Tidsregistrering app: 3 tidskrævende processer
du bør digitalisere

Du har hørt det før. Du har mødt det før. Du gør måske også selv brug af det. Digitalisering altså. Det er ikke alle virksomheder, som har flyttet alt digitalt endnu og stadig bruger kræfter på at holde styr på skrivebordets papirbunker. Men hvad er det for nogle arbejdsprocesser, der har stor gavn af at blive digitaliseret, evt. med en tidsregistrering app? I denne artikel får du 3 bud på steder, du kan optimere.

1.      Tidsregistrering – brug en tidsregistrering app

Det gavner virksomhedens økonomi, at der bliver foretaget en tidsregistrering af medarbejdere. Men bruger I unødvendig tid på at registrere den? Det er nemlig ikke den mest effektive proces, hvis det hele bliver gjort i hånden. Så tager det tid at komme igennem de mange dagsedler, der ligger ustruktureret i en bunke i håndværkerens bil.

En bedre måde at komme det manuelle arbejde til livs er ved at benytte en tidsregistrering app. Med en app til tidsregistrering kan alle medarbejdere holde styr på arbejdstiden og melde ind på hver sag præcis, hvordan tiden har fordelt sig over dagen. Mobil tidsregistrering giver især mening, hvis I har mange medarbejdere ude af huset, så de ikke behøver at aflevere dagsedler på kontoret. Med CustomOffices tidsregistrering app får du den bedste løsning til din virksomhed.

2.      Bogføring og fakturering – væk med papirnusseri

Med den nye bogføringslov fra 2022 skal virksomheder bogføre deres regnskaber digitalt. Det er ikke længere valgfrit at holde på de manuelle strukturer som førhen. Det skal mindske risikoen for, at der er fejl, mangler og snyd i bogholderiet, og det, som for alvor kan mærkes i det daglige, er den mængde tid, der bliver frigivet. Mange virksomheder bruger netop meget tid og kræfter på at tælle timesedlerne op og få regnskabet til at stemme, når kunderne skal faktureres.

Gør op med den forældede tidsalder med papirnusseri, tøm de støvede arkivskabe, og led i stedet efter en software, som er let at navigere i, når pengene skal gøres op. Det får du med vores tidsregistrering app.

Tidsregistrering app
Læs mere om vores timeregistrerings app og gør hverdagen lettere.

3.      Intern kommunikation – få informationerne samlet

Har du styr på den mest optimale arbejdsfordeling – eller er det tilfældigt, hvem du sender afsted til den samme kunde? Har dine medarbejdere informationerne, de skal bruge, ved hånden – eller kimer de dig ned gang efter gang for at få at vide, hvad næste projekt indebærer? Er sidstnævnte et rungende ja, så er her endnu et sted, hvor det kan gøres lettere og skabe en mere effektiv drift.

Brug en digital løsning til at delegere jeres arbejdsopgaver. Hvis du også samler information om, hvilke medarbejdere der skal på hvilke opgaver, noter, det estimerede tidsforbrug, lokation og meget mere, der hører til sagen, får du koordinering oven i hatten. Det bliver dermed også nemmere for dine medarbejdere at se, hvor deres kollegaer befinder sig – og så sparer I på mobilregningen.

Tør du stadig lade være?

Her har du fået et indblik i, hvor stor effekt digitalisering af disse tre arbejdsprocesser kan have i din virksomhed, så du kan skabe en bedre bundlinje ved at bruge en tidsregistrering app.

Digitaliseringen med en app til tidsregistrering, nem bogføring og intern kommunikation, er det, vi hos CustomOffice gør bedst. Vi har samlet det hele i vores tidsregistrering app og software til computeren, så I har alt, I skal bruge tilgængeligt. Vi er altid klar på at tage en snak med jeres virksomhed om, hvordan vi kan skabe den bedste løsning til jer med vores tidsregistrering app.

Funktionalitet til din branche

Vælg din branche for at læse mere om, hvilke fordele du får ved at bruge CustomOffice.

Maskinstation

Få en lettere arbejdsstruktur med CustomOffices effektive tidsregistrering og funktionalitet med sprøjtejournaler, markkort og meget andet.

Entreprenør

CustomOffice er udviklet til entreprenører som ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.

Vognmand

CustomOffice er udviklet til vognmænd der ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.