Opret en intern opgave

Lær hvordan du opretter en intern opgave (hjemmeopgave) i CustomOffice, så du nemt kan holde styr på dine arbejdsopgaver og tidsforbrug. Følg trin-for-trin vejledningen her.

Sådan opretter du en opgave, der ikke skal faktureres

Hvis du er medarbejder, starter du altid på menupunktet “Opgaver” og fanen “Egne”.

Her kan du se listen over de opgaver, der er tildelt dig.

Hvis listen er tom, skal du selv oprette en opgave.

For at oprette en intern opgave, skal du følge disse trin:

  1. Tryk på den grønne “+” knap nederst til højre
  2. Vælg huset – Interne opgave
  3. Vælg det relevante arbejdsområde, som du skal arbejde med
  4. Tryk derefter på tidsknappen og tiden starter

For at få en bedre forståelse af processen, kan du se videoen her.

Se videoen her:

Hvis du har brug for yderligere hjælp eller vejledning, er du velkommen til at kontakte vores supportteam.

Indtast virksomhedsdomæne
.customoffice.dk