FAQ – ofte stillede spørgsmål

Skal vi nu planlægge alt på computeren?

Nej, det afhænger af jeres ledelsesstil. Nogle planlægger så meget i detaljen at medarbejderne næsten bare skal trykke start, mens andre lader medarbejderne oprette alle deres opgaver selv.

Kan nye kunder blive oprettet af medarbejdere?

Nej, for lige pludselig har man 3 variationer af samme kunde, blot stavet på 3 forskellige måder.

Overvåger vi medarbejderne med GPS konstant?

Nej, der bliver logget en GPS position når der trykkes på en tidstagning knap. Dvs når der fx trykkes på [Transport] knappen inden der køres ud til en kunde bliver der sendt et GPS signal, og dermed ved vi først at medarbejderen er ude ved kunden, når vedkommende har skiftet til fx [Effektiv tid] knappen.

Det smarte i denne metode, er at vi ikke dræner telefonen for strøm, og samtidig kan man planlægge opgaver ud fra kortet.

Kan vi afløse hinanden, når vi kører særskilte opgaver?

Ja, så kan afløseren oprette en kopi af vedkommendes opgave, og fortsætte hvor han slap, mens den anden kan køre videre og lave en anden opgave.

Kan ordblinde bruge CustomOffice app’en?

Ja, man kan bruge Google’ eller Apple’s talegenkendelse til at skrive for sig.

Hvordan virker rabat aftaler?

Man kan opsætte rabat aftaler og særpriser direkte i økonomisystemerne e-conomic eller C5. Hvis man gør det, bruger CustomOffice dem automatisk.

Hvad med mark kort?

CustomOffice kan hente Internet Markkort fra Landbrugsstyrelsens database, således at I kan planlægge og arbejde ud fra de digitale markkort.

Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk