Gevinster ved digitalisering

Gevinster ved digitalisering
Del artiklen

Gennem de seneste år har vi fulgt vores kunder tæt og udviklet software til digitalisering, der fjerner papirarbejdet og gør det lettere at drive virksomhed.

Vi hos CustomOffice sørger for, at du får en skræddersyet, digital løsning, som fremtidssikrer din virksomhed, så du kan møde medarbejderne og kunderne, hvor de er.

Hos CustomOffice tror vi på, at digitalisering af virksomheder er vejen frem. Virksomheder bruger mange ressourcer både omkostnings- og tidsmæssigt på at administrere løn og fordele arbejdsopgaver.

Det kan effektiviseres. Skab mere tid til at fokusere på virksomheden ved at barbere overflødige omkostninger og tidsrøvere væk. Automatisér fakturaer og lønberegning. Det kan være med til at give en bedre bundlinje. Og det vil vi hos CustomOffice hjælpe jer med!

Men for at få succes med dette kræver det, at man som virksomhed får personlig assistance og rådgivning. Og her taler vi ikke om konsulenter til 2.000 kr. i timen og flotte rapporter, men nogen, der forstår jeres dagligdag og tør bevæge sig helt ud og træne jeres medarbejdere. Ikke bare i implementeringsfasen – men også løbende, fordi virksomheders behov kan udvikle sig kontinuerligt. Og det gør vi!

Bliv godt klædt på

Vi samarbejder med jer om at få den bedste løsning, og sørger for, at I er klar til at arbejde med det. Vi deler vores viden og erfaring med jer og giver jer “hands on”-erfaring med værktøjets funktioner.

Om 6 år mere kan vi meget mere. Alene i 2021 har vi udviklet over 100 nye funktioner direkte i CustomOffice. Men du får dem først, når du er klar til det. Vi viser dig kun de knapper, du har brug for, og vi kommer selv ud og træner dig i brugen af dem.

Digitalisering er nemlig noget, vi gør sammen, med målet om, at det bliver en win-win for begge parter. Derfor betaler du først, når vi har leveret systemet i 30 dage. Vi lever og ånder for at gøre din hverdag lettere og har en masse brancheerfaring, vi kan dele med dig. Vi lever af personlig service og et meget brugervenligt it-system – som tilpasses jeres virksomhed.

Vi oplever mange forskellige faktureringsmetoder og lønberegninger. Det er ofte det, der gør virksomheden unik, men kan også stjæle tiden i weekenderne. Andre systemer ville tvinge dig til at standardisere det, men vi har i stedet bygget et system, som kan beregne næsten alle former for rabatter og lønaftaler. Dermed kan I få en skræddersyet løsning ud fra de processer, I har at gøre med.

Hverdagen byder desuden på en række krav om dokumentation for udført arbejde, overholdelse af loven og informationsudveksling. Alt dette klares med CustomOffice, og du har det hele tiden lige ved hånden på mobilen eller din PC.

Kend dine omkostninger

Der er flere fordele at hente ved at gøre virksomhedens processer digitale:

  • Du får bedre overblik over opgaver, dagsedler, tidsforbrug og meget andet.
  • Du opnår større indblik i dine omkostninger.
  • Du sparer megen tid ved at sætte strøm til papirarbejdet.
  • Det giver stor værdi til din virksomheds bundlinje mange år ud i fremtiden.

Få styr på udfordringer

Nogle af de udfordringer, du kan få bugt med ved at implementere CustomOffice i din virksomhed, er eksempelvis:

  • Medarbejdere, som ikke afleverer deres dagsedler til tiden
  • Kunder, som rykker dig for manglende fakturering
  • Papirrod, glemte dokumenter og informationsmangel til medarbejdere på farten
  • Overblik over, hvilke maskiner der har været rentable eller skal udskiftes ved at trække en maskinanalyse.

Bliv 67% bedre end gennemsnittet

CustomOffice hjælper din virksomhed til smartere drift og bedre bundlinje via digitalisering. Vi sælger ikke en hyldevare, men leverer en brancheløsning, der bliver tilpasset efter dine behov.

Vi ved, det har en stor effekt, selv for de mindste virksomheder. Derfor har vi sammenlignet offentlige regnskaber i maskinstationsbranchen.

Resultatet viser en fremgang i “Resultat før skat”, som er 67% bedre for maskinstationer med CustomOffice end for de andre i branchen. 

Flere har digitaliset deres virksomhed i perioden, men alligevel ser vi en stor forskel på bundlinjen.

Se nedenstående video og hør hvordan Langelund Maskinstation har sparet en fuldtidsmedarbejder på kontoret.

5 gode råd til opstarten

Når du skal digitalisere din virksomhed, er det vigtigt, du lytter til andres erfaringer. Det sparer dig mange timers arbejde:

  1. Digitalisér dit økonomisystem først.
  2. Stil krav til dine medarbejdere (ingen må beholde papir).
  3. Løn skal ikke beregnes manuelt i Excel.
  4. Invitér udvalgte medarbejdere som ambassadører.
  5. Lav en stram tidsplan (lange projekter taber pusten).

5 ting, du skal undgå

Teamwork er nøglen til at klare digitalisering på den bedst mulige måde. Undgå derfor:

  1. At lade dine medarbejdere bestemme.
  2. At købe nye nye mobiler eller tablets til medarbejderne.
  3. At gør-det-selv og forvente, det kører automatisk.
  4. At blive i Excel og beregne løn til medarbejderne.
  5. At tro på, at digitalisering er en døgnflue.

Vil du vide mere så læs denne artikel fra Maskinstationen og Landbrugslederen.

Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk