Der er sikkert sket en ændring fx en ny licens til C5, mappen er blevet flyttet eller C5 er blevet installeret på en ny PC.
Og nu fejler co-sync. Hvad kan man gøre?
A) Kontrol af brugeren:
Det første man kan gøre, er at sikre sig at den korrekte bruger er oprettet inde i C5.
1. Åbn en kommandoprompt ved at trykke på “windows logoet” og skriv “cmd” i startmenuen.

2. Skriv “whoami” og tast enter.

Min bruger hedder “aft”.
3. Inde i C5 under [generelt] – [tilpasning] -> vælges [adgangskontrol] -> [brugere og grupper]

4. Her kan man se de enkelte brugere, og der mangler en bruger til mig.

Opret bruger ved at trykke “F2” og taste det brugernavn, vi fandt i kommando prompten.

Og husk at give adgang til de forskellige grupper.
Lav ny overførsel med co sync for at se om det afhjalp problemet.
Ellers kan det forkerte serienummer være blevet indsat.
B) Kontrol af serienummer ODBC koden
Gå ind under [generelt] – [tilpasning] og vælg [koder]

Her kan finde “serienummer ODBC” koden, og kontrollere om den stemmer overens med CustomOffice.