Tidsregistrering i digital form giver disse 12 fordele

Tidsregistrering i digital form giver disse 12 fordele
Del artiklen

Digitalisering af manuelle arbejdsprocesser er en gave til din virksomhed. Du kan både spare tid og penge. Tidsregistrering er ingen undtagelse. Har vi fanget din interesse? Her kan du læse mere om tidsregistrering, og få 12 helt konkrete bud på, hvorfor du bør digitalisere jeres tidsstyring.

Hvad bruger man tidsregistrering til?

Nogle forbinder måske tidsregistrering med overvågning af medarbejdere, men det behøver det ikke nødvendigvis at være. Har du mange ansatte, kan det være en udfordring at få det fulde overblik over arbejdssedler og projekternes tidsforbrug. Vil du gerne sikre, at der er styr på den tidsmæssige horisont på projekter, at alle arbejdstimer faktureres, og vide, hvordan ressourcerne i firmaet bliver fordelt? Helt konkret får I målbare resultater samt en præcis dokumentation af medarbejdernes arbejdsgange. Dermed kan du fakturere dine kunder og udbetale den rigtige løn.

Hvorfor bruge digital tidsregistrering?

Er nøgletallene forsvundet i et kaotisk ark, og løber tiden stærkt, kan det give rigtig god mening at digitalisere jeres tidsregistreringssystem. Der er mange fordele at hente:

  1. Målbar og styr på arbejdstid
  2. Overskuelig opgavestyring: Overblik over sager og vagter
  3. Tilgængelige informationer samlet ét sted
  4. Inkluderer alle medarbejdere
  5. Spar tid og penge på administrativt arbejde
  6. Fakturér den korrekte arbejdstid: Ingen timer glemmes i farten
  7. Integration med lønsystem: Præcis udbetaling af løn til tiden
  8. Undgå papirrod
  9. Minimering af snyd i arbejdstid
  10. Nemt at overholde lovgivning på arbejdstid
  11. Følg med den digitale udvikling
  12. Hold trit med konkurrenterne

Mange timer kan spares på det arbejde, der ligger i at sikre sig, at registrering af timer, udregning af løn og udarbejdelse af fakturaer bliver gjort korrekt og til tiden. Når disse områder bliver automatiseret, går det hurtigere at komme igennem bunken af ugesedler, der venter på at blive håndteret.

Læs mere om vores timeregistreringssystem, så du kan slippe for de grønne regneark.

Tidsregistrering

Få alle fordelene med CustomOffice – vi sikrer dig din digitale tidsregistrering

Formålet med CustomOffice er lige netop, at tidsregistrering ikke behøver at være lig med bøvl og tid. Vi mener, at medarbejdere på farten skal kunne registrere deres arbejdsindsats nemt og hurtigt. Vi gør op med æraen med at udfylde arbejdssedler i hånden. Derfor opnår jeres virksomhed med CustomOffice:

  • Nemmere og hurtigere skabe dig et overblik over projekterne og får styr på, hvor og hvordan timerne bliver brugt.
  • Registrere dine ansattes arbejdstid samt fravær.
  • Fakturere det præcise antal timer til jeres kunder.
  • Nem og hurtig lønkørsel.
  • Slippe for fejl i de manuelle indtastninger.
  • Få kontaktoplysninger, sted og andre brugbare informationer tilknyttet hver sag.
  • Tilføje bilag, billeder og noter til hver opgave.
  • Spare tid, penge og papir på administrative opgaver, der kan gøres meget lettere.
  • Smarte funktioner som tale-til-tekst, kalender, lokation og meget andet.

Vi ved, at jeres behov kan ændre sig løbende, og derfor får I en software, som vi skræddersyr til jeres hverdag og arbejdsgange. I kan bruge CustomOffice både på arbejdscomputere såvel som mobilen. Ingen behøver at stemple ind og ud på kontoret. På den måde får I alle fordelene, hvor og hvornår I skal bruge det!

Tidsregistrering

Funktionalitet til din branche

Vælg din branche for at læse mere om, hvilke fordele du får ved at bruge CustomOffice.

Software til tidsregistrering har revolutioneret den måde, hvorpå virksomheder holder styr på deres medarbejderes arbejdstid. Ved at droppe papiret og gå over til det digitale system kan virksomheder eliminere manuel dataindtastning og fejl, der opstår som følge af menneskelige fejl.

Mange apps, der tilbyder digital tidsregistrering, giver en strømlinet oplevelse; de giver dig mulighed for at registrere dine timer, mens du er på farten, med et par enkle tryk med fingeren. Alle registrerede data kan gemmes samme sted, hvilket betyder, at der ikke længere er manuelle regneark eller jagt efter manglende timesedler. Derudover advarer kontrolskemaer medarbejderne om deres daglige opgaver.

Takket være disse funktioner kan arbejdsgivere ikke blot registrere lønsedler præcist, men også skabe smartere skemaer, der maksimerer effektiviteten og minimerer udbrændthed på arbejdspladsen.

Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.

Gratis nyheder

Er du interesseret i at læse mere om vognmænds erfaringer med digital tidsregistrering? Så tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk