Priser på CustomOffice
Prøv CustomOffices mange fordele helt uden risiko - vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti, så du kan afprøve vores løsning uden at binde dig til noget.
Priserne kan du betragte som et medlemsskab - når du har tilmeldt dig, kommer der ingen ekstra regninger og systemet udvikler vi løbende efter branchens behov.
Alle pakker har 30 dages tilfredshedsgaranti. Læs mere
Standard
Pris per måned
DKK 3.495
Vores mindste pakke, der tilbyder den primære funktionalitet med digitale dagsedler og lønrapporter. Læs om opstartsudgifter
- Oprettelse af nye opgaver
- Digitale dagsedler
- Vis vej med Google Maps
- Lønrapport som pdf
- Færdige faktura via økonomisystemet
- Uddannelse og træning
Professionel
Pris per måned
DKK 4.995
Fuld adgang til al funktionalitet og du er selv med til at præge behovet for udvikling af nye funktioner som matcher branchens behov. Læs om opstartsudgifter
- Adgang til al funktionalitet
- Overførsel til lønsystem
- GPS logging og kortvisning
- Analyse og effektivitetsrapporter
- Gratis udvikling til branchen
- Skræddersyet opsætning
Boost
Pris per måned
Fra DKK 9.995
Denne løsning henvender sig til de lidt større virksomheder, der vil benytte CustomOffice-funktionalitet på tværs af selskaber. Læs om opstartsudgifter
- Kan købes efter behov
- Brugere på tværs af selskaber
- Deling af opgaver mellem selskaber
- Specialudvikling efter ønske
- Integration til andre systemer
- Benyttes hvis funktionaliteten ligger ud over branchens normale behov
Generelt | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Hvad end du har 2 eller 50 brugere, så er prisen fast pr. måned. | ||
|
Søger du én app, som får ros for brugervenlighed? Så bliver dine medarbejdere glade for CustomOffice. |
Værktøjer til medarbejdere | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Ingen grund til at bekymre sig om dårlig dækning. Alle dine data er tilfængelige offline. | ||
|
Medarbejderne kan nu selv ringe til kunden = mindre bøvl! | ||
|
Ét klik fra opgave til arbejdssted i Google Maps, er vel okay? :-) | ||
|
Dokumentér ulykker, veludført arbejde eller scan dine vejesedler. | ||
|
Når en opgave er udført, spørges efter fejl ved maskinen, som oprettes på værkstedslisten. | ||
|
Alle danske marker er registrere i EU's database, vi har gjort det let at importeret dem. | ||
|
Nogle gange hældes noget på i kilo, men på fakturaen skal det leveres i liter. | ||
|
Du kan gemme kopi af kørekort, kursusbeviser og andet dokumentation. | ||
|
Del sikkerheds-anvisninger og vigtige dokumenter med medarbejderne. |
Værktøjer for lederen | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Ét system til drift er rigeligt, derfor behøver du ikke sende SMS og mail ved siden af. | ||
|
Se alle dine planlagte opgaver, i listevisning efter dato, klokkeslæt, type eller kunde. | ||
|
Uanset hvor dine medarbejdere er i verden, vises de online i kalenderen. | ||
|
Tid er penge derfor skal du kunne godkende 20 mænds dagsedler på under 10 min. | ||
|
Et simpelt værktøj til dine projekter med dokumenter og opgavestyring. | ||
|
Hvis medarbejderne skal have mad på farten eller det skal registreres til lønnen. | ||
|
Se dine lokationer i google maps visning, så du let kan planlægge turen rundt. | ||
|
Hvem brugte maskinen sidst? Er den booket i næste uge? Hvor er maskinen? | ||
|
Nu kan du planlægge ferien, uden det konfliker med hverdagen. | ||
|
Hvem skal du kontakte hvis uheldet er ude? CustomOffice gør det let at bevare overblikket. | ||
|
Få visuelt overblik over dine indkommende ordre og brug træk-slip funktionen. |
Værktøjer for chefen | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Fortæl os hvordan dine medarbejdere skal aflønnes, så trækker du selv rapporten. | ||
|
Bruger vi tiden fornuftigt? Hvem er mest effektiv? Kan vi blive bedre? | ||
|
Hvor meget har vi på lager? Hvor er lageret ud i skoven? Få det hele vist på Google Maps. | ||
|
Gem huskelister på kunder, så uanset hvem der arbejder der, så får de besked. | ||
|
Træk statistikker på dine kunder, se hvad de har aftaget gennem tiden. | ||
|
Lav et mini budget på dine kunder og følg den løbende afsætning. |
Tid og fakturering | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Få en reminder om småmaskiner du glemmer og tilføj flere fra økonomisystemet. | ||
|
Overfør særlige priser til økonomisystemet, så kunderne kan afregnes korrekt. | ||
|
Det koster ikke ekstra at vi overfører dine faktura direkte til økonomisystemet. | ||
|
Har du mange regler og tillæg? Ingen problem. Vi kan udregne ALT og overføre det til lønsystemet. |
Dokumentation og rapportering | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Se nøgletal mens virksomheden er i drift. Det sikre overblik og handlekraft. | ||
|
Det kan være dyrt ikke at have styr på brugen af kemi, derfor har vi indbygget en sprøjtejournal. | ||
|
Når en vare transporteres, kan vi registrere turen undervejs med tid og sted og rapportere via email. | ||
|
Hvor meget har vi høstet? Hvor mange meter rør har vi solgt? Hvor meget sand er leveret? | ||
|
Når gylle skal flyttes, er det vigtigt at kunne dokumentere hvorfra, hvor meget og hvor det er leveret. | ||
|
Hold styr på kvalitetssikringen, vi kan dokumentere alle opgaver med foto og spørgsmål. | ||
|
Send email til dine kunder med billeder, kvalitetslogs og transportlogs. |
Support og teknik | Standard | Professionel | |
---|---|---|---|
|
Et moderne it system er naturligvis gemt online, hvor du har fri adgang via web eller app. | ||
|
Du betaler ikke ekstra for at få hjælp i hverdagen. ALT er inkluderet i prisen. | ||
|
Der spares altid på det vigtigste, derfor har vi inkluderet det i prisen. | ||
|
Vi analysere din virksomhed og opsætter systemet efter dine behov og ønsker. Du skal blot give os adgang og fortælle os hvordan I gør tingene, så klare vi resten - **ingen it færdigheder er nødvendige før opstart!** | ||
|
Giv særlige roller og rettigheder til dine medarbejdere. |

Hvad får jeg for min opstartsinvestering?
Ud over den faste månedspris koster CustomOffice en opstartsinvestering på kr. 29.995. Opstartsprisen skyldes, at CustomOffice ikke er en hyldevare, men et produkt, der tilpasses dig og din forretning. Her er, hvad du får for pengene:
- Vi lærer din forretning at kende
Vi besøger din virksomhed, så vi kender dine behov, dine medarbejdere og din forretning. Vi tager udgangspunkt i eksisterende rutiner, bevarer det, der virker, og identificerer alle områder, hvor du kan få en lettere hverdag, spare tid og penge. - Vi hjælper jer gennem omstillingen
CustomOffice hjælper din virksomhed og dine medarbejdere gennem den digitale omstilling. Vi sikrer, at fordelene er synlige for alle ansatte, at I er tilfredse og får fuldt udbytte. - Vi laver integration til eksisterende systemer
CustomOffice får IT-løsninger til at tale sammen, så du ikke skal taste samme tal eller dokumentation flere steder. Integration til økonomisystem er med i opstartsprisen.
CustomOffice er en udgift, der gavner din bundlinje
Vi har regnet på det, og vi har eksempler fra det virkelige liv: En virksomhed med seks maskinførere vil typisk opnå en besparelse på 16.000 kroner om måneden ved at implementere CustomOffice. Med en opstartsinvestering på kr. 29.995 og en månedspris på kr. 4.995 vil CustomOffice have tjent sig selv hjem efter blot 5-6 måneder, og virksomheden vil herefter kunne høste en årlig besparelse på omkring kr. 200.000. Her er nogle af årsagerne:

Dine medarbejderes timeforbrug og anvendelse af materiel vil blive registreret, så du kan fakturere alt det arbejde og materiel du leverer og anvender
Bedre fastholdelse af kunder, fordi man levere flere informationer i form af sprøjtejournaler, udbytte- og transportrapporter
Antallet af daglige opkald til driftslederen vil falde drastisk, da maskinførerne nu har kundens oplysninger på mobilen
Færre klager fra kunder over fejludfyldte dagsedler eller manglende dokumentation
Bedre udnyttelse af ressourcerne ved mere optimal planlægning
Bedre kundepleje, da du altid har adgang til ordeoplysninger - uanset hvor du er, har du altid svar på rede hånd