spørgsmål.
Send dokumentation som pdf
Send email til dine kunder med billeder, kvalitetslogs og transportlogs.
Support og teknik Standard Professionel
Fuld backup og hosting i skyen
Et moderne it system er naturligvis gemt online, hvor du har fri adgang via web eller app.
Fri support via telefon og e-mail
Du betaler ikke ekstra for at få hjælp i hverdagen. ALT er inkluderet i prisen.
Uddannelse og træning
Der spares altid på det vigtigste, derfor har vi inkluderet det i prisen.
Skræddersyet installation
Vi analysere din virksomhed og opsætter systemet efter dine behov og ønsker. Du skal blot give os adgang og fortælle os hvordan I gør tingene, så klare vi resten - **ingen it færdigheder er nødvendige før opstart!**
Roller og rettighedder
Giv særlige roller og rettigheder til dine medarbejdere.
*Ud over ovenstående månedspriser tager vi et opstartsgebyr for den indledende tilpasning til din virksomhed.

Alle får adgang til...

Ubegrænset antal brugere

Hvad end du har 2 eller 50 brugere, så er prisen fast pr. måned.

App til iOS og Android

Søger du én app, som får ros for brugervenlighed? Så bliver dine medarbejdere glade for CustomOffice.

Kan arbejde Offline

Ingen grund til at bekymre sig om dårlig dækning. Alle dine data er tilfængelige offline.

Fuld backup og hosting i skyen

Et moderne it system er naturligvis gemt online, hvor du har fri adgang via web eller app.

Send beskeder til alle

Ét system til drift er rigeligt, derfor behøver du ikke sende SMS og mail ved siden af.

Telefonnumre til kunder

Medarbejderne kan nu selv ringe til kunden = mindre bøvl!

Visning af planlagte opgaver

Se alle dine planlagte opgaver, i listevisning efter dato, klokkeslæt, type eller kunde.

Samlet kalenderoversigt

Uanset hvor dine medarbejdere er i verden, vises de online i kalenderen.

Find vej med Google Maps

Ét klik fra opgave til arbejdssted i Google Maps, er vel okay? :-)

Godkendelse af dagssedler

Tid er penge derfor skal du kunne godkende 20 mænds dagsedler på under 10 min.

Tilføj materialer på fakturaen

Få en reminder om småmaskiner du glemmer og tilføj flere fra økonomisystemet.

Rabatter og særpriser

Overfør særlige priser til økonomisystemet, så kunderne kan afregnes korrekt.

Integration til økonomisystem

Det koster ikke ekstra at vi overfører dine faktura direkte til økonomisystemet.

Lønrapport som pdf

Fortæl os hvordan dine medarbejdere skal aflønnes, så trækker du selv rapporten.

Fri support via telefon og e-mail

Du betaler ikke ekstra for at få hjælp i hverdagen. ALT er inkluderet i prisen.

Uddannelse og træning

Der spares altid på det vigtigste, derfor har vi inkluderet det i prisen.

Skræddersyet installation

Vi analysere din virksomhed og opsætter systemet efter dine behov og ønsker. Du skal blot give os adgang og fortælle os hvordan I gør tingene, så klare vi resten - ingen it færdigheder er nødvendige før opstart!

Professionel giver flere muligheder....

Rapportering

Se nøgletal mens virksomheden er i drift. Det sikre overblik og handlekraft.

Projektstyring

Et simpelt værktøj til dine projekter med dokumenter og opgavestyring.

Madbestilling

Hvis medarbejderne skal have mad på farten eller det skal registreres til lønnen.

Ruteplanlægning

Se dine lokationer i google maps visning, så du let kan planlægge turen rundt.

Fotodokumentation

Dokumentér ulykker, veludført arbejde eller scan dine vejesedler.

Værkstedsopgaver

Når en opgave er udført, spørges efter fejl ved maskinen, som oprettes på værkstedslisten.

Sprøjtejournal

Det kan være dyrt ikke at have styr på brugen af kemi, derfor har vi indbygget en sprøjtejournal.

Transport-rapportering

Når en vare transporteres, kan vi registrere turen undervejs med tid og sted og rapportere via email.

Udbyttemåling

Hvor meget har vi høstet? Hvor mange meter rør har vi solgt? Hvor meget sand er leveret?

Maskinkalender

Hvem brugte maskinen sidst? Er den booket i næste uge? Hvor er maskinen?

Import af markkort

Alle danske marker er registrere i EU's database, vi har gjort det let at importeret dem.

Tidsfordeling mand/maskine

Bruger vi tiden fornuftigt? Hvem er mest effektiv? Kan vi blive bedre?

Oprindelse af biogas

Når gylle skal flyttes, er det vigtigt at kunne dokumentere hvorfra, hvor meget og hvor det er leveret.

Ferie og fraværskalender

Nu kan du planlægge ferien, uden det konfliker med hverdagen.

Omregning af enheder

Nogle gange hældes noget på i kilo, men på fakturaen skal det leveres i liter.

Personlige dokumenter

Du kan gemme kopi af kørekort, kursusbeviser og andet dokumentation.

Nærmeste pårørende

Hvem skal du kontakte hvis uheldet er ude? CustomOffice gør det let at bevare overblikket.

Kvalitetskontrol

Hold styr på kvalitetssikringen, vi kan dokumentere alle opgaver med foto og spørgsmål.

Lagerstyring med GPS

Hvor meget har vi på lager? Hvor er lageret ud i skoven? Få det hele vist på Google Maps.

Fælles dokumentmappe

Del sikkerheds-anvisninger og vigtige dokumenter med medarbejderne.

Kundejournal

Gem huskelister på kunder, så uanset hvem der arbejder der, så får de besked.

Statistik

Træk statistikker på dine kunder, se hvad de har aftaget gennem tiden.

Budget

Lav et mini budget på dine kunder og følg den løbende afsætning.

Roller og rettighedder

Giv særlige roller og rettigheder til dine medarbejdere.

Ordrestyring

Få visuelt overblik over dine indkommende ordre og brug træk-slip funktionen.

Overførsel til lønsystem

Har du mange regler og tillæg? Ingen problem. Vi kan udregne ALT og overføre det til lønsystemet.

Send dokumentation som pdf

Send email til dine kunder med billeder, kvalitetslogs og transportlogs.

Hvad får jeg for min opstartsinvestering?

Ud over den faste månedspris koster CustomOffice en opstartsinvestering på kr. 29.995. Opstartsprisen skyldes, at CustomOffice ikke er en hyldevare, men et produkt, der tilpasses dig og din forretning. Her er, hvad du får for pengene:

  • Vi lærer din forretning at kende
    Vi besøger din virksomhed, så vi kender dine behov, dine medarbejdere og din forretning. Vi tager udgangspunkt i eksisterende rutiner, bevarer det, der virker, og identificerer alle områder, hvor du kan få en lettere hverdag, spare tid og penge.
  • Vi hjælper jer gennem omstillingen
    CustomOffice hjælper din virksomhed og dine medarbejdere gennem den digitale omstilling. Vi sikrer, at fordelene er synlige for alle ansatte, at I er tilfredse og får fuldt udbytte.
  • Vi laver integration til eksisterende systemer
    CustomOffice får IT-løsninger til at tale sammen, så du ikke skal taste samme tal eller dokumentation flere steder. Integration til økonomisystem er med i opstartsprisen.

CustomOffice er en udgift, der gavner din bundlinje

Vi har regnet på det, og vi har eksempler fra det virkelige liv: En virksomhed med seks maskinførere vil typisk opnå en besparelse på 16.000 kroner om måneden ved at implementere CustomOffice. Med en opstartsinvestering på kr. 29.995 og en månedspris på kr. 4.995 vil CustomOffice have tjent sig selv hjem efter blot 5-6 måneder, og virksomheden vil herefter kunne høste en årlig besparelse på omkring kr. 200.000. Her er nogle af årsagerne:

Dine medarbejderes timeforbrug og anvendelse af materiel vil blive registreret, så du kan fakturere alt det arbejde og materiel du leverer og anvender

Bedre fastholdelse af kunder, fordi man levere flere informationer i form af sprøjtejournaler, udbytte- og transportrapporter

Antallet af daglige opkald til driftslederen vil falde drastisk, da maskinførerne nu har kundens oplysninger på mobilen

Færre klager fra kunder over fejludfyldte dagsedler eller manglende dokumentation

Bedre udnyttelse af ressourcerne ved mere optimal planlægning

Bedre kundepleje, da du altid har adgang til ordeoplysninger - uanset hvor du er, har du altid svar på rede hånd