Har du også vanskeligt ved at gennemskue, hvordan du får det bedste ud af digitaliseringen? Hvilke opgaver skal du tage hånd om først? Hvilke kompetencer skal der skal til for at komme i mål? Hør om vores kundernes erfaringer og lær mere om at blive digital. Tilmeld dig vores webinar og få en introduktion til customoffice.
Webinaret giver en kort gennemgang af CustomOffice med fokus på at få mest muligt ud af de digitale værktøjer. Du får en introduktion til de udfordringer andre har haft med digitalisering, og hvilke gevinster det kan udløse for virksomheden.
Derfor bør du deltage
Webinaret henvender sig primært til lederen, som planlægger opgaverne og til bogholderen der beregner løn og faktura.
På webinaret gennemgår vi de nye funktioner, som vi har udviklet i løbet af året, så alle har en mulighed for at blive opdateret. Ligesom der naturligvis vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs.
Du får blandt andet indblik i:
- Hvordan får du medarbejdere og kollegaer med på rejsen?
- Hvilke investeringer er rentable for virksomheden?
- Hvordan spare vi mere tid med de digitale værktøjer?
- Hvilke opgaver kan automatiseres?
Alt det praktiske
Sted: Online med Google Meet
Pris: Din billet koster ikke noget