Sådan bliver du digital og sparer papir

CustomOffice hjælper med digitalisering
Del artiklen

Vil du skifte gule sedler, bugnende arkivskabe og manuel administration ud med overblik og mere tid til kerneopgaverne? Så er der god grund til at læse med her. Nøglen til en mere effektiv og papirfri hverdag er nemlig at digitalisere din virksomhed. Flere og flere virksomheder er hoppet med på digitaliseringsbølgen grundet dens store potentialer. Og det er nemt at komme i gang.

Start med en digital strategi, der gør arbejdsdagen lettere

Skal din virksomhed få succes med digitaliseringen og dine medarbejdere juble? Så vælg en digital løsning, som tager udgangspunkt i de behov, som din branche, dine medarbejdere på kontoret og på farten har, så det skaber værdi for alle i virksomheden – og kunderne.

Der er nemlig mange arbejdsområder, hvor du kan spare tid, og hvor tingene kan glide lettere i hverdagen.

Fordele ved digitalisering

  • Større overblik over organisering af arbejdsopgaver
  • Effektiv drift med målrettede funktioner
  • Let administration af dagsedler og bogføring
  • Dokumentation og nem adgang til informationer
  • Ingen papirrod på skrivebordet
  • Nå ud til alle medarbejdere, også medarbejderne på farten.

Når du skal implementere digitale arbejdsprocesser, er det vigtigt, at du ikke taber dine medarbejdere undervejs. Det kræver noget omstilling at slippe papirlapperne og vænne sig til nye værktøjer, og det kan tage tid at tage i brug. Derfor er god oplæring og service centralt undervejs.

Læs mere om Gevinster ved digitalisering.

Lad os hjælpe dig med at blive digital og papirfri

Hos CustomOffice bygger vi IT-systemer til virksomheder med kørende ansatte. Det er f.eks. maskinstationer, entreprenører og vognmænd. Vi elsker at gøre livet lettere og udvikler hele tiden, så systemet kan lige netop det, brancherne har brug for.

Funktionalitet – slip for papirlapper

Med CustomOffice kan du administrere og organisere vigtige dokumenter digitalt – du sparer papir og tid ved printeren, og du slipper for rodede bunker af dagsedler og fakturaer i arkivskabet. Det bliver nemmere at finde vigtige dokumenter og informationer, som du, dine medarbejdere og kunder skal bruge i hverdagen.

Læs beskrivelsen af funktionerne for Maskinstationer, Entreprenører og Vognmænd.

Brugervenlighed – alle kan bruge det

Vi ved, at disse brancher stiller krav til, at digitale løsninger skal være særlig let at bruge. CustomOffice er tilgængeligt for medarbejdere, der er udfordret på sprog og/eller læsning, og der er ikke flere knapper, end I har behov for.

Når du vælger CustomOffice, sørger vi for, at alle medarbejdere bliver klædt på til de værktøjer, de skal bruge.

Læs artiklen om hvordan vi hjælper ordblinde med brugervenlighed.

Skræddersyet til din virksomhed

Hos CustomOffice har vi mange års erfaring på bagen med digitale løsninger til virksomheders arbejdsprocesser. Vi ved, at alle virksomheder ikke har samme behov, og derfor kan du få tilpasset løsningen til det, der giver mening for jeres virksomhed.

Vi skræddersyr løsningen, så den kun kan det, I har brug for. Senere, som behovet stiger, og lysten til at fjerne flere gule sedler stiger, så aktiverer vi løbende flere funktioner. På den måde kan virksomheden blive fuldt digitalt over tid men tage det i jeres eget tempo.

Med andre ord køber du ikke en app hos CustomOffice – du køber adgangen til et system, der har taget mange år at udvikle, og som indeholder alt det, du skal bruge. Samtidig får du hamrende god service, hvor samarbejdet er i højsæde.

Klar til at blive digital? Sådan kommer du i gang

Er du klar til at opleve, hvor stor forskel det kan gøre at vælge at gå digitalt med arbejdsprocesserne? Så lad os tage hånd om og hjælpe dig med digitaliseringen hele vejen igennem. Det betyder, at du kan lægge dit fokus på det, du er god til – mens vi gør det samme.

#1 – lad os tage en snak  #2 – udvikling til jeres virksomhed#3 – nyd alle fordelene  
Vi taler om, hvilke muligheder der fungerer bedst for dig og din virksomhed og hjælper med at kortlægge din digitale rejse, så du kan få større overblik, spare tid og slippe for papirkaos.Vi skræddersyr en digital løsning udviklet til din virksomhed, som matcher jeres behov og skaber værdi for din og dine medarbejderes hverdag.

Vi underviser jer i at bruge værktøjerne.
Få en hverdag med papirløs administration og større overblik ved hjælp af CustomOffice.

Vi udvikler løbende systemet i samarbejde med jer, så I altid har de værktøjer, I har brug for.
Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk