Skave Maskinstation havde gennem langt tid ledt efter et system, som kunne effektivisere den daglige drift af virksomheden. Elektroniske dagsedler var måske nok drivkraften for at få indført et system, men CustomOffice blev valgt, da det også løser andre af maskinstationens behov i én samlet løsning.
Presset er til tider meget stort på driftslederen, og et af målene med det nye system var at få sænket den høje afhængighed af en enkelt person.
Med et online system, hvor man let kan overskue igangværende og kommende opgaver, mindskes antallet af telefonopkald betydeligt. Medarbejderne får også et større indblik i hvilke opgaver der ligger og venter, og de kan på den måde være med til at få lavet arbejdet i den mest hensigtsmæssige rækkefølge.
Bedre og mere effektiv kommunikation
Vi prioriterer også højt, at vi vil være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi tilbyder vore medarbejdere gode arbejdsforhold med den nyeste teknologi.
En af de vigtigste funktioner har været at få kommunikationen i virksomheden til at flyde automatisk, frem for at driftslederen altid bliver knudepunktet og dermed også flaskehalsen i den daglige drift.
Jeg burde jo ikke rose systemet til skyerne, da mange af vores kollegaer så også vil investere i systemet.
Betina Vennegaard, Skave Maskinstation
Kan det betale sig at indføre elektroniske dagssedler?
Vi har flere mål med at indføre et system på Maskinstationen, siger Betina Vennegaard. Det primære er, at vi har en omkostnings-effektiv drift, så vi kan betjene vores kunder med kvalitetsarbejde til tiden og til en konkurrencedygtig pris.

Et skræddersyet system tjener sig utrolig hurtigt ind, alene ved direkte tidsbesparelser i de forskellige funktioner, men nok mest ved at alle regninger kommer ud til tiden. Som leder nyder jeg godt af at “presset” kan fordeles til andre nøglemedarbejdere, så jeg kan fokuserer på forretningen og kunderne.
Vi prioriterer også højt, at vi vil være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi tilbyder vore medarbejdere gode arbejdsforhold med den nyeste teknologi.