Den Digitale Entreprenør
Slip for papirarbejdet og fokuser på din kerneforretning
Brug CustomOffice's brugervenlige og intuitive system til at organisere arbejdsopgaver og planlægge din virksomheds fremtid med vigtige data og rapporter.
Planlægning for Entreprenører på farten
Med alle nødvendige funktioner og informationer lige ved hånden på mobilen bliver det nemt for entreprenører at oprette kunder, opgaver og medarbejdere eller styre deres adgang.
Tidsregistrering og løn for Entreprenører
CustomOffice's brugervenlige app hjælper entreprenører med præcis tidsregistrering uden fejl, herunder registrering af ferie, fravær og arbejdstid.
Hurtig fakturering for Entreprenører
Når lederen har godkendt dagsedlen, opretter CustomOffice automatisk en fakturakladde i dit faktureringssystem, så entreprenørvirksomheden kan fakturere kunderne hurtigere og mere effektivt.

CustomOffice tilpasses din entreprenør-virksomhed
CustomOffice er en fleksibel digital løsning til computere, tablets og smartphones, som vores konsulenter skræddersyer til din entreprenør-virksomhed. De forbereder dig grundigt på digitaliseringen af jeres arbejdsprocesser og identificerer, hvor der er potentiale for optimering og effektivisering.
Nem tidsregistrering på farten -
med din mobiltelefon
Med CustomOffice bliver tidsregistrering en integreret og problemfri del af arbejdsdagen. Medarbejdere skal blot indtaste eller indtale et par detaljer, når en opgave startes og afsluttes.
Reduceret tastearbejde
Alle oplysninger om en opgave er samlet i mobilappen, så medarbejderne ikke skal besværes med at indtaste ordrenumre, navne, adresser og opgavetyper manuelt.
Brugervenlig app til entreprenører
CustomOffice er en brugervenlig app, der passer til alle - også medarbejdere, der har udfordringer med sprog eller læsning. Det er nemt at registrere tidsforbrug og opgavedetaljer samt kommunikere om arbejdsprocessen.
Billeder som dokumentation
CustomOffice giver dig mulighed for at bruge billeddokumentation i dit arbejde som entreprenør ved at uploade billeder til skyen for de forskellige opgaver.


Mål tiden på det, der skaber værdi for din entreprenør-virksomhed
Få nem adgang til information om enkelte opgaver for at skabe et overblik over tidsforbrug og arbejdsressourcer.
Farvekoordinerede timer-knapper
Personliggør tidsregistrering ved at opsætte timer-knapper med farvekoordinering, der passer til din entreprenør-virksomhed.
GPS-oplysninger
Log og dokumentér tidsforbrug og lokation undervejs i arbejdsprocessen.
Rapportering
Få indsigt i og dokumentation for forskellige aspekter af arbejdet, såsom effektiv tid (fakturering), pause, ventetid, driftstop, tomkørsel og meget mere.
Ledelse for entreprenører
CustomOffice er designet til entreprenør-virksomheder med maskiner og medarbejdere på farten. Værktøjet hjælper med at øge overblikket over medarbejdernes placering, opgavestatus og oprettelse af nye opgaver.
Overarbejdsmuligheder
Ønsker du at vide, hvem der kan arbejde over i weekenden? Medarbejdere kan nemt give en "tommelfinger op" og dermed svare på spørgsmålet i app'en.
Nærmeste pårørende
Hvis en medarbejder kommer ud for en ulykke, kan du gemme kontaktoplysninger og nemt kontakte deres nærmeste pårørende.
Dokumentation for kørekort
For at sikre, at dine medarbejdere har de nødvendige kørekort til at betjene maskinerne, kan du dokumentere dette med et tidsstempel og foto i app'en.


Nem kommunikation for entreprenører
Effektiv kommunikation med medarbejdere omkring arbejdsopgaver og relevant information er essentiel. CustomOffice tilbyder både en beskedfunktion og informationstavler for at lette kommunikationen.
Informationstavle
Projicer den aktive kalender eller GPS-lokationer for dine medarbejdere på kontorets storskærm, så du nemt kan holde styr på arbejdsprocesserne.
Send beskeder
Har dine medarbejdere sjældent fysisk fremmøde på kontoret? Hold dem opdateret via den digitale opslagstavle.
Delingen af dokumenter
Medarbejdere kan nemt få adgang til vigtige dokumenter, såsom GIS-kort, maskininformation, sikkerhedsinstruktioner, kemikalieinformation og APV, gennem dokumentdeling. Derved eliminerer du behovet for fysiske papirer og sikrer, at al information er lige ved hånden.
CustomOffice er som skabt
til entreprenører
Systemet er designet til at gøre det nemt at oprette og håndtere nye opgaver, hvilket gør kunder og marker let tilgængelige for entreprenører.
Gør det digitale skift
Tag springet ind i den digitale verden, og læg gule sedler og papirkalendere bag dig.
Alle skal kunne bruge det
Det skal være enkelt og brugervenligt at oprette arbejdsopgaver. Derfor får du personlig instruktion i de funktioner, du skal bruge, i stedet for at skulle læse en lang vejledning.
Automatiseret fakturering baseret på tidsregistrering
CustomOffice's intelligente tidsregistrering reducerer risikoen for fejl. Fakturakladder sendes automatisk til dit økonomisystem baseret på registreret arbejdstid.


Optimeret til entreprenører: Mand eller maskine
Entreprenører skifter ofte mellem forskellige maskiner. Vi har gjort det nemt at navigere mellem dem uden en masse ekstra klik.
Tidsregistrering
Når medarbejderen registrerer sin arbejdstid, tælles det automatisk både som løn og effektiv arbejdstid.
Småmaskiner
Under arbejdsprocessen kan medarbejderen vælge småmaskiner og tilføje dem til fakturaen. De er alle oprettet som varer med priser pr. time/dag/måned.
Store maskiner
Når medarbejderen bruger store maskiner, kræver opgaven, at tiden fordeles mellem mandetimer og maskinetimer, hvilket gør det nemt at skelne mellem de to ressourcer.
Materialelister
På mobilen kan det være svært at overskue en længere vareliste. Få varelisten med på farten og vis billeder.
Faste varer
Arbejdsområder, som bruges ofte, kan vise en kort liste over udvalgte varer, der bruges jævnligt
Farvoritter
Når man vælger at tilføje flere produkter på en opgave, kan man med fordel se favoritvarer, som bliver lagt øverst på listen.
Billeder af varer
På den måde kan alle nemt følge med og undgå misforståelser.


Kontrol af udført kloakarbejde
Når medarbejderen udfører sit kloakarbejde, er det muligt at holde kontrol med kvalitetssikringen.
Kontrollog
Når kloakarbejdet udføres, beder CustomOffice medarbejderen vælge, hvilken kontrol han vil udføre og logge tidspunktet for udførslen.
Dokumentation
Svarene fra app'en gemmes på projektet og kan til enhver tid trækkes ud af systemet som en pdf til kunden.
GPS-styring
Når loggen indmeldes, gemmer vi automatisk medarbejderens GPS-position, hvis man ønsker det.
Containere og køreplader
Med CustomOffice's Container- & kørepladelog er det let at levere, tømme og afhente hos kunderne. Vores kortvisning i Google Maps viser dig præcist, hvor den står.
Let at udføre
Hvis man skal finde frem til containeren eller kørepladerne ude på pladsen, så er det vigtigt, at det er let at se og overskue.
Google Maps-vejvisning
Turen kan oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren kommer frem til lossepladsen, kan han scanne vejesedlen.
Kort og dokumenter
Dokumenter om ruten indeholder vejsedler og lagersteder. Få nemt overblik over det, du skal bruge.


Skoventreprenør
Fil træet i skoven
Hvis man skal finde frem til stakken i skoven, så er det vigtigt, at det er let at udføre og overskue. Derfor har vi lavet vores skovnings-log.
Google Maps-vejvisning
Opgave kan oprettes hjemmefra med priser. Når chaufføren så vælger opgaven, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.
Sporbarhed af certificeret træ
Træ eller flis bliver oftetere dokumenteret med fuld sporbarhed. Det betyder, at vi skal dokumentere mængder hentet og bragt via systemet.
Rutekørsel
Ruteplanlægning kan være lidt af en udfordring – men med CustomOffice bygger vi ruterne for dig. Du kan aflevere lister til vintertjeneste, græsslåning og kloakservice m.m.
Let at udføre
Vi har udarbejdet en tjekliste, som gør det nemt for dig at udføre og overskue ruten, som ofte køres i dårligt vejr og tidligt om morgenen.
Google Maps-vejvisning
Ruten oprettes på forhånd med priser og rækkefølge. Når chaufføren så vælger ruten, klikker han blot frem til næste punkt undervejs.
Kort og dokumenter
Dokumenter om ruten og pladsen, der skal ryddes, kan gemmes på stedet. Det gør det nemt at huske det, du skal bruge.

Værkstedsopgaver
Når opgaven skal afsluttes, kan medarbejderen notere, hvis der er fejl på en maskine. Så er der ikke brug for de gule sedler på værkstedet.
Liste over opgaver
Alle reparationsopgaver samles på en liste, så intet glemmes. Du har mulighed for at prioritere opgaver efter behov eller nummer.
Serviceopgaver
Hvis der er faste rutiner omkring servicering af bestemte maskiner, så kan vi oprette opgaver til dem og sikre de bliver udført til tiden.
Tidligere udførte opgaver
Med servicelisten kan du tilgå historikoversigten over maskinens tidligere udførte opgaver med noter og billeder.
Brændstoftillæg
Afregnes efter forbrug
Det er muligt at afregne efter maskinernes forbrug eller som et fasttillæg pr. område.
Indekseret pr måned
Dieseltillægget ændres månedsvis efter behov og fordeles derefter automatisk på fakturaen.
Fremgår af fakturaen
Oplysninger om olie- eller dieseltillæg fremgår særskilt og gennemskueligt på kundens fakturaer.

>>Læs mere om brændstoftillæg
Med CustomOffice kan du sige
farvel til papirarbejde
Med CustomOffice på farten får maskinføreren funktioner til indtastning af informationer, som kan bruges direkte til fakturering af kunden og egen lønseddel. Så skal lederen blot godkende arbejdet med et enkelt klik.
Fakturaen er færdig med opgaven
Godkend medarbejdernes dagsedler, og få oplysningerne til fakturaerne direkte overført til dit økonomisystem.
Tilføj materialer på fakturaen
Få alt med på fakturaen ved at få en reminder om materialer og småmaskiner.
Integration til økonomisystemer
Økonomisystemer som Microsoft C5, Navision (NAV), Business Central (BC) og e-conomic kan snakke sammen med CustomOffice.
Integration til lønsystemer
I CustomOffice opsætter vi lønmodeller, som automatisk kan beregne løn til dine medarbejdere. Vi kan integrere DataLøn, Lessor og Gratisal.
Dokumentation for veludført arbejde
Vi indsamler de nødvendige oplysninger undervejs, så du nemt kan dele dem med kunden og trække rapporter.
Billeder fra opgaverne
Har du brug for billeddokumentation til indberetning af skader eller til kunden, kan du udtrække uploadede billeder som pdf-filer og billedfiler.
Rapportering til kunderne
Slutkunden kan få en færdig PDF med indholdet af en opgave, herunder information om afstande, gods, vægt og volumen.
Transportjournaler
Når medarbejderen har logget tid og sted, så kan du til enhver tid trække en journal, der viser alle bevægelser på stedet.


Rapportering
Hvis du er træt af at skulle dokumentere, kommer CustomOffice dig til undsætning.
Effektivitet
Find ud af, hvordan timerne bliver brugt og fordelt ved at få adgang til en statistik.
Ordrestatistik
Med et ordrekort kan du få overblikket over det samlede timeantal og materialeforbrug.
Maskinanalyse
Dit økonomisystem kan spille sammen med en maskinanalyse og trække en dækningsbidragsanalyse over dine maskiner.
Ingen ubehagelige overraskelser med CustomOffice - altid fast månedspris
Hos CustomOffice får du 30 dages tilfredshedsgaranti, så du kan få vores system i fingrene og prøve det af, inden du vælger at binde dig. Ønske om funktioner, integration med øvrige systemer og antal ansatte du har, spiller ind på prisen.
Standard
Medarbejderne taster deres opgaver og timer i app'en. CustomOffice beregner løn og bygger faktura i e-conomic.-
Op til 10 brugere
-
App til iOS og Android
-
Egen server
-
Opgavelister & arkiv
-
Integration til økonomisystem*
-
Integration til lønsystem
-
Fri support på mail og telefon
-
Digitaliseringskonsulent
Professionel
CustomOffice spiser dine gule sedler, holder styr på lager, værkstedsopgaver, Google Maps og meget mere.-
Op til 50 brugere
-
NYHED: Brændstoftillæg
-
Værkstedsmodul
-
Billeddokumentation
-
GPS sporing af opgaver
-
Ordre og projektstyring
-
Visuel lagerstyring
-
Kontrol lister og rapporter
-
Materiel og småmaskinelister
Beregn din besparelse
Prøv at klikke og trække i nedenstående model og se hvor mange penge du kan spare (eller tjene) hver måned allerede det første år. Andet år falder prisen og besparelsen bliver endnu højere.
Digitalisering af entreprenører
Digitaliseringen har givet helt nye muligheder for entreprenører, der i dag har fået adgang til en digital værktøjskasse, som for kun få år tilbage var forbeholdt de helt store virksomheder.
Hvorfor skal man være digital?
I bund og grund fordi det giver en bedre og mere konkurrencedygtig forretning. Og vejen til bedre bundlinje er brolagt med fordele, der gør hverdagen nemmere for både ejer, medarbejdere og kontoret.
Digitaliseringens gevinster
Ved at være dygtige, opfindsomme og omhyggelige giver vi vores kunder teknologiske løsninger, som både de og deres kunder kan drive fordel af.
Dokumentation og ansvarlighed
Med let adgang til dokumentation, viser man ansvarlighed over for kunder og signalerer en bæredygtig profil.
Kundernes erfaringer med CustomOffice
Her finder du et lille udvalg af forskellige kunder, som har valgt CustomOffice til at digitalisere deres hverdag. Lad dig gerne inspirere: