Priser2018-10-11T10:41:48+00:00

Priser

STANDARD

kr.3495,–pr. md.
  • Opsætning og uddannelse (hos jer)
  • Ubegrænset antal medarbejdere
  • App til smartphone (iOS og Android)
  • Fri support via telefon, e-mail og på stedet
  • Offline adgang (arbejd uden internet)
  • Registrering (tid, arealer, varer og maskiner)
  • Samlet kalenderoversigt
  • Visning af planlagte opgaver
  • Godkendelse af dagssedler
  • Lønrapport (Excel udtræk)
  • Kundeoplysninger (link til Google Maps)
  • Medarbejderoplysninger (liste over telefonnumre)
  • Elektronisk overførsel til udvalgte økonomisystemer
  • Visning af arbejdstid (pauser og betalt tid)
  • Fuld backup og hosting i skyen

De angivede månedspriser er ekskl. opstartsinvestering på kr. 29.995,–

HUSK: Vi tilbyder du kan prøve CustomOffice GRATIS 30 dage – klik her

PROFESSIONEL

kr.+1500,–pr. md.
  • Ferie- & fraværskalender
  • Maskinkalender
  • Rådighedsoverblik
  • Madbestilling
  • Gem filer på kunderne
  • Fotografering
  • Registrering af værkstedsopgaver
  • Sprøjtejournal
  • Transport rapportering
  • Udbyttemåling
  • Effektivitetsrapport
  • GPS kortvisning
  • Ordrehåndtering
  • Dokumentation til kunder
  • Medarbejderadgang til løn
  • Send beskeder
  • Rapport og statistik

En god investering – der har tjent sig selv hjem på kun 6 måneder!

En gennemsnitlig virksomhed med 6 maskinførere vil typisk kunne opnå en direkte besparelse på ca. kr. 16.370,– pr. md.

Med en opstartsinvestering på kr. 29.995,– og en månedlig betaling på kr. 4.995,– vil det efter de første ca. 5-6 måneder, give en årlig besparelse på ca. kr. 196.440,–

Udover de direkte besparelser, kommer alle de indirekte besparelser:

  • Antallet af manglende registreringer af timer eller materiel vil blive reduceret væsentlig.
  • Bedre fastholdelse af kunder fordi man levere en bedre service i form af f.eks. materiale til udbytterapporter sprøjtejournaler eller transportrapporter.
  • Antallet af daglige opkald til driftslederen vil falde drastisk, da der vil være mindre telefon kommunikation med maskinførerne, både i form af opgaveanvisninger og status opkald, men også i form af mindre snak frem og tilbage om manglende udfyldelse af dagsedler.
  • Færre klager fra kunder over fejludfyldte dagsedler.
  • Bedre udnyttelse af ressourcerne ved mere optimal planlægning.
  • Modtag nye ordre online – glem aldrig mere en opgave.
  • Hav altid alle ordre med dig online – uanset hvor du er, har du altid svar på rede hånd.
  • Alle maskinfejl vil altid blive registreret – og dermed også udbedret når maskinen er til service.

CustomOffice har nu været i brug hos os i 8 måneder. Vi er meget tilfredse med systemet, som giver os et klart billede af tidsforbruget og hjælper med en nem integration til vores økonomisystem for viderefakturering til kunden. Overgangen fra håndskrevne dagsedler til CustomOffice, gik meget nemmere og hurtigere end vi havde ventet.

Andy Østergaard, Skamstrup Maskinstation