CustomOffice – robotten der aldrig sover

CustomOffice-robotten
Del artiklen

Kunne du godt bruge en ekstra medarbejder på kontoret til at hjælpe med at fakturere, beregne løn og samle bilag? CustomOffice robotten går ind og påtager sig nogle af de kedelige administrative rutineopgaver. Den samler og sikre samtidig, at du har styr på dokumentationen.

CustomOffice-robotten fjerner manuelt arbejde fra din hverdag, så du kan fokusere på det, der betyder mest. Desuden vil både bankrådgivere og medarbejdere være stolte over, hvor digitalt effektivt dit kontor er blevet!

Det eneste CustomOffice-robotten kræver af dig er, at du godkender dine arbejdssedler. Herefter overfører CustomOffice robotten alle fakturalinjerne til økonomisystemet og bygger dine fakturakladder, så de kan udsendes med det samme. Din bankrådgiver bliver stolt af dig.

Når det er tid til at lave løn, vælger du blot lønperioden og godkender løntimerne, så overfører CustomOffice-robotten det hele til dit lønsystem og viser det for medarbejderne i app’en. Dine medarbejdere bliver stolte af dig.

Robotten kan ses på bundlinjen

CustomOffice er den perfekte kontorkammerat, der giver 67 % mere til din bundlinje. Det er rigtigt – slip for besværet på arbejdspladsen og få større overskud uden ekstra indsats.

 (*Resultater i henhold til en regnskabsanalyse af virksomheder, der har “ansat” den mellem 2019 og 2020 – inklusive udgifter til anskaffelse af nævnte robot!)

Hvorfor gøre det selv, når CustomOffice robotten kan gøre det bedre? Kig på resultaterne hos de maskinstationer der har robotten ved at læse flere af vores artikler

Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk