Timeregistreringssystem: Bliv digital, og slip for grønne regneark

Timeregistreringssystem: bliv digital, og slip for grønne regneark
Del artiklen

Mange virksomheder ser timeregistrering og fakturering som en administrativt tung post – i hvert fald hvis fysiske, håndskrevne dagsedler og manuel indtastning i Excel er den daglige praksis. Det kan ofte være en tidsrøver. Det er afgørende for driften, at det er så enkelt og hurtigt som muligt for ikke at spilde virksomhedens eller medarbejdernes tid. Derfor er der mange fordele at hente ved at digitalisere tidsregistreringen med et timeregistreringssystem.

Spar tid, og slip for dumme fejl

Når bogføringen er manuel, kan den fra tid til anden blive udfordret af menneskelige fejl. Det gælder både, når håndværkeren skal registrere sine arbejdsopgaver i de løse dagsedler, og når bogholderen skal indberette tid til både lønudbetaling og fakturering af virksomhedens kunder. Det kan f.eks. være, at timesedlerne er fyldt med jord, kaffepletter eller utydelige kragetæer, som forårsager fejl, fordi et 1-tal blev til et 7-tal, eller det kan være et forkert blik på kolonnerne i regnearket.

Med vores digitale tidsregistreringssystem kan du stemple ind og ud, uanset hvor din dag tager dig hen – du behøver ikke skynde dig tilbage til kontoret! Det har aldrig været nemmere eller hurtigere at logge timer. Lad os give din effektivitet mere brændstof og drop det langsommelige papirarbejde. Log din tid digitalt når som helst og hvor som helst – endda uden internetforbindelse.

Derudover koster det en stor mængde tid at indtaste oplysningerne i økonomisystemet, matche projekter med kundeoplysninger og dobbelttjekke, at det hele er korrekt skrevet ind.

Opgradér jeres bogføring med et digitalt timeregistreringssystem

Men hvad nu, hvis vi siger, at det kan gøres smartere med et digitalt timeregistreringssystem? Vi hos CustomOffice har gjort det til vores fornemste opgave at gøre livet nemmere. Vi effektiviserer det forældede, manuelle arbejde med et automatisk timeregistrering system, der gør de administrative opgaver overflødige og løser de daglige udfordringer. Så behøver fakturering ikke tage det arbejde, den kræver hos jer i dag.

Samtidig kan dine medarbejdere med et timeregistreringssystem holde styr på sine timer, overarbejde, feriedage og projekter uden at skulle forbi kontoret.

Timeregistreringssystem

Opgradér jeres bogføring med et digitalt timeregistreringssystem

Men hvad nu, hvis vi siger, at det kan gøres smartere med et digitalt timeregistreringssystem? Vi hos CustomOffice har gjort det til vores fornemste opgave at gøre livet nemmere. Vi effektiviserer det forældede, manuelle arbejde med et automatisk timeregistrering system, der gør de administrative opgaver overflødige og løser de daglige udfordringer. Så behøver fakturering ikke tage det arbejde, den kræver hos jer i dag.

Samtidig kan dine medarbejdere med et timeregistreringssystem holde styr på sine timer, overarbejde, feriedage og projekter uden at skulle forbi kontoret.

Hvordan kommer du i gang?

Hvis du synes, det er sjovt at bruge x antal timer på at nørkle med fysiske timesedler og fakturaer, skal du ikke foretage dig noget som helst. Men drømmer du om at optimere jeres bogføring, erstatte et forældet system og skabe bedre arbejdsflow for dig selv og dine medarbejdere? Så kontakt CustomOffice. Vi arbejder nemlig for at gøre fakturering lettere og tilpasser vores timeregistreringssystem til jer. Læs mere om tidsregistrering og få 12 fordele.

Vi glæder os til at vise jer alle fordelene med vores app til timeregistrering!

Tidsregistrering

Funktionalitet til din branche

Vælg din branche for at læse mere om, hvilke fordele du får ved at bruge CustomOffice.

Læs også...

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få inspiration til en hverdag uden papir, invitationer til konferencer og nyt om CustomOffice.
Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk