Download e-bogen: Effektiviser din maskinstation med CustomOffice

Bliv klogere på digital tidsregistrering og effektivisering af din maskinstation med CustomOffice. Vores guide er skræddersyet til ledere på maskinstationer, der ønsker at optimere deres arbejdsprocesser og øge omsætningen. I vores e-bog vil vi guide dig gennem de vigtigste elementer, du skal overveje i forbindelse med digitaliseringen af din maskinstation. Vi hjælper dig med at undgå typiske faldgruber og sikrer en næsten smertefri implementering.

Modtag vores e-bog

Udfyld formularen nedenfor, og få e-bogen direkte i din indbakke inden for få minutter.

Hvorfor vælge CustomOffice?

Med CustomOffice får du en digital ekspert og apps til iOS og Android-enheder, der kan håndtere dine processer og tilpasse sig dit daglige liv.

Forside

Fremtidssikring af din virksomhed

Verden bevæger sig i en digital retning. Ved at tage skridtet nu med CustomOffice sikrer du, at din virksomhed forbliver konkurrencedygtig og relevant i en stadig mere digitaliseret verden.

Effektivitet og tidsbesparelse

Papirarbejde kan være tidskrævende og fejlbehæftet. Med CustomOffice's digitale løsninger kan du automatisere mange af dine daglige opgaver, hvilket frigiver tid og reducerer risikoen for fejl.

Sikkerhed og pålidelighed

Vores digitale platform beskytter dine data bedre end nogen mappe eller skab nogensinde kunne. Med regelmæssige back-ups og avancerede sikkerhedsforanstaltninger kan du være sikker på, at dine forretningsdata er i sikre hænder.

Skalerbarhed

Uanset om din virksomhed vokser eller skifter retning, er CustomOffice fleksibelt nok til at tilpasse sig dine behov. I stedet for at skulle skifte hele systemer, kan du nemt tilpasse og udvide din brug af CustomOffice.

Let tidsregistrering på mobilen

Tidsregistrering integreret i arbejdsdagen

CustomOffice hjælper dig med at holde nemt styr på dagsedler og tidsregistrering ved kun at spørge om det nødvendige og gøre brug af forhåndenværende data.

Udfyld med få tryk på telefonen

Når en oplysning er indtastet, popper den automatisk op, hvor der er brug for den. Det betyder, at medarbejderen kan udfylde sin dagseddel med få tryk på sin telefon.

Integreret med faktureringssystemet

Når en opgave er færdig, sender CustomOffice automatisk dagsedlen direkte til faktureringssystemet - nemt og lige til.

App til tidsregistring

Gør din virksomhed mere effektiv

Forside

Entreprenør

CustomOffice er udviklet til entreprenører som ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.

Forside

Vognmand

CustomOffice samler opgavestyring, medarbejderadministration, fakturering og løn på én platform, hvilket forenkler din vognmandsforretning og øger effektiviteten.

Sådan kan CustomOffice hjælpe din virksomhed

CustomOffice kan hjælpe din virksomhed med at spare tid og penge ved at digitalisere dine operationer og reducere papirarbejdet. Denne skræddersyede løsning giver et bedre overblik over dine medarbejderes arbejde, og gør det nemt at oprette nye opgaver. 

I en sammenligning af 2019-2020-regnskaber blandt danske maskinstationer havde CustomOffice-kunder en gennemsnitlig overskudsstigning på op til 67 % før skat. 

Vi ved, at hver virksomhed er unik, og derfor tilbyder vi en løsning, der er specielt tilpasset til din virksomhed. Med CustomOffice kan din virksomhed også få fordele i form af øget effektivitet og en forbedret bundlinje.

Sådan kommer du i gang

Vi ved, hvor vigtigt det er at have et godt system, og det burde ikke tage lang tid for dig at komme i gang med det. Derfor har vi udviklet en proces, der gør det muligt for os at tage dig fra papir til 100% digital på kun 30 dage. Prøveperioden er også gratis!

Lad os tage en snak

Vi starter med eksisterende rutiner, beholder hvad der fungerer, og identificerer alle områder, hvor du kan have en lettere hverdag, spare tid og penge.

Udvikling og lancering

CustomOffice sikrer, at dine IT-løsninger kommunikerer effektivt, så du slipper for manuelt at indtaste de samme tal flere gange. Prisen for opstart inkluderer integration til dit økonomisystem.

Tillykke du er digital

Vi hjælper dig og dine medarbejdere gennem den digitale transformation. Vi sikrer, at fordelene er synlige for alle medarbejdere, at du er tilfreds og får fuld udnyttelse af det.

Prøv CustomOffice gratis i 30 dage

Få en personlig online demo af CustomOffice

Kundernes udtalelser:

Er digitalisering vigtig for din forretning?

CustomOffice hjælper med digitalisering

Håndværk fra eget værksted: Vi udvikler og designer selv

Erfaring gør forskellen

Vi tror på, at dybdegående kendskab til vores software giver den bedste brugeroplevelse. Derfor deler vi vores viden om systemets funktioner med dig. Vores udvikling sker løbende og altid i tæt dialog med vores kunder.

Kom sikkert i gang med os

En intuitiv app er nøglen til succes. Hvis brugerne støder på forhindringer, kan de hurtigt miste interessen. Vi sikrer, at du er godt klædt på fra starten - vi opsætter, underviser og sørger for, at alt fungerer, inden vi trækker os tilbage.

Mere end bare en 'gør det selv'-løsning

Vi kender alle til produkter, der lover enkelthed, men ender med at tage utallige timer at sætte op. Med CustomOffice får du en skræddersyet løsning. Vi opsætter og underviser direkte hos dig, så du er sikker på en problemfri start.

Disse virksomheder har valgt CustomOffice
CustomOffice leverer softwareløsninger til maskinstationer, entreprenører og vognmænd i hele Danmark.

Warning: Trying to access array offset on false in /var/www/customoffice.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php on line 223

Warning: Undefined array key -1 in /var/www/customoffice.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php on line 695

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk