Prøv CustomOffice gratis indtil 1. marts

Brug vinteren på at få et forspring - Prøv CustomOffice gratis i lavsæsonen.

Afprøv alle mulighederne

Lige nu kan du prøve CustomOffice uden at skulle have penge op ad lommen. På den måde kan du og din virksomhed nå at teste alle de fantastiske muligheder i lavsæsonen, hvor der er lidt mere tid i hverdagen til at tænke fremad og til at få indblik i, hvordan du kan drive virksomheden smartere til gavn for dig, dine medarbejdere, kunder og din bundlinje.

Book din prøveperiode i dag - tilbuddet gælder kun de første 20 bestillinger efter først til mølle-princippet.

Start din prøveperiode her

Din gratis prøveperiode

Du kan prøve CustomOffice gratis til og med 1. marts 2021, så jo før du slår til, des mere kan du spare. Ud over digital tidsregistrering, opgavestyring og kalenderfuntionalitet vil du kunne teste, hvad CustomOffice kan gøre for dit bogholderi og udsende de første regninger, inden du tager stilling til, om du vil fortsætte med at bruge vores løsning.

Hvis du slår til inden 31/12/2020 giver vores tilbud også mulighed for gratis skift af økonomisystem til e-conomic.

Du kan bestille din gratis adgang ved at ringe til os på telefon
+45 8988 5003, sende os en e-mail eller booke et demomøde.

Det kan du med CustomOffice

Ubegrænset antal brugere

Hvad end du har 2 eller 50 brugere, så er prisen fast pr. måned.

App til iOS og Android

Søger du én app, som får ros for brugervenlighed? Så bliver dine medarbejdere glade for CustomOffice.

Kan arbejde Offline

Ingen grund til at bekymre sig om dårlig dækning. Alle dine data er tilfængelige offline.

Fuld backup og hosting i skyen

Et moderne it system er naturligvis gemt online, hvor du har fri adgang via web eller app.

Send beskeder til alle

Ét system til drift er rigeligt, derfor behøver du ikke sende SMS og mail ved siden af.

Telefonnumre til kunder

Medarbejderne kan nu selv ringe til kunden = mindre bøvl!

Visning af planlagte opgaver

Se alle dine planlagte opgaver, i listevisning efter dato, klokkeslæt, type eller kunde.

Samlet kalenderoversigt

Uanset hvor dine medarbejdere er i verden, vises de online i kalenderen.

Find vej med Google Maps

Ét klik fra opgave til arbejdssted i Google Maps, er vel okay? :-)

Godkendelse af dagssedler

Tid er penge derfor skal du kunne godkende 20 mænds dagsedler på under 10 min.

Tilføj materialer på fakturaen

Få en reminder om småmaskiner du glemmer og tilføj flere fra økonomisystemet.

Rabatter og særpriser

Overfør særlige priser til økonomisystemet, så kunderne kan afregnes korrekt.

Integration til økonomisystem

Det koster ikke ekstra at vi overfører dine faktura direkte til økonomisystemet.

Lønrapport som pdf

Fortæl os hvordan dine medarbejdere skal aflønnes, så trækker du selv rapporten.

Fri support via telefon og e-mail

Du betaler ikke ekstra for at få hjælp i hverdagen. ALT er inkluderet i prisen.

Uddannelse og træning

Der spares altid på det vigtigste, derfor har vi inkluderet det i prisen.

Skræddersyet installation

Vi analysere din virksomhed og opsætter systemet efter dine behov og ønsker. Du skal blot give os adgang og fortælle os hvordan I gør tingene, så klare vi resten - ingen it færdigheder er nødvendige før opstart!

Rapportering

Se nøgletal mens virksomheden er i drift. Det sikre overblik og handlekraft.

Projektstyring

Et simpelt værktøj til dine projekter med dokumenter og opgavestyring.

Madbestilling

Hvis medarbejderne skal have mad på farten eller det skal registreres til lønnen.

Ruteplanlægning

Se dine lokationer i google maps visning, så du let kan planlægge turen rundt.

Fotodokumentation

Dokumentér ulykker, veludført arbejde eller scan dine vejesedler.

Værkstedsopgaver

Når en opgave er udført, spørges efter fejl ved maskinen, som oprettes på værkstedslisten.

Sprøjtejournal

Det kan være dyrt ikke at have styr på brugen af kemi, derfor har vi indbygget en sprøjtejournal.

Transport-rapportering

Når en vare transporteres, kan vi registrere turen undervejs med tid og sted og rapportere via email.

Udbyttemåling

Hvor meget har vi høstet? Hvor mange meter rør har vi solgt? Hvor meget sand er leveret?

Maskinkalender

Hvem brugte maskinen sidst? Er den booket i næste uge? Hvor er maskinen?

Import af markkort

Alle danske marker er registrere i EU's database, vi har gjort det let at importeret dem.

Tidsfordeling mand/maskine

Bruger vi tiden fornuftigt? Hvem er mest effektiv? Kan vi blive bedre?

Oprindelse af biogas

Når gylle skal flyttes, er det vigtigt at kunne dokumentere hvorfra, hvor meget og hvor det er leveret.

Ferie og fraværskalender

Nu kan du planlægge ferien, uden det konfliker med hverdagen.

Omregning af enheder

Nogle gange hældes noget på i kilo, men på fakturaen skal det leveres i liter.

Personlige dokumenter

Du kan gemme kopi af kørekort, kursusbeviser og andet dokumentation.

Nærmeste pårørende

Hvem skal du kontakte hvis uheldet er ude? CustomOffice gør det let at bevare overblikket.

Kvalitetskontrol

Hold styr på kvalitetssikringen, vi kan dokumentere alle opgaver med foto og spørgsmål.

Lagerstyring med GPS

Hvor meget har vi på lager? Hvor er lageret ud i skoven? Få det hele vist på Google Maps.

Fælles dokumentmappe

Del sikkerheds-anvisninger og vigtige dokumenter med medarbejderne.

Kundejournal

Gem huskelister på kunder, så uanset hvem der arbejder der, så får de besked.

Statistik

Træk statistikker på dine kunder, se hvad de har aftaget gennem tiden.

Budget

Lav et mini budget på dine kunder og følg den løbende afsætning.

Roller og rettighedder

Giv særlige roller og rettigheder til dine medarbejdere.

Ordrestyring

Få visuelt overblik over dine indkommende ordre og brug træk-slip funktionen.

Overførsel til lønsystem

Har du mange regler og tillæg? Ingen problem. Vi kan udregne ALT og overføre det til lønsystemet.

Send dokumentation som pdf

Send email til dine kunder med billeder, kvalitetslogs og transportlogs.

Prøv CustomOffice gratis ved at ringe til os på telefon +45 8988 5003 - eller book et online møde

Læs om andres erfaringer med CustomOffice

Digitaliseret hverdag på maskinstationen

Birgitte og Jesper Sørensen på Vesthimmerlands Maskinstation har sparet masser af tid på alt fra ordremodtagelse, arbejdsplanlægning og fakturering med nyt CustomOffice system. – Og bogføring bruger jeg slet ikke tid på mere, lyder det fra bogholderiet.

Læs case

CustomOffice bruges både på maskinstationen og i landbruget hos Uhrenholt

Uhrenholt Maskinstation og svineproduktion/landbrug ligger i Tarm, tæt på Ringkøbing Fjord. Her driver Anders både en maskinstation, der arbejder med alt fra planteavl til entreprenør- og etableringsarbejde, og et landbrug med 100 hektar jord og 130.000 grise.

Læs case

Reddet af digitalisering

Papirbunker og bøvl med faktureringen var så stor en belastning, at Henrik Pedersen havde taget den første telefonopringning til revisoren for at sælge virksomheden.

Læs case

Simpelt og effektivt værktøj til Varde Maskinstation

Varde Maskinstation sætter altid en ære i at have det rigtige udstyr til opgaven – sådan skal det også være med IT-systemerne, siger Anker Vestergaard, daglig leder af Varde Maskinstation.

Læs case