Fra tungt papirarbejde til digitalitet
og mere effektivitet med CustomOffice

Arbejder I stadig med papir i din vognmands-, maskinstation- eller entreprenørvirksomhed, når det kommer til arbejdsopgaver som lønberegning, dokumentation og fakturering? Vi forstår, at det sikkert har stået sådan på i mange år, og at tanken om at skulle skifte papirarbejdet ud med en moderne, digital løsning kan være uoverskuelig. Lige præcis derfor kommer vi – CustomOffice – ind i billedet.

For det første, fordi vi tilbyder en skræddersyet ”alt i en”-app til nem gennemførelse af arbejdsopgaver som kalenderstyring, lønberegning, dokumentation og fakturering. For det andet, fordi vi ovenikøbet hjælper dig med overgangen og holder dig i hånden hele vejen, indtil du er komfortabel med din nye CustomOffice-app. 

På denne side besvarer vi to centrale spørgsmål, som du formentlig har stillet dig selv før; Hvorfor skal jeg skifte papiret ud med en moderne og digital løsning? … og hvordan gør jeg det? Læs med lige her, hvor vi gør dig klogere.

Hvorfor skal jeg skifte papirarbejdet ud med CustomOffices digitale app?

 
Sig farvel til papirarbejdet – og sig goddag til mere effektivitet og overblik
Vi forestiller os, at du indimellem finder papirarbejdet ift. opgaver som lønberegning, dokumentation og fakturering af opgaver relativt tungt og ikke mindst utrolig tidskrævende. Hvad hvis vi fortalte dig, at du kan gå en fremtid i møde med mindre manuelt papirarbejde og mere effektivitet og tillige større overblik i hverdagen?

Lige præcis dette er, hvad CustomOffice-appen muliggør. Med vores app kan både du – og dine medarbejdere på farten – klare opgaver som kalenderstyring, lønberegning, tidsregistrering, fakturering og dokumentation nemt og hurtigt direkte fra jeres telefon og computer. Læs om de arbejdsopgaver, som du kan klare direkte fra vores app.

Læs blandt andet om vores kunde, vognmand Mads Obel, der har effektiviseret sin hverdag med CustomOffice. Mads Obel og hans fire ansatte er et utrolig godt eksempel på, hvorfor man bør skifte papirarbejdet ud med CustomOffice.


Vi skræddersyer vores app til din virksomhed
En anden grund til, hvorfor vi mener, du bør vinke farvel til det tunge papirarbejde og i stedet overveje CustomOffice til at hjælpe dig med at lette arbejdet i fremtiden, er, at vi tilpasser vores app til lige præcis din virksomhed og det udgangspunkt, de behov og mål, I har. Netop dette betyder, at din version af appen er unik for kun dig og din virksomhed, da den er tilpasset fuldstændig til at skulle gøre den største forskel for dig og dine medarbejdere.

Alt i alt altså to utrolig grunde til, at du bør overveje CustomOffice som erstatning til dit papirarbejde. Herudover skal det nævnes, at vi går langt for, at det skal være så nemt og overskueligt som muligt for dig og din virksomhed at sige farvel til papir og goddag til en digital hverdag med mere effektivitet og overblik. Vi holder dig nemlig i hånden hele vejen i processen og det digitale skift. Mere om dette nedenfor.

 

 

Hvordan skifter jeg papirarbejdet ud med CustomOffices digitale løsning og app?

Gør som over 200 andre vognmænd, maskinstationer og entreprenører

Vi ved det. Tanken om at skulle til at skifte papirarbejdet ud med en ny og digital løsning er uoverskuelig – specielt i en hverdag, der er travl. Du er ikke det eneste eksempel på dette. Faktisk udgør størstedelen af vores kundegruppe virksomheder, der har været skeptiske over for digitale løsninger som erstatning for papirarbejdet. Læs blandt andet om Jørgen og Jens Buhl & Sønner, der gik fra skepsis til en digitalt forvandlet hverdag med CustomOffice.

… og lige præcis derfor vil vi gerne understrege, hvor langt vi går for at gøre det så nemt og overskueligt som muligt for dig at transformere din virksomhed digitalt. Vi tager dig i hånden hele vejen og hjælper dig alt det, der skal til. Giver du os lidt af din tid i en kortere periode, lover vi at kvittere med en skræddersyet app, der vil effektivisere og gavne din virksomhed mange år frem.

 

 


Prøv CustomOffice gratis i 30 dage

Det hele starter med en samtale. En snak, hvor en af vores specialister hører om din virksomhed, jeres dagligdag, rutiner, behov og drømme. Ud fra disse elementer identificerer vores specialist, hvordan du og din virksomhed kan få mest mulig glæde af CustomOffice og på hvilke områder, vi kan hjælpe dig med at spare tid og herigennem blive mere effektiv.

Herudfra begynder vi over en periode på 30 dage at sætte CustomOffice-appen op til dig. Vi sørger for, at alt sættes op, som du ønsker, og at det hele er skræddersyet til lige præcis din virksomheds behov og ønsker.

Vi har ét klart mål. At du over en gratis prøveperiode på 30 dage bliver overbevist om, hvor stor en gevinst CustomOffice er for din virksomhed, og hvor stor en forskel det gør for din hverdag. Du skal være så overbevist, at du ikke har I sinde at stoppe med at bruge os igen. Over 200 vognmænd, maskinstationer og entreprenører i Danmark benytter allerede CustomOffice. Vil du være med? Book en uforpligtende samtale med os nedenfor, og prøv CustomOffice gratis i 30 dage.

Bestil et uforpligtende tilbud

Klar til at tage skridtet mod digitalisering? Indtast dine kontaktoplysninger, og vi kontakter dig snarest muligt. Vi ser frem til at arbejde sammen med dig.

Oplev CustomOffice i aktion: Se vores 3-minutters demo for maskinstationer

Mangler du tid, men er nysgerrig efter at se CustomOffice i aktion? Vi har lavet en 3-minutters lyn-demo, der giver dig et hurtigt indblik i vores platform og de mest anvendte funktioner for maskinstationer.

Mens det ikke er en komplet gennemgang, vil denne demo introducere dig for vores brugervenlige interface og den enkelthed, som vores værktøj tilbyder. Tag et kort kig og se, hvordan CustomOffice kan transformere din virksomheds hverdag.

Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk