Tidsregistrering i digital form giver disse
12 fordele for din virksomhed

Digitalisering af manuelle arbejdsprocesser er en gave til din virksomhed. Du kan både spare tid og penge. Tidsregistrering er ingen undtagelse. Har vi fanget din interesse? Her kan du læse mere om tidsregistrering, og få 12 helt konkrete bud på, hvorfor du bør digitalisere jeres tidsstyring.

Hvad bruger man tidsregistrering til?

Nogle forbinder måske tidsregistrering med overvågning af medarbejdere, men det behøver det ikke nødvendigvis at være. Har du mange ansatte, kan det være en udfordring at få det fulde overblik over arbejdssedler og projekternes tidsforbrug. Vil du gerne sikre, at der er styr på den tidsmæssige horisont på projekter, at alle arbejdstimer faktureres, og vide, hvordan ressourcerne i firmaet bliver fordelt? Helt konkret får I målbare resultater samt en præcis dokumentation af medarbejdernes arbejdsgange. Dermed kan du fakturere dine kunder og udbetale den rigtige løn.

Hvorfor bruge digital tidsregistrering?

Er nøgletallene forsvundet i et kaotisk ark, og løber tiden stærkt, kan det give rigtig god mening at digitalisere jeres tidsregistreringssystem. Der er mange fordele at hente:

  1. Målbar og styr på arbejdstid
  2. Overskuelig opgavestyring: Overblik over sager og vagter
  3. Tilgængelige informationer samlet ét sted
  4. Inkluderer alle medarbejdere
  5. Spar tid og penge på administrativt arbejde
  6. Fakturér den korrekte arbejdstid: Ingen timer glemmes i farten
  7. Integration med lønsystem: Præcis udbetaling af løn til tiden
  8. Undgå papirrod
  9. Minimering af snyd i arbejdstid
  10. Nemt at overholde lovgivning på arbejdstid
  11. Følg med den digitale udvikling
  12. Hold trit med konkurrenterne

Mange timer kan spares på det arbejde, der ligger i at sikre sig, at registrering af timer, udregning af løn og udarbejdelse af fakturaer bliver gjort korrekt og til tiden. Når disse områder bliver automatiseret, går det hurtigere at komme igennem bunken af ugesedler, der venter på at blive håndteret.

Læs mere om vores timeregistreringssystem, så du kan slippe for de grønne regneark.

Tidsregistrering

Få alle fordelene med CustomOffice – vi sikrer dig din digitale tidsregistrering

Formålet med CustomOffice er lige netop, at tidsregistrering ikke behøver at være lig med bøvl og tid. Vi mener, at medarbejdere på farten skal kunne registrere deres arbejdsindsats nemt og hurtigt. Vi gør op med æraen med at udfylde arbejdssedler i hånden. Derfor opnår jeres virksomhed med CustomOffice:

  • Nemmere og hurtigere skabe dig et overblik over projekterne og får styr på, hvor og hvordan timerne bliver brugt.
  • Registrere dine ansattes arbejdstid samt fravær.
  • Fakturere det præcise antal timer til jeres kunder.
  • Nem og hurtig lønkørsel.
  • Slippe for fejl i de manuelle indtastninger.
  • Få kontaktoplysninger, sted og andre brugbare informationer tilknyttet hver sag.
  • Tilføje bilag, billeder og noter til hver opgave.
  • Spare tid, penge og papir på administrative opgaver, der kan gøres meget lettere.
  • Smarte funktioner som tale-til-tekst, kalender, lokation og meget andet.

Vi ved, at jeres behov kan ændre sig løbende, og derfor får I en software, som vi skræddersyr til jeres hverdag og arbejdsgange. I kan bruge CustomOffice både på arbejdscomputere såvel som mobilen. Ingen behøver at stemple ind og ud på kontoret. På den måde får I alle fordelene, hvor og hvornår I skal bruge det!

Funktionalitet til din branche

Vælg din branche for at læse mere om, hvilke fordele du får ved at bruge CustomOffice.

Maskinstation

Få en lettere arbejdsstruktur med CustomOffices effektive tidsregistrering og funktionalitet med sprøjtejournaler, markkort og meget andet.

Entreprenør

CustomOffice er udviklet til entreprenører som ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.

Vognmand

CustomOffice er udviklet til vognmænd der ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.