Bliv mere produktiv med integration
til dine andre systemer

Hos CustomOffice forstår vi værdien af dine eksisterende værktøjer. Derfor arbejder vi hårdt på at sikre, at vores system kan integrere med dine andre systemer, så du undgår dobbeltarbejde.

Integration til økonomisystemer

e-conomic kan snakke sammen med CustomOffice. Hvilket betyder vi hele tiden spejler kunder, varer og varegrupper. Desuden bygger vi dine fakturakladder i e-conomic.

Integration til lønsystemer

Løn beregnes automatisk i CustomOffice, hvor vi opsætter individuelle lønmodeller. Vi kan integrere systemet med DataLøn, Lessor og Gratisal.

E-conomic - Regnskabsprogram til den ambitiøse virksomhed

Det er ikke uden grund, at e-conomic er danskernes foretrukne regnskabsprogram. Det indeholder alle de funktioner, I skal bruge til at holde styr på økonomien og kan skræddersyes til alle virksomhedens behov.

CustomOffice er fuldt integreret med e-conomic. Det betyder, at vi automatisk henter nye kunder, varer, maskiner og priser fra økonomisystemet ind i CustomOffice. Når man efterfølgende løser en arbejdsgave i CustomOffice, bliver arbejdstid, kørsel og øvrige udgifter sendt til e-conomic, hvor der automatisk oprettes en faktura for det udførte arbejde. Nemmere kan det ikke være!

Samarbejdspartnere
Abonnementsvilkår

DataLøn - Danmarks bedste lønsystem

Løn er ikke altid nemt, men med lønsystemet DataLøn er du sikker på, at lønnen kører, som den skal.
Meget af dit lønarbejde bliver nemlig automatiseret, så du eksempelvis ikke skal tænke på, om der er indberettet og overført løn til tiden. Det hele sker nemlig automatisk til SKAT, ATP, barselsfonde, feriefonde, pension og mere. Det sparer tid og ressourcer, som du kan bruge på andre opgaver.

Du kan også få hjælp til alt fra lønfaglige til personalejuridiske spørgsmål. Du ringer bare, hvis du er i tvivl om noget. Og har du spørgsmål til den nye ferielov, GDPR eller anden lovgivning, kan Visma DataLøns jurister hjælpe dig.

Corpay One - Hold styr på bilag, betalinger og godkendelse

Corpay One er en digital regnskabsløsning, der kan integreres i e-conomic, og som automatiserer opgaver som scanning af bilag, regningsbetaling og godkendelse.

CorPay One
Rackbeat

Rackbeat - Effektiv lagerstyring

Rackbeat er en cloud-baseret lagerstyringstjeneste, der tilbyder brugervenlige og intuitive Inventory Management System (IMS) og Warehouse Management System (WMS) løsninger. 

Rackbeat tilbyder fuld kontrol over virksomhedens lager, herunder sporing af produkter og materialer, organisering af lageret, kontrol af forsendelser og varemodtagelser, og håndtering af returvarer. 

Desuden har de tillægsmoduler, der kan tilføjes efter behov, og de samarbejder med Visma e-conomic for at tilbyde en kombination af lager- og økonomisoftware.

Dokumentation for veludført arbejde

Hvis du er træt af at skulle dokumentere, kommer CustomOffice dig til undsætning. Du indsamler de nødvendige oplysninger undervejs og kan nemt dele dem med kunden.

Gem billeder på opgaven

Gemte billeder kan udtrækkes som pdf-filer og billedfiler til dokumentation af udført arbejde, indberetning af skader o. lign.

Logs og journaler

Via telefonens GPS kan du dokumentere, hvor du har været på en opgave eller hvilken rute, du har kørt. Det kan du bruge til fakturering og dokumentation til dine kunder - eller til at gøre det nemmere at finde hinanden i hverdagen.

Rapportering til kunderne

Slutkunden kan få en færdig PDF med et overblik over hele forløbet og indholdet af en opgave, herunder information om afstande, vægte og volumen.

Forside
Forside

Rapportering

Med CustomOffice får du et værktøj, som gør det nemt at dokumentere tidsforbrug og holde styr på informationer til brug for både medarbejdere og virksomheden.

Effektivitet

Vil du vide, hvad alle løntimerne går til i virksomheden, så kan du trække en statistik. Den viser præcist, hvordan timerne fordeler sig.

Ordrestatistik

Vil du vide, hvor mange timer der er gået i en konkret ordre, kan du få vist et ordrekort med det samlede antal timer og vareforbrug.

Maskinanalyse

Med integration til dit økonomisystem har du mulighed for at trække en dækningsbidragsanalyse over dine maskiner.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Vores servere er gemt i EU, originalen i et land og backup i et andet. På den måde er du godt sikret.

Vores app er bygget til at kunne arbejde offline. Så mister du mobildækning, kan du arbejde videre lokalt. Når forbindelsen genetableres, synkroniseres kun forskellen.

CustomOffice er en service inklusiv en konsulent. Derfor modtager du hver måned en faktura pr. e-mail. Den kan betales via faktura, leverandørservice, kreditkort eller betalingsservice.

GPS-sporing kan aktiveres i CustomOffice. Hvis man gør det, så beder app’en om accept fra brugeren, som således kan afvise delingen. Vi kan ligeledes bede medarbejderen om at godkende jeres it-politik i samme omgang.

Vi tør godt love, du ikke kommer til at opleve, at der ingen forbindelse er til serveren. Mest fordi det er din egen server. Vi deler nemlig ikke data mellem vores kunder, og det gør serveren utrolig stabil og hurtig.

Prisen afhænger af dit behov for funktionalitet og størrelsen på din virksomhed. Inden du starter, får du lov til at prøve gratis, og din månedspris bliver fast – uden overraskelser!

Det mener vi bestemt, for ordblinde kan benytte tale-til-tekst på mobilen og se tal i stedet for ord. Samtidig må I ikke glemme, at vi selv kommer ud og underviser.

Vi er ikke et økonomisystem, men synkroniserer med dem. Det er derfra, vi trækker informationer som kundeoplysninger, varer og maskiner. Vi bygger desuden fakturakladder direkte i økonomisystemet.

Tilfredse kunder

CustomOffice leverer softwareløsninger til maskinstationer i hele Danmark.

Warning: Trying to access array offset on false in /var/www/customoffice.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php on line 223

Warning: Undefined array key -1 in /var/www/customoffice.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php on line 695
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk