Timeregistreringssystem: Bliv digital
slip for grønne regneark og papirlapper

Mange virksomheder ser timeregistrering og fakturering som en administrativt tung post – i hvert fald hvis fysiske, håndskrevne dagsedler og manuel indtastning i Excel er den daglige praksis. Det kan ofte være en tidsrøver. Det er afgørende for driften, at det er så enkelt og hurtigt som muligt for ikke at spilde virksomhedens eller medarbejdernes tid. Derfor er der mange fordele at hente ved at digitalisere tidsregistreringen med et timeregistreringssystem.

Spar tid, og slip for dumme fejl

Når bogføringen er manuel, kan den fra tid til anden blive udfordret af menneskelige fejl. Det gælder både, når håndværkeren skal registrere sine arbejdsopgaver i de løse dagsedler, og når bogholderen skal indberette tid til både lønudbetaling og fakturering af virksomhedens kunder. Det kan f.eks. være, at timesedlerne er fyldt med jord, kaffepletter eller utydelige kragetæer, som forårsager fejl, fordi et 1-tal blev til et 7-tal, eller det kan være et forkert blik på kolonnerne i regnearket. Derudover koster det en stor mængde tid at indtaste oplysningerne i økonomisystemet, matche projekter med kundeoplysninger og dobbelttjekke, at det hele er korrekt skrevet ind.

Opgradér jeres bogføring med et digitalt timeregistreringssystem

Men hvad nu, hvis vi siger, at det kan gøres smartere med et digitalt timeregistreringssystem? Vi hos CustomOffice har gjort det til vores fornemste opgave at gøre livet nemmere. Vi effektiviserer det forældede, manuelle arbejde med et automatisk timeregistrering system, der gør de administrative opgaver overflødige og løser de daglige udfordringer. Så behøver fakturering ikke tage det arbejde, den kræver hos jer i dag.

Samtidig kan dine medarbejdere med et timeregistreringssystem holde styr på sine timer, overarbejde, feriedage og projekter uden at skulle forbi kontoret.

Timeregistreringssystem

Opgradér jeres bogføring med et digitalt timeregistreringssystem

Men hvad nu, hvis vi siger, at det kan gøres smartere med et digitalt timeregistreringssystem? Vi hos CustomOffice har gjort det til vores fornemste opgave at gøre livet nemmere. Vi effektiviserer det forældede, manuelle arbejde med et automatisk timeregistrering system, der gør de administrative opgaver overflødige og løser de daglige udfordringer. Så behøver fakturering ikke tage det arbejde, den kræver hos jer i dag.

Samtidig kan dine medarbejdere med et timeregistreringssystem holde styr på sine timer, overarbejde, feriedage og projekter uden at skulle forbi kontoret.

Hvordan kommer du i gang?

Hvis du synes, det er sjovt at bruge x antal timer på at nørkle med fysiske timesedler og fakturaer, skal du ikke foretage dig noget som helst. Men drømmer du om at optimere jeres bogføring, erstatte et forældet system og skabe bedre arbejdsflow for dig selv og dine medarbejdere? Så kontakt CustomOffice. Vi arbejder nemlig for at gøre fakturering lettere og tilpasser vores timeregistreringssystem til jer. Læs mere om tidsregistrering og få 12 fordele.

Vi glæder os til at vise jer alle fordelene med vores app til timeregistrering!

Funktionalitet til din branche

Vælg din branche for at læse mere om, hvilke fordele du får ved at bruge CustomOffice.

Maskinstation

Få en lettere arbejdsstruktur med CustomOffices effektive tidsregistrering og funktionalitet med sprøjtejournaler, markkort og meget andet.

Entreprenør

CustomOffice er udviklet til entreprenører som ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.

Vognmand

CustomOffice er udviklet til vognmænd der ønsker at digitalisere deres arbejdsopgaver. Medarbejderne får en app til tidsregistrering.