Vognmand Mads Obel har effektiviseret sin hverdag med CustomOffice

Billede af Vognmand Mads Obel Kristensen fra Vorgod
Del artiklen

Vognmand Mads Obel, der ejer og driver vognmandsforretningen med samme navn, har stor glæde af CustomOffice. Med CustomOffice-appen har Mads og hans fire ansatte sagt farvel til papir og goddag til en digital tilværelse, der blandt andet gør, at vognmandsforretningen nu kun bruger to dage om måneden på fakturering – i stedet for halvanden dag om ugen, som det var tilfældet før. Vi har taget en snak med Vognmand Mads Obel om den store forskel, som CustomOffice gør for vognmandsforretningen.

Jeg bruger maksimalt to dage om måneden på fakturering nu – citat Mads Obel.

Sådan faldt valget på tillidsvækkende CustomOffice

Som ambitiøs og dedikeret indehaver af sin egen vognmandsforretning havde Mads Obel gennem længere tid gået med et stort ønske om at få mere overblik og styr på sin forretning i en travl, travl hverdag.

”Der skal ikke herske tvivl om, at vi aldrig keder os hos Vognmand Mads Obel. En travl hverdag, der indimellem gjorde det svært at holde overblikket, gjorde, at jeg begyndte at lede efter digitale alternativer til det tunge papirarbejde. Her faldt jeg over CustomOffice, hvis funktioner virkede yderst overbevisende. Jeg fik mod på at høre mere, og da Svend (Peter Vestergaard red.) fra CustomOffice allerede fra første kontakt virkede tillidsvækkende, var jeg ikke i tvivl om, at vi på et tidspunkt skulle lave skiftet. Svend er virkelig god til at ’bonde’. Meget tillidsvækkende”, beskriver vognmand Mads Obel.  

Efter løbende dialog med konsulent Svend Peter Vestergaard hos CustomOffice ventede Mads Obel kun på, at timingen var rigtig til at sige farvel til papirarbejdet og starte den digitale vognmandstilværelse med CustomOffice-appen.

Afgørende funktioner: – Man udnytter tiden på en helt anden måde

Med CustomOffice og den nye, digitale tilværelse har Vognmand Mads Obel og hans fire medarbejdere fået en markant nemmere hverdag. Mads uddyber:

”Jeg har fået markant flere timer i dagligdagen, og det gør, at jeg har et overblik nu, modsat hvad jeg havde før, hvor dette druknede i en alt for travl og, til tider, uoverskuelig hverdag. Hvor vi før brugte halvanden dag om ugen på fakturering, bruger vi med CustomOffice nu kun to dage på en hel måned på fakturering. Dertil er jeg superglad for, at når en kunde ringer, så kan jeg lægge ham ind i systemet med det samme, hvor det så er virkelig nemt at fakturere. Man udnytter tiden på en helt anden måde, og så glemmer jeg heller aldrig nogen, der ringer, med CustomOffice ved hånden.”

Med CustomOffice har Mads Obel som digital vognmand skruet ned for papirarbejdet og nyder nu godt af funktioner som blandt andet nem disponering, smart lønfortolkning og hurtig fakturering. Alt dette har fjernet den hæmsko, der før hed ”flere kunder, mere administration”:

”Min hæmsko, før jeg fik CustomOffice, var, at flere kunder var lig med mere administrativt arbejde. Med CustomOffice er det ikke en hæmsko mere”, forklarer Mads.

Stræben efter konstant forbedring – man bliver taget seriøst

Så snart Vognmand Mads Obel sagde farvel til papirarbejdet og goddag til tilværelsen som digital vognmand, begyndte han at mærke, hvordan CustomOffice-appen og de digitale funktioner som kalenderstyring, lønberegning, dokumentation og fakturering gjorde hans hverdag meget nemmere. En konstant stræben efter forbedring gør, at et godt indtryk helt fra første dialog med CustomOffice i den grad varer ved:

”Helt fra start og første kommunikation med Svend fra CustomOffice har mit indtryk været godt. Jeg har virkelig følt, at jeg hele vejen er blevet taget seriøst. Det er, som om de virkelig værdsætter mine input og stræber efter konstant forbedring, selvom deres funktioner jo allerede gør en kæmpe forskel for mig. Har jeg problemer, udfordringer eller ønsker, så får de det løst i appen – hver gang. De tager min henvendelse seriøst lige meget hvad, og det er virkelig bekræftende at føle, for jeg er bestemt ikke deres største kunde.”

Det er ikke kun indehaver Mads’ egen hverdag, der er blevet nemmere for Vognmand Mads Obel. Også Mads’ medarbejdere nyder godt af det digitale CustomOffice-tiltag:

”Overgangen til CustomOffice har ikke blot optimeret mit arbejde – men også mine kollegaers.  Det er rart for mine medarbejdere, at de kan se de rigtige arbejdstimer – hele tiden. De behøver ikke komme hjem til mig på mit kontor for at aflevere nogle papirer. De kan lægge nye kunder ind automatisk og på farten – det gør os alle mere effektive, og det gør, at man både har tid og mod på at komme ud og gøre mere af det, der virkelig betyder noget for virksomheden.”

Gør som Mads, og få en mere effektiv hverdag – prøv CustomOffice gratis

Hos CustomOffice er vi stolte af at være en afgørende del af Vognmand Mads Obels forretning. Vi takker Mads for at dele sin historie og ser frem til at fortsætte med at støtte ham og andre vognmænd, maskinstationer og entreprenører med at skifte papirarbejdet ud med vores digitale app og løsning.

Overvejer du en digital og mere effektiv fremtid ligesom Vognmand Mads Obel? Vi hjælper dig med at skifte papiret ud med en tilpasset, digital CustomOffice-løsning. Prøv CustomOffice gratis i 30 dage, og oplev, hvilken forskel vi kan gøre for din virksomheds effektivitet.

Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk