View Categories

Indhentning af mark kort fra kunder

Indhold

Hvis man ønsker de seneste kort fra landmanden, så anbefaler vi at sende nedenstående anvisning til landmanden eller konsulenten.


Eksempel på mail, som man kan sende til sine kunder:

Hej xxxxxxx

Vi kører med elektronisk registrering af vores arbejdsopgaver.
I den forbindelse vil vi gerne have dit markkort i elektronisk form – fra f.eks. MarkOnline eller NæsgaardMark.

Såfremt du selv har adgang til dit markprogram vil vi gerne at du følger nedenstående vejledning og sender den eksporterede fil til os.

Alternativt videresend denne mail til din rådgiver – som så kan sendes os filerne direkte.

Se guide til hvordan man eksportere data fra markkort systemerne:

Næsgaard Markkort: https://customoffice.dk/support/import-af-markkort-fra-markonline-seges/

Markkort Online: https://customoffice.dk/support/import-af-markkort-fra-naesgaard-datalogisk-a-s/

Med venlig hilsen

xxxxxxxx


 

Eksempel på mail, som man kan sende til Mark konsulenten/rådgiver:

Hej xxxxxx

Vi har mulighed for at håndtere elektroniske markkort, og derfor vil vi bede jer sende kortene som en elektronisk kortfil.

På vegne af vores fælles kunde: XXXX cvr nr. XXXXXX, vil jeg bede dig sende deres markkort.

Kortfilerne kan eksporteres fra de forskellige programmer i noget der kaldes SHAPE format. 

Se guide til hvordan man eksportere data fra markkort systemerne:

Næsgaard Markkort: https://customoffice.dk/support/import-af-markkort-fra-markonline-seges/

Markkort Online: https://customoffice.dk/support/import-af-markkort-fra-naesgaard-datalogisk-a-s/

Men venlig hilsen

xxxxxxxx

 

Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk