Oprettelse af en ny medarbejder i CustomOffice
For at oprette en ny medarbejder i CustomOffice, følg disse trin:
- Gå til “Menu”.
- Vælg “Medarbejdere”.
- Klik på det grønne “+” ikon nederst til højre.
Udfyld de nødvendige felter med medarbejderens oplysninger og gem ændringerne.
Deaktivering af en medarbejder i CustomOffice (i stedet for sletning)
I CustomOffice sletter man ikke en medarbejder, da det ville påvirke løn- og opgavestatistikker. I stedet kan du gøre en medarbejder inaktiv, så de ikke længere har adgang til systemet. Følg disse trin for at gøre en medarbejder inaktiv:
- Gå til “Menu”.
- Vælg “Medarbejdere”.
- Klik på den ønskede medarbejders navn.
- Tryk på den blå knap, hvor der står “Aktiv”.
Når du har gjort en medarbejder inaktiv, vil de blive flyttet til listen over inaktive medarbejdere. Du kan altid gøre en inaktiv medarbejder aktiv igen ved at følge de samme trin og skifte knappen tilbage til “Aktiv”.